FreecoNet rozbudował swoją komunikację z użytkownikami o nowe kanały – Twittera,
Blipa i Facebook.
Twitter i Blip mają służyć do szybkiej komunikacji w przypadku „wyjątkowych okoliczności”,
Facebook – rozwijaniu związków między marką i jej użytkownikami.
Operator tym samym kontynuuje budowanie swojej marki wokół idei społeczności.
Działania na Twitterze (http://twitter.com/freeconet) i Blipie (http://freeconet.blip.pl/) będą miały przede wszystkim na celu dostarczanie użytkownikom wiedzy na temat pilnych alertów.
Mikroblogi,
jako narzędzie niezależne od strony głównej operatora,
umożliwią błyskawiczną komunikację w razie sytuacji awaryjnych,
choć służyć będą również do informowania o sprawach bieżących.
Pierwszym istotnym tematem,
którego dotyczyć będą wpisy,
jest migracja kont użytkowników Tlenofonu do FreecoNet.
Dzięki temu,
klienci FreecoNet Tlenofon SA będą wyczerpująco i ekspresowo powiadamiani o harmonogramie i przebiegu przenoszenia kont.
Facebook (http://www.facebook.com/freeconet),
na którym operator prowadzi profil już od kwietnia bieżącego roku,
stanowi przede wszystkim miejsce wymiany myśli na temat działań firmy i telefonii internetowej w ogóle.
Jest jednocześnie źródłem wiedzy o artykułach eksperckich,
wydarzeniach w branży i publikacjach o firmie.
Niedługo pojawią się na nim atrakcje specjalnie dedykowane fanom operatora – promocje i konkursy z ciekawymi nagrodami,
które można będzie zdobyć jedynie na Facebooku.
- Firmy od pewnego czasu starają się zaznaczać swoją obecność w mediach,
takich jak Facebook i Twitter.
Nasza przygoda ze społecznościami zaczęła się jednak dużo wcześniej.
Już na pierwszym etapie tworzenia platformy chcieliśmy,
aby użytkownicy mieli realny wpływ na to,
w jakim kierunku zmierza jej rozwój.
Budowaliśmy społeczności wokół określonych inicjatyw związanych z VoIP i naszą marką.
Hakerzy współpracowali z nami w zapewnieniu bezpieczeństwa na platformie,
instalatorzy pomagali w konfiguracji usługi mniej zorientowanym użytkownikom,
a programiści dostosowywali swoje systemy do współpracy z naszą platformą przez API.
Zaistnienie na Facebooku,
Twitterze i Blip jest naturalną konsekwencją działań FreecoNet.
Chcemy mieć możliwość bezpośredniej komunikacji i współdziałania z użytkownikami – mówi Jan Wyrwiński,
Prezes Zarządu FreecoNet Tlenofon SA.
Nowe kanały społecznościowe uzupełniają już istniejące inicjatywy FreecoNet.
Operator jest twórcą VoIPedii (http://www.voipedia.pl/) - pierwszej w Polsce encyklopedii dotyczącej telefonii internetowej.
VoIPedia,
uruchomiona na bazie Wikipedii,
jest fachowym i obiektywnym źródłem wiedzy na temat rynku,
sprzętu i usług.
Strona zarejestrowała do tej pory blisko 50 000 odsłon.
Jest serwisem poświęconym telefonii internetowej w ogóle,
natomiast informowaniu i dzieleniu się tym,
co związane bezpośrednio z FreecoNet,
służy stworzony na stronie głównej operatora blog firmowy (http://blog.freeconet.pl/) i blog technologiczny (http://techblog.freeconet.pl/).
Na pierwszym z nich można przeczytać o zagadnieniach z rynku VoIP i bieżących sprawach związanych z działalnością operatora.
Drugi poświęcony jest tematyce telefonii internetowej od strony technicznej – zawarte są na nim wskazówki,
komentarze i zagadnienia z zakresu programowania.
Do komunikacji z użytkownikami służy także forum (https://www.freeconet.pl/forum/),
newsletter,
mailingi,
kanał informacyjny w panelu użytkownika,
a także obsługa call center.
źródło: FreecoNet
@@@fnet@@@
|