News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Raport o usługach przedpłaconych (pre-paid)


Urząd Komunikacji Elektronicznej przedstawił raport w sprawie okresów ważności konta użytkownika oraz zasad odzyskania niewykorzystanych środków na koncie określonych w ofertach dostawców usług przedpłaconych (pre-paid).

@@@reklama@@@

Niniejszy raport analizuje okresy ważności kont użytkowników usług pre-paid oraz możliwość i sposób odzyskania niewykorzystanych środków na koncie. Raport porównuje warunki dostępnych na rynku na dzień 28 maja 2010 r. ofert usług przedpłaconych, czyli ofert następujących operatorów: PTK Centertel Sp. z o.o. (Orange POP, Orange GO), Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. (Era TAK TAK, Heyah, tuBiedronka), Polkomtel SA (Simplus, SamiSwoi), P4 Sp. z o.o. (Play Fresh), Centernet S.A (CenterNet dzieciom, wRodzinie), Aspiro Sp. z o.o. (mBank Karta), Avon Mobile Sp. z o.o. (myAvon), Mobile Entertainment Company Sp. z o.o. (Mobilking), CP Telecom Sp. z o.o. (Carrefour Mova na Kartę), Cyfrowy Polsat SA, GG Network SA (GaduAir).

Celem niniejszego raportu jest ocena stanu rynku usług przedpłaconych w zakresie okresów ważności kont i niewykorzystanych środków na koncie po roku od opublikowania „Stanowiska Prezesa UKE w sprawie wyznaczonych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych - świadczących usługi przedpłacone - okresów na doładowanie kont użytkowników usług przedpłaconych (pre-paid) oraz potrącaniu przez nich środków na tym koncie po jego wygaśnięciu, niezależnie od ich wysokości", a w oczekiwaniu na wejście w życie nowelizacji ustawy Prawo telekomunikacyjne w zakresie rozszerzenia definicji abonenta.

Czytaj raport.

źródło: UKE

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112