News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Telewizja n i Telekomunikacja Polska najbardziej nowoczesne w zakresie metod otrzymywania i opłacania rachunków

Klienci telewizji n oraz Telekomunikacji Polskiej mogą korzystać z najszerszej palety nowoczesnych metod otrzymywania i opłacania rachunków – wynika z zestawienia jakie przygotowała Fundacja Komunikacja 2.0., organizator akcji „Dość papierowych rachunków. Chcę płacić bezpiecznie”.

@@@reklama@@@

Niestety, wciąż wielu dostawców usług nie oferuje dodatkowych możliwości opłacania rachunków online czy powiadamiania klientów o ich wysokości. Jedynie 2 firmy z 16-tu, które objęło badanie, wprowadziły do tej pory system EBPP umożliwiający przesyłanie i opłacanie rachunków w postaci elektronicznej w systemie bankowym.

Fundacja Komunikacja 2.0. przeanalizowała ofertę 16 dostawców usług telekomunikacyjnych, energetycznych, operatorów telewizji i Internetu pod kątem sposobów dostarczania rachunków do klientów i udostępnianych metod płatności. W rankingu uwzględniono m.in. takie firmy jak telewizja n, Vattenfall, Telekomunikacja Polska, Era, PGE, Aster, Cyfrowy Polsat, Cyfra+, UPC, Play oraz RWE. Na tle konkurentów wyróżniły się: telewizja n oraz Telekomunikacja Polska.

Z analizy przeprowadzonej przez Fundację Komunikacja 2.0 wynika, że wszystkie największe firmy dostarczają informację o rozliczeniach pocztą oraz za pośrednictwem infolinii. Coraz popularniejsze są e- BOK-i, czyli elektroniczne biura obsługi klienta z możliwością pobierania obrazów faktur w postaci elektronicznej ze strony internetowej dostawcy usługi. Wprowadziło je już większość dostawców masowych usług. Niestety, tylko nieliczni (telewizja „n” i firma PGE) umożliwiają skorzystanie z najnowocześniejszych rozwiązań - EBPP (elektroniczna prezentacja i płatność rachunków), dzięki którym rachunki trafiają w formie elektronicznej w jedno miejsce, gdzie można jednocześnie zrealizować za nie płatności.

- Niestety wciąż wielu klientów nie może otrzymywać i opłacać rachunków w elektronicznej formie w bezpieczny i niezawodny sposób. Nadal dominują przesyłki pocztowe. Tylko nieliczni oferują rozwiązania EBPP, które zapewniają pełną kontrolę nad rachunkami i płatnościami i które w wielu krajach europejskich są już standardem - podsumowuje wyniki badania Norbert Kilen z Fundacji Komunikacja 2.0.

Również pod względem oferowanych metod płatności dostawcy usług w Polsce mają sporo do nadrobienia w stosunku do europejskich liderów. Choć klienci każdej z 16 przebadanych firm mogą opłacać rachunki za pośrednictwem przelewu bankowego, to jedynie 6 firm: Vattenfall, Telekomunikacja Polska, Plus, Orange, Cyfrowy Polsat i Cyfra+ deklaruje, że udostępnia ułatwienia w realizacji elektronicznych płatności. Jeszcze mniej (telewizja „n” i PGE) zapewnia możliwość skorzystania z EBPP, gdzie na stronie banku można zapłacić za rachunek, który jest tam prezentowany w formie elektronicznej.

- Mam nadzieję, że usługodawcy wezmą pod uwagę wyniki rankingu i udostępnią klientom bardziej nowoczesne metody opłacania i otrzymywania rachunków. Wiele jest jeszcze na tym polu do zrobienia. Dystans jaki dzieli nas w tym względzie od Europy Zachodniej, gdzie EBPP dostępny jest dla milionów klientów, jest naprawdę spory – mówi Norbert Kilen.

Analiza objęła telewizję n, Vattenfall, Telekomunikację Polską, Plus, Era, Orange, PGE, Aster, Cyfrowy Polsat, Cyfra+, UPC, Vectra, Play, Multimedia Polska, RWE, Tauron. Dane do zestawienia zostały zebrane poprzez rozmowy z Biurami Obsługi Klienta firm i uzupełnione informacjami podawanymi na ich stronach internetowych. Wywiady były przeprowadzone w grudniu 2010 r. przez Fundację Komunikacja 2.0.

Przygotowanie rankingu jest częścią akcji „Dość papierowych rachunków. Chcę płacić bezpiecznie” (http://www.doscpapierowych.pl/) prowadzonej przez Fundację. Strona akcji na Facebooku zgromadziła do tej pory ponad 10.000 fanów. Na stronie internetowej akcji poparło ją już ponad 8000 internautów.

Patronami medialnymi akcji ‘Dość papierowych rachunków. Chcę płacić bezpiecznie” są Dziennik Internautów, FinanseOsobiste.pl oraz Lanpolis.pl i Techmaniak.pl.

źródło: Fundacja Komunikacja 2.0.

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112