News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Ekspansja Multimedia Polska w segmencie klientów biznesowych


Multimedia Polska planują przyspieszenie rozwoju w segmencie klientów biznesowych. W tym roku przychody z tej działalności przekroczą  50 mln zł, a w kolejnych latach będą rosły w tempie dwucyfrowym rocznie.

@@@reklama@@@

- Wprowadzona w ubiegłym roku strategia zwiększenia koncentracji spółki na segmencie biznes już przynosi pozytywne efekty. Nowa unikalna oferta, ekspansja geograficzna, dedykowani doradcy klienta czy specjalne call center przeznaczone dla tego segmentu, to tylko niektóre z elementów, które przyczyniają się do pozyskiwania nowych klientów i wzrostu przychodów – komentuje Andrzej Rogowski, Prezes Zarządu Multimedia Polska. – Oczekujemy, że dzięki aktywnym działaniom sprzedażowym, wprowadzeniu nowych produktów do naszej oferty i przede wszystkim elastycznym podejściu do klienta, tempo wzrostu przychodów będzie znacząco wyższe niż w latach ubiegłych. 

Multimedia Polska planują w 2010 r. wzrost przychodów z segmencie biznes na poziomie kilkunastu procent, do około 52 ml zł. W 2011 r. nastąpi dalsze przyspieszenie wzrostu, który może ulec nawet podwojeniu. Spółka zakłada, że w kolejnych latach tempo przyrostu przychodów będzie równie dynamiczne. 

- Obserwujemy znaczący potencjał klientów biznesowych. Często szukają oni ciekawych i alternatywnych ofert na rynku telekomunikacji. Znając ich oczekiwania, oraz efektywnie wykorzystując naszą infrastrukturę, wiedzę i doświadczenie, przy stosunkowo niewielkich nakładach, będziemy mogli znacząco zwiększyć bazę naszych klientów oraz przychody – komentuje Sergiusz Urbaniak, dyrektor Pionu Sprzedaży Usług i Obsługi Klientów.

Strategia rozwoju segmentu biznesowego na najbliższe lata zakłada m. in. zwiększenie skali działania, ogólnopolską ekspansję geograficzną, rozbudowę struktur handlowych oraz zwiększenie portfolio oferowanych usług.

Oferta dla biznesu obejmuje usługi głosowe stacjonarne (świadczone na sieci własnej oraz w oparciu o usługi regulowane), mobilne (mobilFON – usługa telefonii mobilnej oparta na sieci bezprzewodowej WiFi), usługi internetowe stacjonarne z przepływnościami cennikowymi od 512 kb do 20 Mb/s z możliwością zwiększenia szybkości powyżej 100 MB/sek., usługi internetowe mobilne. W ofercie znajduje się również dzierżawa łączy cyfrowych oraz Multilinia Biznes, produkt stworzony specjalnie dla dużych firm obsługujących klientów masowych, stanowiący alternatywę dla usług infolinii 080x i AUS i jednocześnie będący znacznie tańszym rozwiązaniem. Od lipca wprowadzona zostanie usługa transmisji danych IP VPN, stworzona z myślą o klientach korporacyjnych posiadających filie i oddziały.

Na koniec 2009 r. Multimedia Polska miały 19,2 tys. klientów w segmencie biznesowym. Profil działalności klientów obejmuje organy administracji publicznej (m.in. Podkarpacki Urząd Wojewódzki), uczelnie i szkoły (m.in. Uniwersytet Mikołaja Kopernika), duży przemysł (m.in. Huta Stalowa Wola), przedsiębiorstwa produkcyjne, handlowe i usługowe (m.in. Black Red White SA) oraz instytucje finansowe i banki (m.in. Eurobank). Multimedia dysponują obecnie przedstawicielstwami handlowymi w 18 miastach Polski, m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Łodzi i Gdańsku. Ponadto obsługa klientów biznesowych realizowana jest przez menadżerów ds. kluczowych klientów, którzy odpowiadają za 25% sprzedaży w segmencie.

źródło: Multimedia Polska

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112