Multimedia Polska rozpoczęła kampanię promującą usługę dostępu do internetu.
Akcja prowadzona pod hasłem „Wyprzedaż Arsenału” potrwa do końca lutego.
@@@reklama@@@
Kampania prowadzona jest w internecie (m.in.: Adkontekst,
SmartContext,
reklamę w Google i Facebooku oraz w sieci serwisów należących do ARBOnetwork),
a także w postaci akcji BTL i prezentacji reklamy na Mobilskyboard.
Miejscem działań jest 19 kluczowych dla operatora lokalizacji na terenie całej Polski.
- Kampania opiera się na nowym sposobie komunikowania usług naszej firmy.
Wykorzystujemy postać Generała,
który jest postacią zarówno przyjazną jak i charyzmatyczną.
Spełnia również funkcję przewodnika po świecie Multimediów.
Jego sposób zachowania i mówienia mają formę silnego (lecz utrzymanego w formie humoru) bodźca zachęcającego do działania (Call-to-Action!).
Wierzymy że postać Generała przypadnie do gustu naszym obecnym i przyszłym klientom,
a w konsekwencji wpłynie pozytywnie na sprzedaż usług – mówi Przemysław Rogowski,
Zastępca Dyrektora Departamentu ds.
Komunikacji Marketingowej Multimedia Polska.
źródło: Multimedia Polska
@@@zbvt@@@
|