News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Złote Spinacze dla Grupy TP


Dwa projekty Grupy TP zostały wyróżnione nagrodą „Złotego Spinacza” na wczorajszej gali Związku Firm Public Relations. Telekomunikacja Polska zwyciężyła w kategorii PR korporacyjny za stworzenie platformy blogowej Orange-TP. PTK Centertel wygrał w kategorii event komercyjny za projekt Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2010. W finale kategorii komunikacja wewnętrzna znalazł się trzeci projekt Grupy TP - Ruch Ambasadorski.

@@@reklama@@@

- Tak silne docenienie naszej pracy przez zawodowców jest dowodem na to, że nie tylko rozwijamy się w zgodzie z trendami, ale sami je tworzymy. Nie mam też wątpliwości, że dziennikarstwo korporacyjne i tworzenie własnych mediów stanowią przyszłość branży komunikacyjnej - powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor departamentów PR i sponsoringu Grupy TP.

Od listopada 2009 roku Grupa TP prowadzi własną platformę blogową pod adresem www.blog.tp.pl, składającą się z 4 blogów: korporacyjnego, rzecznika, technologicznego i sportowego. Platforma ma już duże grono wiernych odbiorców. Miesięcznie blogi odwiedza ok. 100 tys. unikalnych użytkowników generujących ponad 640 tys. odsłon. Aktualnie znajdą tam blisko 900 wpisów, 180 filmów i ponad 25 tys. komentarzy. Dla mediów blogi Grupy TP są często pierwszym źródłem informacji, a dla firmy nowym forum kontaktu z klientami. Nad blogami pracuje wspólnie ponad 20 osób.

We wrześniu 2010 roku magazyn „Brief” wyróżnił Konrada Ciesiołkiewicza, dyrektora Departamentu PR Grupy TP przyznając mu tytuł „Człowieka PR-u 2010” za strategię odważnego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych, a zawłaszcza uruchomienie platformy blogowej. W grudniu 2009 roku blog rzecznika Grupy TP Wojciecha Jabczyńskiego został firmowym blogiem roku w kategorii blog profesjonalny.

*****

Trzeciej już edycji projektu Orange Kino Letnie organizowanego wspólnie przez PTK Centertel oraz Outdoor Cinema towarzyszyło ogromne zainteresowanie widzów. W ciągu dwóch wakacyjnych miesięcy pokazy filmowe obejrzało w Sopocie, Zakopanem i pociągach filmowych łącznie 120 tys. widzów. Największą popularnością cieszyły się projekcje na sopockim molo, które odwiedziło ponad 70 tysięcy osób. Kolejnych 30 tysięcy widzów zasiadło na zakopiańskich Krupówkach, a blisko 20 tysięcy zobaczyło filmy w jedynych
na świecie wagonach filmowych jeżdżącego między Bałtykiem a Tatrami pociągu PKP Intercity TLK „Orange Kino Letnie”.

Ogromną popularnością cieszyły się towarzyszące akcji kinowej weekendy sportów ekstremalnych z Orange. W trakcie 3 letnich sobót i niedziel można było nie tylko zobaczyć zawody, ale też spróbować swych sił w takich dyscyplinach jak: skimboarding, wakeboarding, kitesurfing i skateboarding.

*****

"Złote Spinacze" przyznawane przez Związek Firm Public Relations od 2003 roku to jedna z najważniejszych branżowych nagród w Polsce. Ich głównym celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów PR zrealizowanych w Polsce.

źródło:

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112