Dwa projekty Grupy TP zostały wyróżnione nagrodą „Złotego Spinacza” na wczorajszej gali Związku Firm Public Relations.
Telekomunikacja Polska zwyciężyła w kategorii PR korporacyjny za stworzenie platformy blogowej Orange-TP.
PTK Centertel wygrał w kategorii event komercyjny za projekt Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2010.
W finale kategorii komunikacja wewnętrzna znalazł się trzeci projekt Grupy TP - Ruch Ambasadorski.
@@@reklama@@@
- Tak silne docenienie naszej pracy przez zawodowców jest dowodem na to,
że nie tylko rozwijamy się w zgodzie z trendami,
ale sami je tworzymy.
Nie mam też wątpliwości,
że dziennikarstwo korporacyjne i tworzenie własnych mediów stanowią przyszłość branży komunikacyjnej - powiedział Konrad Ciesiołkiewicz,
dyrektor departamentów PR i sponsoringu Grupy TP.
Od listopada 2009 roku Grupa TP prowadzi własną platformę blogową pod adresem www.blog.tp.pl,
składającą się z 4 blogów: korporacyjnego,
rzecznika,
technologicznego i sportowego.
Platforma ma już duże grono wiernych odbiorców.
Miesięcznie blogi odwiedza ok.
100 tys.
unikalnych użytkowników generujących ponad 640 tys.
odsłon.
Aktualnie znajdą tam blisko 900 wpisów,
180 filmów i ponad 25 tys.
komentarzy.
Dla mediów blogi Grupy TP są często pierwszym źródłem informacji,
a dla firmy nowym forum kontaktu z klientami.
Nad blogami pracuje wspólnie ponad 20 osób.
We wrześniu 2010 roku magazyn „Brief” wyróżnił Konrada Ciesiołkiewicza,
dyrektora Departamentu PR Grupy TP przyznając mu tytuł „Człowieka PR-u 2010” za strategię odważnego wykorzystania nowych narzędzi komunikacyjnych,
a zawłaszcza uruchomienie platformy blogowej.
W grudniu 2009 roku blog rzecznika Grupy TP Wojciecha Jabczyńskiego został firmowym blogiem roku w kategorii blog profesjonalny.
*****
Trzeciej już edycji projektu Orange Kino Letnie organizowanego wspólnie przez PTK Centertel oraz Outdoor Cinema towarzyszyło ogromne zainteresowanie widzów.
W ciągu dwóch wakacyjnych miesięcy pokazy filmowe obejrzało w Sopocie,
Zakopanem i pociągach filmowych łącznie 120 tys.
widzów.
Największą popularnością cieszyły się projekcje na sopockim molo,
które odwiedziło ponad 70 tysięcy osób.
Kolejnych 30 tysięcy widzów zasiadło na zakopiańskich Krupówkach,
a blisko 20 tysięcy zobaczyło filmy w jedynych
na świecie wagonach filmowych jeżdżącego między Bałtykiem a Tatrami pociągu PKP Intercity TLK „Orange Kino Letnie”.
Ogromną popularnością cieszyły się towarzyszące akcji kinowej weekendy sportów ekstremalnych z Orange.
W trakcie 3 letnich sobót i niedziel można było nie tylko zobaczyć zawody,
ale też spróbować swych sił w takich dyscyplinach jak: skimboarding,
wakeboarding,
kitesurfing i skateboarding.
*****
"Złote Spinacze" przyznawane przez Związek Firm Public Relations od 2003 roku to jedna z najważniejszych branżowych nagród w Polsce.
Ich głównym celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży Public Relations oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych,
najbardziej kreatywnych i rzetelnie wykonanych projektów PR zrealizowanych w Polsce.
źródło:
@@@zbvt@@@
|