News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
FreecoNet: Jakie korzyści daje firmie nagrywanie połączeń?


Rejestratory rozmów są kojarzone przede wszystkim z rozwiązaniami wykorzystywanymi przez służby specjalne, jednak w firmie można znaleźć dla tego narzędzia wiele innych zastosowań. Wystarczy tylko odpowiedzieć sobie na pytanie: w jakim celu nagrywać połączenia telefoniczne?

@@@reklama@@@

Nagrywanie rozmów jest czynnością bardzo prostą. Jedyne, czego potrzebujemy, to dostęp do usług operatora telefonii internetowej, który oferuje usługę nagrywania rozmów, słuchawki i mikrofon, bądź zwykły telefon stacjonarny podłączony przez bramkę VoIP do sieci internetowej. Operatorzy VoIP często oferują możliwość przechowywania rozmów na własnych serwerach, w ramach usługi hostowanej, więc nie musimy nawet martwić się o miejsce na naszym dysku twardym. Aby jak najlepiej wykorzystać taki rejestrator, dobrze jest przyjrzeć się najpierw powodom, dla których warto nagrywać rozmowy w firmie.

Firma się szkoli
Jedną z najistotniejszych korzyści związanych z nagrywaniem rozmów telefonicznych jest możliwość wychwytywania najgorszych i najlepszych praktyk w obsłudze klienta, a następnie wykorzystywania nagrań w celach szkoleniowych. Zarejestrowaną rozmowę można analizować pod kątem najczęściej popełnianych błędów. Odbywa się to np. na regularnych spotkaniach, podczas których pracownik wraz z trenerem przysłuchują się przeprowadzonym wcześniej rozmowom, omawiają je i wyciągają odpowiednie wnioski. Taki proces przynosi wiele pozytywnych rezultatów zarówno pracownikowi, który może zwiększyć efektywność swojej pracy, jak i firmie, która zyskuje w ten sposób doskonale wyszkolony zespół.

Poufność i rejestracja ustaleń w obsłudze klienta
Podwyższenie standardów mających na celu zabezpieczenie firmy przed wyciekiem informacji nie ogranicza się wyłącznie do oprogramowania antywirusowego i firewall'a. Cenne dane mogą wydostać się z przedsiębiorstwa właśnie w czasie rozmowy telefonicznej – niezależnie od tego, czy osoba udostępnia je umyślnie, czy też nie. Nagrywanie połączeń pozwala kontrolować ten proces i znacznie go ograniczyć. Dostęp do zarejestrowanych rozmów jest przydatny także w sytuacjach, kiedy jedna ze stron nie jest w stanie dokładnie przypomnieć sobie wprowadzonych ustaleń. Prowadzi to często do sytuacji konfliktowych, które łatwo można rozwiązać, przedstawiając nagrania dotyczące spornej sprawy. Nagrania można także wykorzystać jako materiał dowodowy - w sytuacjach skrajnych, związanych np. z obsługą klienta.

Pełna kontrola
Rejestrator rozmów pozwala na nagrywanie i archiwizowanie połączeń zarówno przychodzących, jak i wychodzących, niezależnie od tego, czy są to rozmowy pracowników indywidualnych czy zespołu call center. - „W dostępnym przez internet panelu użytkownika, po zalogowaniu się w serwisie, możemy określić m.in.: godziny rejestracji rozmów, czy też numery telefonów, które mają być nagrywane. Ponadto, w przypadku call center, możliwe jest ustawienie tzw. sita, dzięki któremu zostaje określony procent rejestracji wszystkich przeprowadzonych połączeń w danym czasie. Nagrane rozmowy mogą być eksportowane do plików w różnych formatach, dzięki czemu możliwe jest ich łatwe przechowywanie” - wyjaśnia Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet Tlenofon SA.

Powyższe przykłady zastosowań rejestratora rozmów są najpopularniejsze, ale nie jedyne. To elastyczne rozwiązanie, które można wykorzystać na wiele różnych sposobów za każdym razem, kiedy pojawi się potrzeba nagrania rozmowy telefonicznej.

źródło: FreecoNet

@@@fnet@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112