News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Świat Telekomunikacji wyróżnił Call-eX'a


Innowacyjny serwer telekomunikacyjny Call-eX, stworzony przez firmę Datera SA, zdobył wyróżnienie w kategorii „Produkt roku 2010 – rozwiązania stacjonarne”, w konkursie o Złote Anteny Świata Telekomunikacji. Wyniki zostały ogłoszone podczas X Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów, które odbyło się 24 marca 2010 roku w Warszawie.

@@@reklama@@@

Konkurs o Złotą Antenę jest organizowany od ponad 10 lat przez Migut Media, wydawcę Świata Telekomunikacji. Ma on promować ludzi, firmy i produkty z branży telekomunikacyjnej o szczególnie dużym potencjale innowacyjnym. Nagrody przyznawane w tym konkursie uchodzą za jedne z najbardziej prestiżowych w branży telekomunikacyjnej. Obok stworzonego przez Daterę Call-eX'a – wyróżnionego m.in. za elastyczność i łatwość migracji ze świata telefonii tradycyjnej do IP, to prestiżowe wyróżnienie w tym roku zostało także przyznane firmie Aster - za pakiet usług teleinformatycznych dla małych firm. Produktem roku w kategorii rozwiązań stacjonarnych uznana została rozległa sieć transmisji danych VPN MPLS, stworzona przez Exatel.

„Docenienie naszego flagowego produktu w tak prestiżowym konkursie jest wielkim wyróżnieniem. Uważamy, że obok zaufania i wsparcia ze strony klienta, bardzo istotnym jest uznanie ekspertów i branży. Dostaliśmy „zielone światło” od autorytetów, co potwierdza, że nasze działania idą w dobrym kierunku. Przyznane nam wyróżnienie jest też sygnałem dla firm, że warto inwestować w nasze systemy” – mówi Marcin Krasowski, Dyrektor Sprzedaży Datera SA.

Datera Call-eX to serwer telekomunikacyjny zarówno dla sektora MSP, jak i dużych organizacji. Pozwala na podłączenie od 40 do 100 użytkowników w wersji SME oraz do 1500 użytkowników w wersji LE. Call-eX został tak zaprojektowany, by w prosty sposób wpasować się w każdą, już istniejącą infrastrukturę teleinformatyczną. Jego zastosowanie umożliwia integrację technologii analogowej, ISDN, VoIP oraz GSM. Budowa modularna pozwala na efektywne dopasowanie serwera do specyfiki działalności firmy, a na szczególną uwagę zasługuje prosty w obsłudze panel www do konfiguracji i zarządzania.

W praktyce Datera Call-eX daje możliwość jednoczesnej współpracy z wieloma operatorami telekomunikacyjnymi. Każda firma stosująca rozwiązania oparte o ten serwer, może oczekiwać nawet 60 proc. redukcji kosztów usług telefonicznych i telekomunikacyjnych. Oszczędności są możliwe głównie dzięki funkcji inteligentnego wyboru preferowanego, wg wskazanych wcześniej kryteriów, operatora (np. najtańszego o danej porze i w danym kierunku). Wszystko to przy jednoczesnym zachowaniu pełnego bezpieczeństwa telekomunikacyjnego oraz dostępie do wielu zaawansowanych funkcji, jak: wielopoziomowe menu wsparte zapowiedziami głosowymi, Call Center, pokoje konferencyjne, nagrywanie rozmów, budżetowanie (CallRating) grup użytkowników czy samych użytkowników.

źródło: Datera

@@@fnet@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112