Grupa Tommy Hilfiger jako pierwsza w branży wykorzystała technologię telepresence do stworzenia „wirtualnych przymierzalni”.
Rozwiązanie to pozwoli ograniczyć koszty,
przyspieszyć proces wprowadzania towarów na rynek i dbać o środowisko naturalne.
@@@reklama@@@
Wiodąca marka lifestylowa Tommy Hilfiger,
sygnowana przez jednego z największych projektantów marek odzieżowych na świecie,
podpisała pięcioletni kontrakt na dostawę usług ze spółką BT.
Zgodnie z postanowieniami umowy,
BT dostarczy rozwiązania wideokonferencyjne,
obejmujące pierwsze w tej branży „wirtualne przymierzalnie”,
które spółka stworzyła wspólnie z firmą TANDBERG,
obecnie będącą częścią nowo powstałej grupy Cisco TelePresence Technology Group.
Wirtualne przymierzalnie umożliwiają natychmiastową,
bezpośrednią komunikację i współpracę pomiędzy projektantami Tommy Hilfiger,
a producentami.
Rozwiązanie to pozwala na nawiązanie łączności pomiędzy biurami w Amsterdamie,
Nowym Jorku,
Hong Kongu i Tokio,
a potencjalnie z jeszcze większą liczbą placówek.
Wirtualne przymierzalnie – oparte o rozwiązanie Unified Communications Video dostarczone przez BT,
w połączeniu z technologią TANDBERG dostarczoną przez Cisco – wyposażone zostały w mobilne kamery i urządzenia rejestrujące,
umożliwiające zespołowi projektantów,
z siedzibami w Amsterdamie i Nowym Jorku,
szybszą i efektywniejszą współpracę z zespołem produkcyjnym mieszczącym się w Hong Kongu.
Zespoły będą miały od tej pory możliwość omówienia twarzą w twarz procesu wytwarzania każdego elementu kolekcji,
bez konieczności udawania się w czasochłonne podróże lotnicze.
„Byliśmy pod ogromnym wrażeniem wiedzy i doświadczenia przedstawicieli BT w zakresie wideokonferencji.
Ten fakt,
w połączeniu z twórczym i innowacyjnym rozwiązaniem zaproponowanym przez zespół BT-Cisco,
sprawiły,
że decyzja była prosta”,
powiedział Fred Gehring,
CEO w grupie Tommy Hilfiger.
„Rozwiązanie to zaoszczędzi zarówno nasz czas,
jak i pieniądze.
Zespoły będą miały możliwość pozostawać w interakcji i współpracować tak,
jakby znajdowały się w tym samym pomieszczeniu.
To z pewnością uczyni nasz proces produkcyjny bardziej sprawnym i konkurencyjnym.
Czekamy z niecierpliwością na ulepszoną i regularniejszą komunikację pomiędzy naszymi filiami na całym świecie.”
Bas Burger,
CEO spółki BT Benelux,
dodał: „Rozwiązanie to zmniejszy również w znaczący sposób emisję dwutlenku węgla.
To sytuacja,
w której zrównoważony wzrost i redukcja kosztów idą w parze ze sobą.
W BT rozumiemy,
że ochrona środowiska naturalnego nie jest działaniem altruistycznym.
Aby utrzymać się na rynku,
inwestycje muszą przynosić dochody.”
„Grupa Tommy Hilfiger od zawsze wyznaczała trendy,
co obecnie widać w ich innowacyjnym podejściu do wirtualnych projektów i współpracy”,
powiedział Fredrik Halvorsen,
starszy wiceprezes grupy TelePresence Technology Group,
Cisco.
„Podobnie,
jak inne wiodące spółki,
grupa Tommy Hilfiger zauważyła,
że wysokiej jakości rozwiązania telepresence mogą przyspieszyć procesy i zwiększyć ich wydajność,
co pozwoli na uzyskanie znaczącej przewagi konkurencyjnej.”
Kontrakt obejmuje dwa systemy TANDBERG Telepresence T3 (w Amsterdamie oraz w Nowym Jorku),
jeden system Telepresence T1 w Tokio,
trzy dostosowane indywidualnie „wirtualne przymierzalnie”,
oparte o system Telepresence T1,
w Amsterdamie,
Nowym Jorku i Hong Kongu,
osprzęt komputerowy,
infrastrukturę wspomagającą oraz oprogramowanie.
BT zaopatrzy również Grupę Tommy Hilfiger w system One Source for TANDBERG,
kompleksowy i uniwersalny pakiet serwisowy,
obejmujący całodobowe wsparcie techniczne,
zautomatyzowane szeregowanie oraz łączenie połączeń,
usługi serwisowe w siedzibie klienta,
aktywny system monitoringu oraz zdalną diagnostykę.
źródło: BT
@@@zbvt@@@
|