Firma Alcatel-Lucent poinformowała o udostępnieniu kompleksowego,
zintegrowanego rozwiązania do ujednoliconej komunikacji i pracy zespołowej przeznaczonego dla małych i średnich firm,
które oferuje pracownikom — bez względu na to,
gdzie się znajdują — rozbudowane funkcje komunikacyjne i informacyjne typowe dla urządzeń biurowych.
@@@reklama@@@
Klientom,
którzy korzystają już z serwerów Alcatel-Lucent OmniPCX Office i Alcatel-Lucent Extended Communication Server (ECS),
wchodzących w skład pakietu Alcatel-Lucent Office Communication Solutions,
bezpłatne rozszerzenie Alcatel-Lucent Multimodal Communication Companion — daje znaczne korzyści.
Aplikacja ta udostępnia funkcje komunikacyjne Web 2.0 telefonu biurkowego,
na urządzeniu Apple® iPhone®,
dzięki czemu staje się ono w pełni funkcjonalnym klientem w systemie ujednoliconej komunikacji.
Istnieje także podobna aplikacja przeznaczona na komputery Apple Mac i PC,
dzięki której te same funkcje są dostępne na laptopach.
W przyszłości będą wprowadzane wersje na inne zaawansowane urządzenia.
„Multimodal Communication Companion oferuje łatwą w obsłudze,
bezpłatną aplikację do urządzeń iPhone,
która zapewnia pracownikom,
niezależnie od miejsca,
w którym się znajdują,
funkcje zaawansowanego biurowego systemu komunikacyjnego dostępne niemal wszędzie” — powiedział Eric Penisson,
dyrektor działu aplikacji dla przedsiębiorstw w firmie Alcatel-Lucent.
„Aplikacja ułatwia pracę zespołową i zwiększa efektywność,
dzięki czemu pracownicy mogą poświęcić więcej czasu na zaspokajanie potrzeb klientów oraz mają zawsze i wszędzie dostęp do potrzebnych informacji.
Aplikacja w wersji na iPhone jest już dostępna do pobrania w sklepie internetowym Apple App Store”.
Aplikacja Multimodal Communication Companion umożliwia pracownikom,
którzy znajdują się poza biurem,
łatwe sprawdzenie,
czy ich współpracownicy są dostępni przez e-mail lub telefonicznie,
a nawet czy akurat rozmawiają przez telefon,
co daje im lepszy kontakt z innymi członkami zespołu.
System zapewnia użytkownikom zdalny dostęp do listy kontaktów,
historii połączeń,
poczty głosowej,
poczty elektronicznej,
faksów i wspólnego kalendarza,
co zwiększa produktywność i efektywność pracowników,
a tym samym gwarantuje ciągłość biznesową i usprawnia obsługę klientów.
Użytkownicy mogą także zdalnie monitorować i konfigurować opcje przekazywania połączeń w swoich telefonach biurkowych.
Funkcje te są szczególnie przydatne w firmach promujących telepracę jak sposób na zmniejszenie emisji dwutlenku węgla.
Aplikacje Alcatel-Lucent Multimodal Communication Companion for iPhone i for Office to idealne rozwiązania dla firm zatrudniających nie więcej niż 200 pracowników.
Obydwie wersje są bezpłatne dla nowych i dotychczasowych użytkowników systemu ECS (Extended Communication Server).
źródło: Alcatel-Lucent
@@@zbvt@@@
|