2009-11-05
Deutsche Telekom AG - największy dostawca usług telekomunikacyjnych w Europie wybiera oprogramowanie SAS® jako standardowe narzędzie do zarządzania kampaniami marketingowymi dla oddziałów T-Home i T-Mobile na całym świecie.
SAS jeden z największych producentów oprogramowania i lider rynku analityki biznesowej zdobył ten kontrakt w ramach postępowania przetargowego.
@@@reklama@@@
Rozwiązanie SAS marketing campaign management,
które było dotychczas wykorzystywane przez oddziały T-Home,
będzie teraz wdrażane jako standardowe rozwiązanie również w międzynarodowych oddziałach T-Mobile.
Rozwiązanie to pozwoli zoptymalizować realizację kampanii marketingowych oraz zwiększy efektywność procesów związanych obsługą klientów korzystających z usług T-Home i T-Mobile.
Operatorzy oczekują,
że dzięki rozwiązaniu SAS® będą mogli być bliżej swoich klientów,
lepiej rozpoznawać ich preferencje i odpowiadać na indywidualne potrzeby.
Wybrane przez Deutsche Telekom narzędzia do automatyzacji i optymalizacji działań marketingowych to kluczowe elementy platformy SAS® Customer Intelligence.
Jest to kompleksowy pakiet rozwiązań analitycznych,
dzięki któremu przedsiębiorstwo bez względu na reprezentowaną branżę może podejmować trafne decyzje biznesowe,
usprawniać procesy interakcji z klientami,
zwiększać ich lojalność i dochodowość.
źródło: SAS
@@@zbvt@@@
|