News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Comarch dostarcza billing 'w chmurze' dla fring - operatora mobilnego VoIP

Dzięki rozwiązaniu Comarch Billing Cloud fring dodał do swojej oferty dla klientów nową usługę fringOut.

@@@reklama@@@

Pozwala ona użytkownikom telefonów komórkowych po bardzo atrakcyjnych cenach na wykonywanie dowolnych połączeń na telefony stacjonarne i komórkowe na całym świecie. Ceny połączeń rozpoczynają się już od 1 centa za minutę. Usługa bilingu (z względu na to, że jest obsługiwana poprzez Comarch Cloud) została wdrożona w bardzo krótkim czasie. Jej głównym celem było rozszerzenie działalności operatora fring na całym świecie.

Zaimplementowane rozwiązanie obejmuje cały proces przygotowania produktu, rozpoczynając od zdefiniowania szczegółów usług skierowanych do finalnego odbiorcy, poprzez dostarczanie i odsprzedawanie tych usług poprzez dostępne kanały sprzedaży, kończąc na aktywacji, kontroli i fakturowaniu za wykonane połączenia i nie tylko. Dodatkowo realizowany jest monitoring i raportowanie dla wdrożonych usług.

- To kolejny jakże istotny krok dla Comarch, szczególnie że dotyczy naszych usług dostarczanych w modelu „Cloud” dla tak prestiżowego klienta. To po raz kolejny udowadnia, że nasze portfolio jest wysoko oceniane poprzez graczy na rynku telekomunikacyjnym. Zdajemy sobie sprawę, iż biling w czasie rzeczywistym powinien być bardziej dostępny i elastyczny dla operatorów. Staramy się sprostać temu wyzwaniu - twierdzi Piotr Piątosa, wiceprezes i członek Zarządu oraz dyrektor sektora Telekomunikacja w Comarch SA.

Projekt ten również angażuje partnerów biznesowych G2S oraz PayPal jako dostawców usług płatniczych.

Comarch Billing SaaS zapewnia dostarczenie najwyższej jakości usług do klientów operatora. Oferuje billing w modelu „prepaid” oraz „postpaid”, a także aktywację, kontrolę i rozliczanie tych usług w czasie rzeczywistym. Dodatkowo dostępne są funkcjonalności CRM oraz monitoring usług.

źródło: Comarch

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112