News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Frost & Sullivan: Zunifikowana komunikacja i praca grupowa stały się częścią życia korporacyjnego


Zalety narzędzi zunifikowanej komunikacji i pracy grupowej (Unified Communications and Collaboration - UCC) są w polskich i europejskich firmach coraz wyżej cenione: manager wysokiego szczebla (C-level Executive) wykorzystuje ich średnio cztery do pięciu dziennie. Ze względu na poziom zwrotu z inwestycji (ROI) oraz szacowaną oszczędność kosztów, firmy planują w ciągu nadchodzących miesięcy zwiększyć swoje budżety przeznaczone na wykorzystanie narzędzi UCC.

@@@reklama@@@

W przeprowadzonym ostatnio przez międzynarodową firmę doradczą, Frost & Sullivan, badaniu pt. Decyzje inwestycyjne dotyczące narzędzi komunikacji zunifikowanej i pracy grupowej podejmowane przez managerów wysokiego szczebla w Europie, analitycy określili nastawienie oraz strategiczne podejście członków kadry zarządzającej, także w Polsce, do tych narzędzi. W ramach badania mierzono poziom świadomości i wykorzystania narzędzi oraz oceniono plany związane z przyszłym wykorzystaniem narzędzi komunikacji zunifikowanej i pracy grupowej w organizacjach. Badanie wskazuje także na wiodące firmy z branży UCC.

„Członkowie kadry zarządzającej są w pełni świadomi korzyści, jakie mogą im zapewnić narzędzia UCC. W konsekwencji 46% respondentów planuje zwiększenie budżetu na te cele w ciągu najbliższych 12 miesięcy” - stwierdza Dorota Oviedo, analityk Frost & Sullivan z zespołu Unified Communications and Collaboration, współautorka badania. „Respondenci najczęściej wymieniali komunikatory internetowe (73%), monitorowanie dostępności (71%) oraz narzędzia do obsługi portali społecznościowych (63%) jako najpopularniejsze narzędzia, wykorzystywane na co dzień przez top managerów”. W polskich firmach ceni się ponadto konferencje głosowe (67% badanych).

Wyniki raportu pozwalają nakreślić wyraźny obraz szybko rozwijającego się rynku. „Wiele firm planuje rozszerzyć zakres wykorzystywania konkretnych narzędzi UCC, od 36% jeżeli chodzi o telepresence do prawie 60% w przypadku wideokonferencji” – dodaje Anna Kuberacka, analityk zespołu Customer Research Frost & Sullivan i druga z autorek niniejszego badania. „Większość organizacji, które obecnie nie używają tych narzędzi, planuje ich wprowadzenie w ciągu najbliższych 12 miesięcy lub w nieco dłuższej perspektywie 2-3 lat”.

Ponad połowa firm (65%) przeznacza do 30% swoich całkowitych wydatków na IT i telekomunikację, a prawie 60% organizacji wydaje do 20% tego budżetu na nowe technologie i usługi. „Do najważniejszych powodów zwiększania w przyszłości budżetu na narzędzia UCC należy wzrost produktywności (46%)” – wyjaśnia Anna Kuberacka. – „Dyrektorzy jako główne czynniki wskazywali również ograniczenie podróżowania (43%), redukcję kosztów (35%) oraz postęp technologiczny (35%)”.

Rynek narzędzi UCC jest wysoce konkurencyjny. Większość organizacji korzysta z usług więcej niż jednego dostawcy, a duża część firm (ponad 40%) korzysta z usług co najmniej czterech dostawców.

„Świadomość dotycząca głównych uczestników rynku jest wysoka, jednak wykorzystanie usług jest mocno podzielone pomiędzy różnych dostawców” – zauważa Dorota Oviedo. – „Nie ma wyraźnego lidera jeśli chodzi o ogólny udział w rynku”. W Polsce największą rozpoznawalnością cieszą się Hewlett-Packard, Microsoft oraz Telekomunikacja Polska i Google Apps.

Badanie Frost & Sullivan wyraźnie potwierdziło, że pozytywne postrzeganie narzędzi UCC przez top managerów wspiera wprowadzanie tego typu rozwiązań przez firmy, które dzięki temu zyskują przewagę konkurencyjną. Gracze na rynku narzędzi UCC, włączając sprzedawców, dostawców usług i partnerów dystrybucyjnych, w ciągu najbliższych lat mogą z pewnością liczyć na zwiększone przychody dzięki rozwojowi rynku i znaczącym możliwościom wzrostu.

źródło: Frost & Sullivan

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112