News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email listy@bramkivoip.pl
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
W ipfon można tworzyć własne aplikacje głosowe poprzez IVR API

Operator telefonii internetowej ipfon wprowadził nową usługę – IVR API. Umożliwi ona użytkownikom ipfon budowanie własnych aplikacji wykorzystujących możliwości platformy ipfon.

@@@reklama@@@

IVR API to zestaw API pozwalający na sterowanie obsługą połączenia telefonicznego przez zewnętrzną aplikację. Aplikacja klienta może decydować o odebraniu połączenia, następnie może kierować do platformy ipfon żądanie wykonania odpowiednich czynności (np. pobranie DTMF, połączenie z danym numerem) i na podstawie zwracanych statusów wykonywać dalsze czynności.

Przy pomoc IVR API ipfon stworzył na przykład zegarynkę, która dostępna jest pod numerem 61 622 26 12.

„Największą zaletą IVR API jest jej elastyczność i nieograniczone możliwości jakie stwarza twórcom aplikacji. IVR API działa w chmurze (platformie) ipfon. IVR API może posłużyć przykładowo do stworzenia aplikacji obsługujących konkursy, quizy czy zamówienia. Na naszym forum (http://forum.ipfon.pl/) czekamy na przykłady aplikacji stworzonych przez naszych klientów” - powiedział Przemysław Siwek, Dyrektor ds. Rozwoju ipfon.

Klienci ipfona mogą testować nową usługę całkowicie za darmo i bez żadnych zobowiązań.

źródło: ipfon

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl