News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Crowley wprowadza nowe narzędzie dla ISP


Spółka Crowley Data Poland uruchomiła unikatowy na polskim rynku serwis Otwartaplatforma.pl. Dzięki jego możliwościom, firmy zajmujące się oferowaniem dostępu do sieci Internet (ISP), mogą usprawnić proces zarządzania swoimi usługami, w tym także połączeniami głosowymi. Dostęp do serwisu umożliwi im obsługę klientów w oparciu o narzędzia przygotowane przez zespół Telco Enabler CDP.

@@@reklama@@@

Polscy klienci biznesowi i indywidualni coraz chętniej decydują się na współpracę z jednym dostawcą zapewniającym szeroki wachlarz usług telekomunikacyjnych. Oczekują nie tylko niższych kosztów, ale także rozszerzania możliwości technicznych, uproszczenia obsługi i sprawnego serwisu. Korzyści dla obsługujących ich operatorów telekomunikacyjnych są równie oczywiste – to przede wszystkim możliwość rozszerzania pakietu świadczonych usług w oparciu o stabilną grupę klientów oraz optymalizacja wykorzystania zbudowanej infrastruktury. Aby ISP mogli sprawnie reagować na rosnące potrzeby klientów, potrzebują z drugiej strony dostępu do zaplecza technologicznego i specjalistycznej wiedzy (m.in. materiały handlowe, marketingowe, dokumenty porawne).

„Otwartaplatforma.pl to swego rodzaju panel administracyjny, umożliwiający wykorzystanie potencjału tkwiącego w usługach świadczonych przez CDP na rzecz ISP, np. dostępu do infrastruktury telekomunikacyjnej czy transmisji głosu. Usprawnienie bieżącego kontaktu, stały wgląd do szczegółowych informacji technicznych i handlowych oraz do wiedzy o klientach to kluczowe elementy naszej nowej metody wsparcia ISP. Serwis jest współtworzony przez załogę Telco Enabler – specjalnie stworzonego zespołu specjalistów Crowley Data Poland, który skupia się na potrzebach ISP. Jednym z zadań działu było opracowanie uniwersalnego rozwiązania, którym mogłyby posługiwać się wszystkie podmioty wykorzystujące naszą infrastrukturę do świadczenia usług telekomunikacyjnych”, powiedziała Agnieszka Jaworska, Dyrektor Marketingu w Crowley Data Poland. „Otwartaplatforma.pl to prosty w obsłudze serwis, umożliwiający ISP znaczną redukcję kosztów, między innymi poprzez uproszczenie współpracy z właścicielem infrastruktury i zastosowanie jego know-how we własnej działalności. Jednocześnie pomaga w zwiększaniu przychodów, zarówno na bazie już posiadanych klientów, jak i dzięki docieraniu z ofertą do nowych partnerów.”

Serwis Otwartaplatforma.pl skupia w jednym miejscu informacje i dokumenty wykorzystywane podczas świadczenia usług telekomunikacyjnych. Trafiają tam między innymi dane z panelu CRM (system relacji z klientami), panelu klienckiego (billing online, poczta głosowa), a także materiały zapewniające wsparcie w budowaniu oferty produktowej oraz obsługi serwisowej. Ponadto dostępna jest też pomoc formalno-prawna (m.in. wzory umów na świadczenie różnego rodzaju usług telekomunikacyjnych) oraz wewnętrzne materiały szkoleniowe CDP, dzięki którym pracownicy ISP skuteczniej rywalizują o nowe zlecenia.

„Naszą współpracę z partnerami biznesowymi budujemy w oparciu o dwa filary – stałe poszerzanie wachlarza rozwiązań technologicznych oraz wzmacnianie kompetencji działów wsparcia naszych klientów, w szczególności działu Telco Enabler” dodała Agnieszka Jaworska.

źródło: Crowley

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112