News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
GTS Central Europe otwiera nowoczesne centrum danych


GTS Central Europe (GTS), wiodący operator telekomunikacyjny w Europie Środkowowschodniej, działający w oparciu o własną infrastrukturę teleinformatyczną, otworzył w Pradze nowe centrum danych.

@@@reklama@@@

Otwarcie obiektu, o łącznej powierzchni 720 m2, jest odpowiedzią GTS na rosnące zapotrzebowanie klientów na usługi hostingowe oraz kolokacji. Rozwój oferty GTS w obszarze usług centrów danych w regionie Europy Środkowowschodniej jest zbieżne z rozbudową sieci światłowodowych – zarówno szkieletowej jaki i dostępowej, które łączą wszystkie centra danych należące do Grupy. Pierwszym klientem praskiego centrum będzie firma Tesco Stores.

Otwarcie nowego obiektu w Pradze doskonale uzupełnia ostatnie akwizycje GTS - zakup rumuńskiego operatora Datek i węgierskiego Interware, oba podmioty świadczą usługi z obszaru centrum danych. Obecnie GTS jest w posiadaniu 10 centrów danych, które są rozlokowane w Czechach, Polsce, Rumunii, na Słowacji i Węgrzech, co czyni Grupę GTS największą i jedyna firmę oferującą tego typu usługi w całym regionie. Biorąc pod uwagę fakt, że wszystkie te obiekty połączone są poprzez infrastrukturę sieciową GTS, klienci firmy mają pełną elastyczność w korzystaniu z usług oferowanych przez centra danych w różnych krajach, takich jak np. tworzenie kopii zapasowych.

„Jesteśmy jedynym operatorem telekomunikacyjnym posiadającym własne centra danych jednocześnie w kilku krajach regionu Europy Środkowowschodniej. By sprostać ciągle rosnącym wymaganiom klientów robimy znaczące inwestycje w rozbudowę naszej infrastruktury i powiększanie portfela usług. Niezmiernie cieszymy się, że otwarcie naszego nowego centrum zbiega się w czasie ze współpracą z firmą Tesco Stores” – mówi Adam Sawicki, Prezes Zarządu Grupy GTS.

„Od wielu lat korzystamy z usług oferowanych przez GTS w zakresie kolokacji oraz wykorzystania sieci. Należące do GTS wyjątkowo bezpieczne centra danych i oferowane przez nie usługi łączności są absolutnie krytyczne dla naszego biznesu, jako że każda usterka w działaniu serwerów niezwłocznie znajduje odbicie w poziomie usług dla naszych klientów. Uwaga jaką GTS przykłada do wysokiej jakości oferowanych rozwiązań oraz obsługi klienta przekonało Tesco Stores do korzystania z usług kolokacji w nowo otwartym centrum danych w Pradze” – podkreśla Jan Trhoň, Szef działu IT na Europę Środkowowschodnią, Tesco Stores Czechy.

Fizyczne bezpieczeństwo i dostępność operacyjna są niezmiernie ważne dla klientów korzystających z centrów danych, z tego względu każdy taki obiekt należący do GTS jest wyposażony w najnowsze rozwiązania technologiczne obejmujące karty chipowe, drzwi ognioodporne, pełen monitoring obiektu 24 godz./ 7 dni w tyg., zamykane szafy i regały. Ponadto, czynnikiem krytycznym jest ciągłość pracy, w wypadku problemów z dostawami prądu, GTS wyposażył wszystkie swoje centra danych w systemy zasilania awaryjnego (UPS) – akumulatory dla krótkookresowych oraz generatory prądu dla długookresowych przerw. Większość centrów danych należących do GTS jest klasyfikowana na poziomie Tier 3/4.

Nowo otwarte centrum w Czechach jest w stanie pomieścić do 180 szaf i jest wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, włączając wejście na kartę dostępu wyposażoną w biometryczne czytniki odcisków palców.

Portfel usług oferowanych przez centrum obejmuje hosting serwerów (zarządzany i niezarządzany), kolokację (powierzchnia, szafy, zasilanie, klimatyzacja), bezpieczeństwo i przechowywanie danych (firewalls, IDS, macierze dyskowe), rozwiązania gwarantujące ciągłość działania przedsiębiorstwa (business continuity), i aplikacje, takie jak: zarządzanie bazami danych i pocztą elektroniczną, przechowywanie oraz tworzenie kopii zapasowych. Ponadto, klienci korzystający z usług kolokacji, dzięki międzynarodowej sieci światłowodowej oraz sieci metro GTS, mogą korzystać z jej dużej przepustowości, a dzięki mnogości połączeń istnieje również łatwa komunikacja między centrami danych GTS.

źródło: GTS CE

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112