Nadszedł wyjątkowy czas dla wszystkich wielbicieli pizzy i fanów muzyki.
Rozpoczęła się specjalna akcja serwisu muzodajnia.pl oraz sieci pizzerii Telepizza,
dzięki której najnowsze,
najgorętsze hity będą dostępne za darmo! Każda osoba,
która zamówi dowolną pizzę z szerokiej oferty Telepizzy,
będzie mogła pobrać z portalu muzodajnia.pl nawet 30 wybranych utworów.
@@@reklama@@@
Celem akcji jest promocja dwóch partnerskich marek,
dla których telefon ma szczególne znaczenie i stanowi niejako integralną część wizerunku.
Druga ważna wspólna cecha,
która zainicjowała nawiązanie współpracy marketingowej,
to szczególna dbałość o rozpoznanie i zaspokojenie potrzeb odbiorców,
wyrażająca się w ofertach wyznaczających nowe standardy na polskim rynku.
Portal muzodajnia.pl,
należący do sieci Plus,
to nie tylko internetowy sklep z muzyką – to szczególne miejsce w sieci z informacjami o życiu gwiazd,
z muzycznymi aktualnościami i setkami wyjątkowych hitów.
Muzodajnia.pl obejmuje patronatami najgłośniejsze muzyczne i filmowe premiery,
umożliwia dostęp do utworów często nawet przed premierą na półkach sklepowych,
a także bierze udział w ważnych wydarzeniach branży fonograficznej.
Telepizza Poland,
będąca częścią Grupy Telepizza (obecnej również w Hiszpanii,
Portugali oraz krajach Ameryki Południowej),
w ciągu minionych 18 lat stała się niemal symbolem dostaw pizzy na telefon.
Kojarzona z wygodą i szybką dostawą wyróżnia się na polskim rynku innowacyjnością oraz systemem jednolitych standardów tak charakterystycznych dla międzynarodowych sieci.
W ramach najnowszej akcji promocyjnej muzodajnia.pl wraz z Telepizzą Poland oferuje darmowy dostęp do utworów muzycznych,
które będzie można ściągnąć na komputer lub telefon komórkowy,
i osobiście przekonać się o możliwościach tego wyjątkowego portalu.Mechanizm akcji jest prosty: wystarczy złożyć zamówienie w Telepizzy,
a do każdej zamówionej pizzy dołączana jest ulotka ze specjalnym kodem uprawniającym do bezpłatnego ściągnięcia z portalu muzodajnia.pl aż 30 utworów muzycznych w ciągu 30 dni.
Każdy uczestnik promocji będzie mógł nie tylko wybrać swoje ulubione piosenki i zgodnie z własnym gustem skomponować płyty z przebojami,
ale również skorzystać z atrakcyjnych promocji przygotowanych przez Telepizza Poland.
Akcja „Ściągnij najlepsze kawałki” to pierwsze wspólne przedsięwzięcie realizowane przez muzodajnia.pl i Telepizzę Poland,
które wpisuje się w strategię obu marek zaskakiwania klientów różnorodnością niestandardowych działań podejmowanych w ramach współpracy marketingowej z partnerami z innych branż.
Promocja została zaplanowana na 2 miesiące - do 22 czerwca br.
lub do wyczerpania zapasów.
Komunikacja koncentruje się przede wszystkim na ulotkach informacyjnych,
opakowaniach pizzy i plakatach eksponowanych w punktach sprzedaży Telepizzy oraz na stronach www.muzodajnia.pl i www.telepizza.pl.
źródło: Plus
@@@dt@@@
|