Spółka Crowley Data Poland uruchomiła unikatowy na polskim rynku serwis Otwartaplatforma.pl.
Dzięki jego możliwościom,
firmy zajmujące się oferowaniem dostępu do sieci Internet (ISP),
mogą usprawnić proces zarządzania swoimi usługami,
w tym także połączeniami głosowymi.
Dostęp do serwisu umożliwi im obsługę klientów w oparciu o narzędzia przygotowane przez zespół Telco Enabler CDP.
@@@reklama@@@
Polscy klienci biznesowi i indywidualni coraz chętniej decydują się na współpracę z jednym dostawcą zapewniającym szeroki wachlarz usług telekomunikacyjnych.
Oczekują nie tylko niższych kosztów,
ale także rozszerzania możliwości technicznych,
uproszczenia obsługi i sprawnego serwisu.
Korzyści dla obsługujących ich operatorów telekomunikacyjnych są równie oczywiste – to przede wszystkim możliwość rozszerzania pakietu świadczonych usług w oparciu o stabilną grupę klientów oraz optymalizacja wykorzystania zbudowanej infrastruktury.
Aby ISP mogli sprawnie reagować na rosnące potrzeby klientów,
potrzebują z drugiej strony dostępu do zaplecza technologicznego i specjalistycznej wiedzy (m.in.
materiały handlowe,
marketingowe,
dokumenty porawne).
„Otwartaplatforma.pl to swego rodzaju panel administracyjny,
umożliwiający wykorzystanie potencjału tkwiącego w usługach świadczonych przez CDP na rzecz ISP,
np.
dostępu do infrastruktury telekomunikacyjnej czy transmisji głosu.
Usprawnienie bieżącego kontaktu,
stały wgląd do szczegółowych informacji technicznych i handlowych oraz do wiedzy o klientach to kluczowe elementy naszej nowej metody wsparcia ISP.
Serwis jest współtworzony przez załogę Telco Enabler – specjalnie stworzonego zespołu specjalistów Crowley Data Poland,
który skupia się na potrzebach ISP.
Jednym z zadań działu było opracowanie uniwersalnego rozwiązania,
którym mogłyby posługiwać się wszystkie podmioty wykorzystujące naszą infrastrukturę do świadczenia usług telekomunikacyjnych”,
powiedziała Agnieszka Jaworska,
Dyrektor Marketingu w Crowley Data Poland.
„Otwartaplatforma.pl to prosty w obsłudze serwis,
umożliwiający ISP znaczną redukcję kosztów,
między innymi poprzez uproszczenie współpracy z właścicielem infrastruktury i zastosowanie jego know-how we własnej działalności.
Jednocześnie pomaga w zwiększaniu przychodów,
zarówno na bazie już posiadanych klientów,
jak i dzięki docieraniu z ofertą do nowych partnerów.”
Serwis Otwartaplatforma.pl skupia w jednym miejscu informacje i dokumenty wykorzystywane podczas świadczenia usług telekomunikacyjnych.
Trafiają tam między innymi dane z panelu CRM (system relacji z klientami),
panelu klienckiego (billing online,
poczta głosowa),
a także materiały zapewniające wsparcie w budowaniu oferty produktowej oraz obsługi serwisowej.
Ponadto dostępna jest też pomoc formalno-prawna (m.in.
wzory umów na świadczenie różnego rodzaju usług telekomunikacyjnych) oraz wewnętrzne materiały szkoleniowe CDP,
dzięki którym pracownicy ISP skuteczniej rywalizują o nowe zlecenia.
„Naszą współpracę z partnerami biznesowymi budujemy w oparciu o dwa filary – stałe poszerzanie wachlarza rozwiązań technologicznych oraz wzmacnianie kompetencji działów wsparcia naszych klientów,
w szczególności działu Telco Enabler” dodała Agnieszka Jaworska.
źródło: Crowley
@@@zbvt@@@
|