News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
FreecoNet w mediach społecznościowych


FreecoNet rozbudował swoją komunikację z użytkownikami o nowe kanały – Twittera, Blipa i Facebook. Twitter i Blip mają służyć do szybkiej komunikacji w przypadku „wyjątkowych okoliczności”, Facebook – rozwijaniu związków między marką i jej użytkownikami. Operator tym samym kontynuuje budowanie swojej marki wokół idei społeczności.

Działania na Twitterze (http://twitter.com/freeconet) i Blipie (http://freeconet.blip.pl/) będą miały przede wszystkim na celu dostarczanie użytkownikom wiedzy na temat pilnych alertów. Mikroblogi, jako narzędzie niezależne od strony głównej operatora, umożliwią błyskawiczną komunikację w razie sytuacji awaryjnych, choć służyć będą również do informowania o sprawach bieżących. Pierwszym istotnym tematem, którego dotyczyć będą wpisy, jest migracja kont użytkowników Tlenofonu do FreecoNet. Dzięki temu, klienci FreecoNet Tlenofon SA będą wyczerpująco i ekspresowo powiadamiani o harmonogramie i przebiegu przenoszenia kont. Facebook (http://www.facebook.com/freeconet), na którym operator prowadzi profil już od kwietnia bieżącego roku, stanowi przede wszystkim miejsce wymiany myśli na temat działań firmy i telefonii internetowej w ogóle. Jest jednocześnie źródłem wiedzy o artykułach eksperckich, wydarzeniach w branży i publikacjach o firmie. Niedługo pojawią się na nim atrakcje specjalnie dedykowane fanom operatora – promocje i konkursy z ciekawymi nagrodami, które można będzie zdobyć jedynie na Facebooku.

- Firmy od pewnego czasu starają się zaznaczać swoją obecność w mediach, takich jak Facebook i Twitter. Nasza przygoda ze społecznościami zaczęła się jednak dużo wcześniej. Już na pierwszym etapie tworzenia platformy chcieliśmy, aby użytkownicy mieli realny wpływ na to, w jakim kierunku zmierza jej rozwój. Budowaliśmy społeczności wokół określonych inicjatyw związanych z VoIP i naszą marką. Hakerzy współpracowali z nami w zapewnieniu bezpieczeństwa na platformie, instalatorzy pomagali w konfiguracji usługi mniej zorientowanym użytkownikom, a programiści dostosowywali swoje systemy do współpracy z naszą platformą przez API. Zaistnienie na Facebooku, Twitterze i Blip jest naturalną konsekwencją działań FreecoNet. Chcemy mieć możliwość bezpośredniej komunikacji i współdziałania z użytkownikami – mówi Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet Tlenofon SA.

Nowe kanały społecznościowe uzupełniają już istniejące inicjatywy FreecoNet. Operator jest twórcą VoIPedii (http://www.voipedia.pl/) - pierwszej w Polsce encyklopedii dotyczącej telefonii internetowej. VoIPedia, uruchomiona na bazie Wikipedii, jest fachowym i obiektywnym źródłem wiedzy na temat rynku, sprzętu i usług. Strona zarejestrowała do tej pory blisko 50 000 odsłon. Jest serwisem poświęconym telefonii internetowej w ogóle, natomiast informowaniu i dzieleniu się tym, co związane bezpośrednio z FreecoNet, służy stworzony na stronie głównej operatora blog firmowy (http://blog.freeconet.pl/) i blog technologiczny (http://techblog.freeconet.pl/). Na pierwszym z nich można przeczytać o zagadnieniach z rynku VoIP i bieżących sprawach związanych z działalnością operatora. Drugi poświęcony jest tematyce telefonii internetowej od strony technicznej – zawarte są na nim wskazówki, komentarze i zagadnienia z zakresu programowania. Do komunikacji z użytkownikami służy także forum (https://www.freeconet.pl/forum/), newsletter, mailingi, kanał informacyjny w panelu użytkownika, a także obsługa call center.

źródło: FreecoNet

@@@fnet@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112