Era po raz trzeci z rzędu uzyskała tytuł najcenniejszej polskiej marki w sektorze telekomunikacji.
W kolejnej edycji rankingu dziennika Rzeczpospolita,
marka ta zdystansowała pozostałe firmy z tej branży.
Tak Tak i Heyah uplasowały się również przed markami pre-paid pozostałych operatorów.
@@@reklama@@@
„Prymat Ery potwierdzają zarówno badania przeprowadzone przez SMG/KRC na potrzeby naszego rankingu,
jak i – wcześniej w tym roku – przez PBS,
na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Przyczyn,
dla których moc marki jest największa,
należy upatrywać w konsekwencji,
z jaką jej świadomość jest budowana wśród konsumentów” – pisze dziennik Rzeczpospolita w podsumowaniu rankingu.
„Tytuł najcenniejszej marki telekomunikacyjnej dla Ery to wielki zaszczyt,
ale także zobowiązanie na przyszłość.
To potwierdzenie naszej silnej pozycji,
ale równocześnie wyzwanie,
by z każdym rokiem coraz skuteczniej konkurować z innymi graczami na rynku i by stale dostarczać klientom najwyższej jakości usług.” – powiedział Prezes Klaus Hartmann po uroczystości wręczenia nagród.
Ceremonia odbyła się w siedzibie dziennika „Rzeczpospolita”.
Prowadzony przez nią ranking uwzględnia nie tylko dane finansowe,
ale bierze pod uwagę także prestiż poszczególnych marek wśród konsumentów.
Oznacza to,
że o miejscu decyduje nie tylko finansowa wartość marki,
ale także jej pozytywny wizerunek w oczach konsumentów.
źródło: Era
@@@dt@@@
|