News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Bezpieczeństwo polskiego Internetu

W 2010 r. eksperci z zespołu CERT Polska otrzymali ponad 12 mln zgłoszeń automatycznych dotyczących polskich sieci. Infekcja Zeusem, robak Stuxnet, ataki na telefonię internetową, złośliwe pliki PDF – to najważniejsze zagrożenia, których doświadczyli internauci w ubiegłym roku. Szczegółową analizę tych zjawisk prezentuje w opublikowanym właśnie raporcie zespół CERT Polska, działający w strukturach NASK.

@@@reklama@@@

Ta ogromna ilość danych została zarejestrowana, ustandaryzowana, poddana wnikliwym badaniom. "Analiza incydentów umożliwiła stworzenie, naszym zdaniem, najbardziej kompleksowego raportu dotyczącego zdarzeń bezpieczeństwa w Internecie w Polsce jaki kiedykolwiek powstał" – podsumowuje pracę zespołu Piotr Kijewski, kierownik CERT Polska.

"W roku 2010 najczęściej obsłużonym przez nas typem incydentów były oszustwa komputerowe (36,50 proc.). Jest to pochodna dużej ilości zgłoszeń dotyczących kradzieży tożsamości, podszycia się." – czytamy w Raporcie.

Eksperci zanalizowali m.in. działalność Zeusa złośliwego oprogramowania z którego szkodliwymi skutkami mieli do czynienia klienci wielu polskich banków. Zeus skupia się na śledzeniu aktywności użytkownika, zbieraniu poufnych danych oraz przesyłaniu ich z zainfekowanego komputera do centrum zarządzania, a w skrajnym przypadku do kradzieży pieniędzy z konta.

Innym zjawiskiem badanym przez CERT Polska są ataki na telefonię internetową VoIP (Voice over IP). Jak podkreślają autorzy raportu, wraz ze wzrostem popularności tej usługi, wzrosło także zainteresowanie nią wśród cyberprzestępców. Zdaniem ekspertów źle zabezpieczone centralki telefoniczne mogą stać się źródłem poważnych strat finansowych, ponieważ przestępcy wykorzystują je do wykonywania połączeń telefonicznych w dowolne miejsce na świecie lub na specjalne, dodatkowo płatne numery. Z raportu dowiedzieć się można nie tylko o tym, jak przeprowadzane są ataki, ale także poznać wskazówki dotyczące skutecznej obrony.

Autorzy raportu zanalizowali również istotne zdarzenia związane ze światowym bezpieczeństwem sieciowym, wśród nich robaka Stuxnet, pierwszego robaka atakującego instalacje przemysłowe, oraz działania grupy Anonymous.

Oprócz analiz incydentów zgłoszonych do zespołu w 2010 r. w publikacji znalazł się także raport z systemu ARAKIS, którego podstawowym zadaniem jest wykrywanie zagrożeń chronionych sieci lokalnych. Do najciekawszych incydentów zaobserwowanych przez system w 2010 r. należy m.in. wykrycie ataków DDoS na serwery portalu Facebook i obserwacja działania pająka sieciowego HuaweiSymantecSpider.

Pełny tekst raportu: http://www.cert.pl/PDF/Raport_CP_2010.pdf

Działający w ramach NASK zespół CERT Polska publikuje swoje raporty od 1996 r., a od siedmiu lat przygotowuje statystyki dotyczące przypadków naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego w polskich zasobach internetowych zgodnie z klasyfikacją wypracowaną w ramach projektu eCSIRT.net.

źródło: NASK

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112