Telekomunikacja Polska jest najsilniej kojarzonym przez Polaków sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w Vancouver - wynika z opublikowanego właśnie badania ARC Rynek i Opinia.
@@@reklama@@@
Zimowe Igrzyska w Vancouver cieszyły się dużą popularnością,
aż 62% Polaków było zainteresowanych tegorocznymi Igrzyskami.
Rekordowa ilość zdobytych medali znajduje potwierdzenie w badaniach.
Wg większości Polaków,
Reprezentacja Olimpijska właśnie w Vancouver odniosła największy sukces.
Z badania wynika,
że Telekomunikacja Polska jest zdecydowanie najbardziej znanym sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.
69% wskazuje TP jako sponsora reprezentacji.
Na kolejnych miejscach uplasowały się: Totalizator Sportowy i Orlen.
Wizerunkowe działania Telekomunikacji Polskiej prowadzone w czasie Igrzysk - „Orzełek dla Polaków w Vancouver" - okazały się najbardziej kojarzone przez badanych.
Znało je 54% badanych.
ARC przeprowadziło badanie po Igrzyskach Olimpijskich w Vancouver na reprezentatywnej grupie ponad 800 osób.
Telekomunikacja Polska jako narodowy operator telekomunikacyjny aktywnie angażuje się w rozwój polskiego sportu.
TP jest aktywna na rynku sportowym od 2001 roku.
W latach 2001-2005 TP była Generalnym Sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w czasie Zimowych Igrzysk w Salt lake City oraz Letnich Igrzysk w Atenach.
Na mocy podpisanej w styczniu 2010 roku umowy,
Telekomunikacja Polska została sponsorem Reprezentacji Olimpijskiej na Zimowe Igrzyska w Vancouver w 2010 roku oraz Igrzyska Letnie w Londynie w 2012 r.
źródło: TPSA
@@@zbvt@@@
|