Startuje kolejna odsłona kampanii w ramach projektu „Katy Perry Pop Video”.
Choć premierę telewizyjną nowego spotu zaplanowano na 29.09.2010,
to już dziś można go obejrzeć na profilu Ery na Facebooku - www.facebook.com/Era.
@@@reklama@@@
Bohaterem kampanii,
tak jak w poprzedniej odsłonie,
jest Rafał Hryszko - jeden ze zwycięzców konkursu,
w którym główną nagrodą jest udział w teledysku gwiazdy muzyki pop,
Katy Perry.
Filmik,
który zapewnił mu wygraną do dnia dzisiejszego obejrzało w serwisie YouTube już prawie 42 tyś.
internautów,
natomiast pierwszy spot reklamowy z jego udziałem - również w serwisie YouTube - do tej chwili zanotował wynik niemal 52 tyś.
odsłon.
Nowy spot promuje usługę blueconnect Max - pierwszą pre-paidową ofertę Internetu w telefonie,
w której użytkownik płaci stałą kwotę tylko 9zł,
niezależnie od czasu,
jaki poświęca na surfowanie po sieci oraz bez względu na ilość pobranych danych.
Rafał korzysta z usługi,
by na bieżąco kontaktować się z przyjaciółmi i informować ich o postępach w swoich przygotowaniach do występu w teledysku.
Dzięki,
m.in.,
obecności on-line w serwisach społecznościowych wysiłki te może obserwować rosnące grono jego fanów.
Nowy spot emitowany będzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz w Internecie.
źródło: Era
@@@dt@@@
|