News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Polycom ogłasza wyniki finansowe za drugi kwartał 2010 roku


Firma Polycom, światowy lider w dziedzinie technologii telepresence oraz komunikacji audiowizualnej, podała wyniki finansowe za drugi kwartał zakończony 30 czerwca 2010 roku.

@@@reklama@@@

W drugim kwartale 2010 roku skonsolidowane, globalne przychody netto osiągnęły rekordową wartość 295 milionów USD, w porównaniu do 231 milionów USD w analogicznym okresie 2009 roku. Dochód netto za drugi kwartał 2010 roku wyniósł 30 milionów, czyli 34 centy na akcję. Dla porównania, w drugim kwartale 2009 roku dochód netto wyniósł 24 miliony USD, czyli 29 centów na akcję.

W półroczu zakończonym 30 czerwca 2010 r., przychody netto wyniosły 571 milionów USD, w porównaniu z 456 milionami USD w pierwszych sześciu miesiącach 2009 r. Dochód netto obliczony w tym okresie wyniósł 55 milionów USD, co daje 66 centów na akcję, w porównaniu z 47 milionami USD, czyli 55 centów na akcję w pierwszych sześciu miesiącach 2009 r.

W ujęciu produktowym, na skonsolidowane przychody netto w drugim kwartale 2010 roku złożyły się:

  • 67% – czyli 197 milionów USD – rozwiązania wideo (w tym 53% – czyli 157 milionów USD - rozwiązania z zakresu komunikacji wizualnej oraz 14% – czyli 40 milionów USD – systemy sieciowe);
  • 33 % – czyli 98 milionów USD – rozwiązania komunikacji głosowej.

Dla porównania, w drugim kwartale 2009 roku, w ujęciu produktowym, na skonsolidowane przychody netto złożyły się:

  • 70% – czyli 162 miliony USD – rozwiązania wideo (w tym 56% – czyli 129 milionów USD - rozwiązania z zakresu komunikacji wizualnej oraz 14% – czyli 33 miliony USD – systemy sieciowe);
  • 30% – czyli 69 milionów – rozwiązania komunikacji głosowej.

„W drugim kwartele osiągnęliśmy rekordowe wysokie przychody i dynamiczny wzrost, co uzasadnia strategiczne inwestycje Polycom i potwierdza, że nasza strategia wprowadzania na rynek innowacyjnych rozwiązań jest dostosowana do potrzeb naszych klientów i partnerów", powiedział Andrew Miller, prezes Polycom i CEO . "Otwarta sieć współpracy firmy Polycom i innych liderów technologii, takich jak Microsoft, IBM i HP przynosi już znaczące efekty w postaci doskonałej integracji rozwiązań dla firm i organizacji. Widzimy także pozytywny rozwój współpracy z dostawcami naszych usług, coraz więcej przedsiębiorstw i klientów wybiera opcje jako „cloud-based delivery” licząc na wzrost produktywności i efektywności dzięki wdrożeniom biznesowych rozwiązań ujednoliconej współpracy. Wierzymy, że sieć współpracy systemów wideo staje się powoli rzeczywistością, umożliwiając dalszą rozbudowę naszych rozwiązań dla przedsiębiorstw także małych i średnich, a z czasem nawet dla konsumentów indywidualnych ".

"Globalnie osiagnęliśmy bardzo dobre wyniki we wszystkich naszych grupach produktów, do czego przyczynił się rekordowo wysoki popyt ze strony klientów i ekspansja na rynkach wschodzących. Co ważniejsze, nadal odnotowujemy wzrost wydajności sprzedaży, co odzwierciedlają nasze przychody oraz poprawa zysków operacyjnych. Nasz strategiczny plan inwestycyjny wdrażany w okresie ostatnich trzech kwartałów przynosi lepsze od planowanych wyniki dzięki naszym innowacjom oraz partnerstwom strategicznym. Wierzymy, że jesteśmy dobrze przygotowani do kontynuowania naszej ekspansji, także dzięki ogromnym możliwościom jakie kreuje sam rynek. Jestem przekonany, że możemy w dalszym ciągu dynamicznie rozwijać się, przynosząc dobre zyski i wysoką marżę operacyjną ", podsumował Miller.

Polycom, Polska wyniki za II kwartał 2010 r.
W drugim kwartale 2010 roku sprzedaż Polycom wzrosła o 18% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Oznacza to 30% wzrost sprzedaży kwartał do kwartału. Ważnym czynnikiem, który przyczynił się do tak pozytywnych wyników były utrudnienia w transporcie lotniczym w Europie w połowie kwietnia, spowodowane pyłem wulkanicznym po wybuchu wulkanu na Islandii.

Olgierd Madej, Dyrektor Sprzedaży Polycom odpowiedzialny za Polskę i kraje bałtyckie, powiedział: "Obecnie coraz więcej polskich menedżerów zaczyna doceniać zalety wideokonferencji i ujednoliconej komunikacji, co oprócz wymiernych oszczędności poprawia także równowagę między pracą a życiem zawodowym dzięki zmniejszeniu liczby niepotrzebnych podróży służbowych. Istotnym czynnikiem są dostrzegane obecnie potrzeby zachowania ciągłości działania firm, co wszystkim uzmysłowił wybuch wulkanu, który unaocznił korzyści płynące z wideokonferencji zamiast podróżowania. Ogólnie rzecz biorąc, wyniki sprzedaży Polycom w Polsce w roku 2010 wygląda bardzo optymistycznie" – dodaje Olgierd Madej.

źródło: Polycom

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112