News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Alcatel-Lucent rozbudowuje w Polsce Globalne Centrum Zarządzania Sieciami


Alcatel-Lucent rozbudowuje Globalne Centrum Zarządzania Sieciami w Bydgoszczy (GNOC - Global Network Operations Center) i tworzy nowy zespół projektowy (Delivery Center) dla projektów europejskich, który będzie świadczyć zaawansowane usługi eksploatacji i utrzymania sieci. W związku z rozbudową centrum usługowego firma planuje dodatkowo zatrudnić 100 osób do końca 2010r.

@@@reklama@@@

Informacja o Globalnym Centrum Zarządzania Sieciami w Bydgoszczy
Globalne Centrum Zarządzania Sieciami w Bydgoszczy dostarcza operatorom stacjonarnym, mobilnym oraz przedsiębiorstwom usługi zarządzania sieciami telekomunikacyjnymi i hostingu aplikacji. Obejmują one m.in. monitoring sieci oraz wsparcie techniczne. Aktualnie centrum obsługuje wielu międzynarodowych klientów z Ameryki Północnej i regionu EMEA. Centrum, które rozpoczęło swoją działalność w lipcu 2006 r., jest jednym z 12 takich centrów Alcatela-Lucenta na świecie oferujących usługi zarządzania sieciami (Managed Services). Ma ono kluczowe znaczenie dla świadczenia usług globalnych przez Alcatela-Lucenta.

“Rozbudowa centrum GNOC w Bydgoszczy to rozszerzenie naszych globalnych możliwości w zakresie zarządzania sieciami i innych usług Managed Services”, powiedział Andrzej Dulka, prezes zarządu Alcatela-Lucenta w Polsce. “Usługi zarządzania i utrzymania sieci cieszą się dużym zainteresowaniem, ponieważ umożliwiają operatorom redukcję kosztów eksploatacyjnych, większą koncentrację na potrzebach swoich końcowych klientów oraz dostarczanie im różnorodnych, wysokiej jakości usług. Rozbudowa polskiego centrum GNOC to także wyraz zaufania, jakim Alcatel-Lucent obdarza nasz lokalny zespół ekspertów”

„Aktualnie nasze centra usługowe w Bydgoszczy zatrudniają łącznie ponad 700 inżynierów, w tym ponad 180 osób pracuje w centrum R&D specjalizującym się w tworzeniu oprogramowania telekomunikacyjnego – powiedział Rafał Tyburcy, dyrektor HR Alcatela-Lucenta w Polsce. "W związku z rozbudową Globalnego Centrum Zarządzania Siecią obecnie poszukujemy wysoko wykwalifikowanych inżynierów, specjalizujących się w różnych technologiach sieciowych, zarówno telekomunikacyjnych, jak i informatycznych". Oferujemy atrakcyjne warunki pracy, możliwość rozwoju zawodowego, bogaty pakiet szkoleń oraz udział w projektach dla międzynarodowych klientów”.

Strategia usług zarządzania sieciami Alcatela-Lucenta
Alcatel-Lucent, lider w projektach transformacji dostawców sieciowych, oferuje nową jakość usług zarządzania sieciami poprzez swoje polskie Globalne Centrum Zarządzania Sieciami (GNOC), jak również ośrodki w regionie EMEA, które wspierają klientów w ich transformacji w kierunku architektury High Leverage Network™, zapewniając rozwój firm przy jednoczesnej redukcji struktury kosztowej.
Alcatel-Lucent posiada bogate doświadczenie w obszarze usług Managed Services zdobyte w trakcie projektowania, wdrażania, eksploatacji, utrzymania i rozbudowy ponad 90 sieci obsługujących przeszło 220 milionów abonentów na całym świecie.

źródło: Alcatel-Lucent

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112