Innowacyjny serwer telekomunikacyjny Call-eX,
stworzony przez firmę Datera SA,
zdobył wyróżnienie w kategorii „Produkt roku 2010 – rozwiązania stacjonarne”,
w konkursie o Złote Anteny Świata Telekomunikacji.
Wyniki zostały ogłoszone podczas X Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów,
które odbyło się 24 marca 2010 roku w Warszawie.
@@@reklama@@@
Konkurs o Złotą Antenę jest organizowany od ponad 10 lat przez Migut Media,
wydawcę Świata Telekomunikacji.
Ma on promować ludzi,
firmy i produkty z branży telekomunikacyjnej o szczególnie dużym potencjale innowacyjnym.
Nagrody przyznawane w tym konkursie uchodzą za jedne z najbardziej prestiżowych w branży telekomunikacyjnej.
Obok stworzonego przez Daterę Call-eX'a – wyróżnionego m.in.
za elastyczność i łatwość migracji ze świata telefonii tradycyjnej do IP,
to prestiżowe wyróżnienie w tym roku zostało także przyznane firmie Aster - za pakiet usług teleinformatycznych dla małych firm.
Produktem roku w kategorii rozwiązań stacjonarnych uznana została rozległa sieć transmisji danych VPN MPLS,
stworzona przez Exatel.
„Docenienie naszego flagowego produktu w tak prestiżowym konkursie jest wielkim wyróżnieniem.
Uważamy,
że obok zaufania i wsparcia ze strony klienta,
bardzo istotnym jest uznanie ekspertów i branży.
Dostaliśmy „zielone światło” od autorytetów,
co potwierdza,
że nasze działania idą w dobrym kierunku.
Przyznane nam wyróżnienie jest też sygnałem dla firm,
że warto inwestować w nasze systemy” – mówi Marcin Krasowski,
Dyrektor Sprzedaży Datera SA.
Datera Call-eX to serwer telekomunikacyjny zarówno dla sektora MSP,
jak i dużych organizacji.
Pozwala na podłączenie od 40 do 100 użytkowników w wersji SME oraz do 1500 użytkowników w wersji LE.
Call-eX został tak zaprojektowany,
by w prosty sposób wpasować się w każdą,
już istniejącą infrastrukturę teleinformatyczną.
Jego zastosowanie umożliwia integrację technologii analogowej,
ISDN,
VoIP oraz GSM.
Budowa modularna pozwala na efektywne dopasowanie serwera do specyfiki działalności firmy,
a na szczególną uwagę zasługuje prosty w obsłudze panel www do konfiguracji i zarządzania.
W praktyce Datera Call-eX daje możliwość jednoczesnej współpracy z wieloma operatorami telekomunikacyjnymi.
Każda firma stosująca rozwiązania oparte o ten serwer,
może oczekiwać nawet 60 proc.
redukcji kosztów usług telefonicznych i telekomunikacyjnych.
Oszczędności są możliwe głównie dzięki funkcji inteligentnego wyboru preferowanego,
wg wskazanych wcześniej kryteriów,
operatora (np.
najtańszego o danej porze i w danym kierunku).
Wszystko to przy jednoczesnym zachowaniu pełnego bezpieczeństwa telekomunikacyjnego oraz dostępie do wielu zaawansowanych funkcji,
jak: wielopoziomowe menu wsparte zapowiedziami głosowymi,
Call Center,
pokoje konferencyjne,
nagrywanie rozmów,
budżetowanie (CallRating) grup użytkowników czy samych użytkowników.
źródło: Datera
@@@fnet@@@
|