News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
'Ściągnij najlepsze kawałki' - wspólna akcja Muzodajni i Telepizzy


Nadszedł wyjątkowy czas dla wszystkich wielbicieli pizzy i fanów muzyki. Rozpoczęła się specjalna akcja serwisu muzodajnia.pl oraz sieci pizzerii Telepizza, dzięki której najnowsze, najgorętsze hity będą dostępne za darmo! Każda osoba, która zamówi dowolną pizzę z szerokiej oferty Telepizzy, będzie mogła pobrać z portalu muzodajnia.pl nawet 30 wybranych utworów.

@@@reklama@@@

Celem akcji jest promocja dwóch partnerskich marek, dla których telefon ma szczególne znaczenie i stanowi niejako integralną część wizerunku. Druga ważna wspólna cecha, która zainicjowała nawiązanie współpracy marketingowej, to szczególna dbałość o rozpoznanie i zaspokojenie potrzeb odbiorców, wyrażająca się w ofertach wyznaczających nowe standardy na polskim rynku.

Portal muzodajnia.pl, należący do sieci Plus, to nie tylko internetowy sklep z muzyką – to szczególne miejsce w sieci z informacjami o życiu gwiazd, z muzycznymi aktualnościami i setkami wyjątkowych hitów. Muzodajnia.pl obejmuje patronatami najgłośniejsze muzyczne i filmowe premiery, umożliwia dostęp do utworów często nawet przed premierą na półkach sklepowych, a także bierze udział w ważnych wydarzeniach branży fonograficznej.

Telepizza Poland, będąca częścią Grupy Telepizza (obecnej również w Hiszpanii, Portugali oraz krajach Ameryki Południowej), w ciągu minionych 18 lat stała się niemal symbolem dostaw pizzy na telefon. Kojarzona z wygodą i szybką dostawą wyróżnia się na polskim rynku innowacyjnością oraz systemem jednolitych standardów tak charakterystycznych dla międzynarodowych sieci.

W ramach najnowszej akcji promocyjnej muzodajnia.pl wraz z Telepizzą Poland oferuje darmowy dostęp do utworów muzycznych, które będzie można ściągnąć na komputer lub telefon komórkowy, i osobiście przekonać się o możliwościach tego wyjątkowego portalu.Mechanizm akcji jest prosty: wystarczy złożyć zamówienie w Telepizzy, a do każdej zamówionej pizzy dołączana jest ulotka ze specjalnym kodem uprawniającym do bezpłatnego ściągnięcia z portalu muzodajnia.pl aż 30 utworów muzycznych w ciągu 30 dni. Każdy uczestnik promocji będzie mógł nie tylko wybrać swoje ulubione piosenki i zgodnie z własnym gustem skomponować płyty z przebojami, ale również skorzystać z atrakcyjnych promocji przygotowanych przez Telepizza Poland.

Akcja „Ściągnij najlepsze kawałki” to pierwsze wspólne przedsięwzięcie realizowane przez muzodajnia.pl i Telepizzę Poland, które wpisuje się w strategię obu marek zaskakiwania klientów różnorodnością niestandardowych działań podejmowanych w ramach współpracy marketingowej z partnerami z innych branż.

Promocja została zaplanowana na 2 miesiące - do 22 czerwca br. lub do wyczerpania zapasów. Komunikacja koncentruje się przede wszystkim na ulotkach informacyjnych, opakowaniach pizzy i plakatach eksponowanych w punktach sprzedaży Telepizzy oraz na stronach www.muzodajnia.pl i www.telepizza.pl.

źródło: Plus

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112