Urząd Komunikacji Elektronicznej przedstawił raport w sprawie okresów ważności konta użytkownika oraz zasad odzyskania niewykorzystanych środków na koncie określonych w ofertach dostawców usług przedpłaconych (pre-paid).
@@@reklama@@@
Niniejszy raport analizuje okresy ważności kont użytkowników usług pre-paid oraz możliwość i sposób odzyskania niewykorzystanych środków na koncie.
Raport porównuje warunki dostępnych na rynku na dzień 28 maja 2010 r.
ofert usług przedpłaconych,
czyli ofert następujących operatorów: PTK Centertel Sp.
z o.o.
(Orange POP,
Orange GO),
Polska Telefonia Cyfrowa Sp.
z o.o.
(Era TAK TAK,
Heyah,
tuBiedronka),
Polkomtel SA (Simplus,
SamiSwoi),
P4 Sp.
z o.o.
(Play Fresh),
Centernet S.A (CenterNet dzieciom,
wRodzinie),
Aspiro Sp.
z o.o.
(mBank Karta),
Avon Mobile Sp.
z o.o.
(myAvon),
Mobile Entertainment Company Sp.
z o.o.
(Mobilking),
CP Telecom Sp.
z o.o.
(Carrefour Mova na Kartę),
Cyfrowy Polsat SA, GG Network SA (GaduAir).
Celem niniejszego raportu jest ocena stanu rynku usług przedpłaconych w zakresie okresów ważności kont i niewykorzystanych środków na koncie po roku od opublikowania „Stanowiska Prezesa UKE w sprawie wyznaczonych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych - świadczących usługi przedpłacone - okresów na doładowanie kont użytkowników usług przedpłaconych (pre-paid) oraz potrącaniu przez nich środków na tym koncie po jego wygaśnięciu,
niezależnie od ich wysokości",
a w oczekiwaniu na wejście w życie nowelizacji ustawy Prawo telekomunikacyjne w zakresie rozszerzenia definicji abonenta.
Czytaj raport.
źródło: UKE
@@@zbvt@@@
|