Klienci Telekomunikacji Polskiej mogą przez telefon przystąpić do ubezpieczenia,
które pozwala - bez uciążliwych formalności - zadbać o bezpieczeństwo finansowe najbliższych w nagłych,
nieprzewidzianych sytuacjach,
takich jak śmierć w wypadku lub utrata pracy.
Oferta „Bezpieczny rachunek",
która jest dostępna tylko dla klientów TP,
została przygotowana we współpracy z PZU SA.
@@@reklama@@@
Przystąpienie do ubezpieczenia nie wymaga załatwiania dodatkowych formalności - z klientami będą się kontaktować telefonicznie doradcy z TP.
W czasie tej rozmowy można od razu złożyć deklarację przystąpienia do ubezpieczenia,
a składka doliczana będzie bezpośrednio do faktury za usługi TP.
Klienci mają do wyboru 2 warianty ubezpieczenia.
W zależności od wysokości miesięcznej składki ubezpieczeniowej,
11 zł lub 16 zł,
polisa gwarantuje wypłatę następujących świadczeń (wariant 1 / wariant 2):
5 000 zł / 10 000 zł w przypadku śmierci w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
25 000 zł / 100 000 zł w przypadku śmierci w następstwie wypadku komunikacyjnego,
50 000 zł / 150 000 zł w przypadku śmierci w następstwie wypadku lotniczego
100 zł / 200 zł miesięcznego świadczenia w przypadku utraty pracy,
jeżeli ubezpieczony uzyskał status bezrobotnego z prawem do zasiłku dla bezrobotnych.
Ubezpieczenie „Bezpieczny Rachunek" może być zawarte na miesiąc z automatycznym comiesięcznym odnowieniem.
W każdym momencie można telefonicznie złożyć oświadczenie o rezygnacji z ubezpieczenia,
dzwoniąc na numer 801 505 505.
Pod tym numerem można również uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące ubezpieczenia.
Początkowo „Bezpieczny rachunek" jest dostępny tylko dla wybranej grupy klientów TP,
z którymi telefonicznie skontaktują się doradcy.
W przyszłości Telekomunikacja Polska planuje umożliwić zakup ubezpieczenia „Bezpieczny rachunek" wszystkim swoim klientom.
źródło: TPSA
@@@zbvt@@@
|