„Przygotuj się na mundial”,
pod takim hasłem ASTER rozpoczyna kampanię reklamową adresowaną do kibiców.
W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej,
operator będzie promował telewizję cyfrową oraz dekodery HD PVR umożliwiające m.in.
nagrywanie,
przewijanie i zatrzymywanie emisji piłkarskich rozgrywek.
@@@reklama@@@
Kampania potrwa od 15 maja do 19 czerwca 2010 r.
i obejmie zasięgiem prasę,
radio i Internet.
Dodatkowo,
reklama pojawi się w warszawskim metrze,
tramwajach i autobusach oraz na ekranach telewizorów w sieciach Saturn i Media Markt.
Kampania nawiązuje do piłkarskich rozgrywek: w reklamach wykorzystane zostaną zielone tła,
które kojarzą się z futbolowym boiskiem i hasła odnoszące się do piłkarskich emocji.
„Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to wydarzenie,
które zgromadzi przed telewizorami wielu kibiców.
Uznaliśmy,
że jest to idealny moment,
by pokazać możliwości,
jakie oferuje cyfrowa telewizja w połączeniu z dekoderami HD PVR.
Dzięki funkcji nagrywania programów,
kibice nie opuszczą podczas mundialu żadnego ważnego wydarzenia i będą mogli obejrzeć powtórki meczu tyle razy,
ile zechcą.
Dodatkowo,
możliwość oglądania rozgrywek w zwolnionym tempie,
zatrzymywania i cofania obrazu,
daje nieograniczone możliwości analizowania sportowej rywalizacji.
– wyjaśnia Joanna Pasynkiewicz,
Wiceprezes Zarządu ASTER.
Reklama dekoderów HD PVR pojawi się przede wszystkim w mediach adresowanych do kibiców: Przeglądzie Sportowym oraz specjalnym dodatku do Gazety Wyborczej,
a także na sportowych stronach Onet.pl,
Wirtualnapolska.pl i Gazeta.pl.
Telewizja cyfrowa ASTER będzie promowana również na portalach związanych z piłką nożną,
w tym m.in.
zczuba.pl i sport.pl.
Zarówno w prasie,
jak i Internecie operator zdecydował się na zastosowanie niestandardowych formatów,
wyróżniających przekaz: wyspy konsekutywne,
paski na górze strony,
formaty rozwijane i belki to tylko niektóre z nich.
Kampania obejmie swoim zasięgiem także stacje radiowe (Złote Przeboje,
Roxy,
RMF Maxxx,
Eska) oraz komunikację miejską (metro,
autobusy,
tramwaje) i sklepy sieci Saturn oraz Media Markt.
Równolegle będą prowadzone działania BTL.
W salonach ASTER w Warszawie,
Krakowie i Zielonej Górze pojawią się plakaty i animacje nawiązujące do kampanii.
Rozdawane będą także ulotki informujące o możliwościach dekoderów HD PVR.
źródło: Aster
@@@zbvt@@@
|