News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
FreecoNet doceniany przez swoich użytkowników


Operator telefonii internetowej FreecoNet Tlenofon SA przeprowadził badania osób korzystających z jego platformy VoIP. Sprawdzono profil klientów, sposób korzystania z usług, a także związany z tym poziom satysfakcji. Badania wykazały, że użytkownicy FreecoNet bardzo wysoko oceniają standard i korzyści płynące z usług operatora.

@@@reklama@@@

Badanie zostało przeprowadzone metodą ilościową, przy pomocy ankiety internetowej, na przełomie kwietnia i maja 2010 roku. Badano odrębnie użytkowników indywidualnych oraz biznesowych. Ankietowani wskazywali m.in. najistotniejsze elementy oferty, sposób korzystania, a także średnie miesięczne oszczędności uzyskane dzięki FreecoNet. Badanie miało na celu także pomóc w poznaniu oczekiwań użytkowników, co do kierunków dalszego rozwoju platformy.

Najbardziej cenione elementy oferty FreecoNet
Użytkownicy biznesowi za najistotniejsze elementy oferty FreecoNet – oceniane w skali 1-5 - uznali: stabilność i bezawaryjność systemu (95,91 proc. ocen na 4 i 5), jakość połączeń (92,61 proc.) oraz tanie lub darmowe połączenia telefoniczne (90,86 proc.). Dla firm bardzo ważne okazały się również: ciągły rozwój platformy (83,66 proc. ocen na 4 i 5), intuicyjny panel użytkownika (77,62 proc.), niezależność geograficzna (77,43 proc.), profesjonalna obsługa klienta (77,04), możliwość przenoszenia numerów (72,77 proc.), elastyczność i skalowalność platformy (75,10 proc.), a także innowacyjne usługi dodane (69,65 proc.).

Na zbliżonym poziomie ofertę FreecoNet ocenili też użytkownicy indywidualni. W tej grupie zwraca jednak uwagę fakt, że za najważniejszy element oferty została uznana możliwość wykonywania tanich lub darmowych połączeń (96,65 proc. ocen na 4 i 5). Stabilność i bezawaryjność systemu zajęła drugie miejsce (95,91 proc.), a na trzecim znalazła się jakość połączeń (92,61 proc.).

Sposób korzystania z platformy
Użytkownicy FreecoNet najczęściej korzystają z usług swojego operatora za pośrednictwem telefonu podłączonego do bramki VoIP (biznesowi - 67,12 proc., indywidualni – 73,90 proc.). Popularne jest także dzwonienie z telefonu IP (biznesowi – 32,88 proc., indywidualni – 25,34 proc.) i przez programy typu softphone (biznesowi – 26,26 proc., indywidualni – 23,59 proc.). Nieco mniej popularne jest dzwonienie przez stronę internetową, przy pomocy usługi „Zestaw połączenie” i aplikacji FlashCall (biznesowi – 12,65 proc., indywidualni – 9,36 proc.), z poziomu panelu użytkownika (biznesowi – 7,78 proc., indywidualni – 6,47 proc.) oraz wdzwanianie się na platformę z telefonu komórkowego (biznesowi - 7 proc., indywidualni – 9,89 proc.). FreecoNet jest wykorzystywany głównie do wykonywania połączeń telefonicznych, jednak część użytkowników korzysta wyłącznie z usług dodanych – deklaruje tak 7,98 proc. firm i 1,37 proc. użytkowników indywidualnych.

52,30 proc. użytkowników biznesowych, którzy używają FreecoNet do dzwonienia, korzysta jednocześnie z płatnych usług dodanych dostępnych na platformie (m.in. Wirtualny Fax, Nagrywanie Komunikatów, IVR). 41,83 proc. firm aktywnie wykorzystuje także darmowe usługi podstawowe (m.in. poczta głosowa, przekierowania i blokowanie połączeń). Użytkownicy indywidualni w mniejszym stopniu korzystają z płatnych usług dodanych FreecoNet – potwierdziło ten fakt 10,65 proc. respondentów. Trudno się temu dziwić, jako że usługi dodane przeznaczone są głównie dla użytku w firmach. Popularniejsze wśród użytkowników indywidualnych są darmowe usługi podstawowe – korzysta z nich 24,43 proc. użytkowników.

Oszczędności z FreecoNet
Spośród przebadanych użytkowników biznesowych, 6 proc. deklaruje oszczędności na rachunkach telefonicznych - wynikające z przejścia na FreecoNet - na poziomie powyżej 80 proc. Kolejne 30 proc. ocenia swoje oszczędności w przedziale 50-80 proc., a 28 proc. - w przedziale 30-50 proc. Oszczędności poniżej 30 proc. wskazuje 36 proc. ankietowanych. W grupie użytkowników indywidualnych ponad 55 proc. respondentów potwierdza 50 proc. oszczędności. Kolejne 22 proc. określa swoje oszczędności w przedziale 30-50 proc., a 24 proc. użytkowników – na poziomie poniżej 30 proc.

Kim są użytkownicy FreecoNet?
Firmy, w których wykorzystywane są usługi FreecoNet, to najczęściej jednoosobowe działalności gospodarcze (28,79 proc.) lub przedsiębiorstwa zatrudniające od 1 do 9 pracowników (50,97 proc.). Ich biuro jest ulokowane w domu (11,48 proc) bądź też mają tylko jeden oddział (64,01 proc.). Mniejszość stanowią firmy zatrudniające do 30 osób (11,67 proc.) oraz ponad 30 osób (8,37 proc.), posiadające 2 (15,37 proc.) lub więcej oddziałów (9,14 proc.). Użytkownicy biznesowi pochodzą z całej Polski, ale aż 56 proc. z większych miast (powyżej 200 tys. mieszkańców). Podobnie bardzo zróżnicowana jest przynależność branżowa, choć można tu zauważyć wyraźną przewagę firm z branży IT (29,57 proc.) oraz sprzedażowej (10,51 proc.).

Użytkownicy indywidualni FreecoNet również skupieni są wokół ośrodków miejskich. Z reguły są to mieszkańcy dużych miast – powyżej 100 tys. (57,38 proc.), a także nieco mniejszych - liczących 50-100 tys. (12,18 proc.) lub do 50 tys. mieszkańców (19,03). Najmniej licznie są reprezentowani mieszkańcy wsi (11,42 proc.). Użytkowników FreecoNet możemy wprawdzie znaleźć w całej Polsce, ale najliczniej są oni obecni w województwach: śląskim (17,20 proc.), mazowieckim (16,36 proc.), małopolskim (10,05 proc.), pomorskim (8,30 proc.), dolnośląskim (6,85 proc.) oraz wielkopolskim (6,77. proc). Wśród użytkowników indywidualnych dominują osoby dorosłe w wieku 25-30 lat (19,63 proc.) oraz 25-40 lat (ponad 41,02 proc.). Nie brakuje jednak i osób w wieku od 40 do 60 lat (ponad 25 proc.). Osoby te mają z reguły wykształcenie wyższe (66,21) lub średnie (29,53 proc.).

źródło: FreecoNet

@@@fnet@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112