Jej energię,
optymizm i uśmiech znają tysiące widzów.
Od 16.
sierpnia br.
to właśnie do niej będzie należała główna rola w kampanii telewizyjnej UPC.
Do udziału skusiła ją jednak nie tylko zabawna konwencja spotów telewizyjnych.
@@@reklama@@@
Katarzyna Pakosińska,
bo o niej mowa,
jest nowoczesną kobietą,
w pełni korzystającą z rozrywki i potencjału innowacyjnych usług telekomunikacyjnych.
Sama twierdzi,
że to właśnie dzięki nowoczesnym technologiom może bawić publiczność i im zawdzięcza swoją popularność.
Od lat jest także fanką portali społecznościowych,
dlatego już dziś zaprasza do obejrzenia nowych spotów UPC na Facebook’u.
Katarzyna Pakosińska od lat doskonale łączy profesjonalizm na scenie z nadzwyczajnym poczuciem humoru.
Jest osobą aktywną i wszechstronną – zawodowo nie tylko realizuje się jako artystka kabaretowa,
ale także prezenterka,
czy dziennikarka.
Promowana przez nią potrójna usługa,
czyli telewizja cyfrowa,
szybki Internet i telefon przeznaczone są dla osób,
które cenią swój czas,
podążają za trendami,
a ze strony dostawcy usług telekomunikacyjnych wymagają wysokiej jakości i najlepszych parametrów.
Bohaterka kampanii telewizyjnej zostaje przedstawiona w sytuacjach charakterystycznych dla nowoczesnej,
aktywnej kobiety (nauka tańca bollywood,
spotkania,
zakupy,
podróże),
w których w pełni korzysta z zalet innowacyjnych usług telekomunikacyjnych.
„Usługi,
takie jak szybki Internet,
cyfrowa telewizja,
czy telefon zdecydowanie ułatwiają mi codzienność i usprawniają funkcjonowanie we współczesnym świecie.
Jestem osobą,
która musi mieć stały kontakt ze światem i przyjaciółmi.
Z racji wykonywanego zawodu i częstych wyjazdów,
bezpośrednie kontakty z nimi mam dość ograniczone.
Internet od lat jest narzędziem,
bez którego nie wyobrażam sobie kontaktów zawodowych z zagranicą,
dzięki niemu jednocześnie mogę komunikować się z Gruzją,
Sycylią,
Wielka Brytanią i innymi krajami.” – wyjaśnia Katarzyna Pakosińska.
„Nie bez znaczenia był dla mnie fakt,
że propozycję współpracy otrzymałam właśnie od UPC,
jednego z najbardziej innowacyjnych operatorów w Polsce.
” – kontynuuje.
Dziś technologiczne udogodnieia dostępne są dla wszystkich.
Z badań przeprowadzonych przez operatora wynika,
że kobiety są najważniejszymi decydentami przy wyborze telewizji kablowej - w 62% gospodarstw domowych w Polsce to kobiety podejmują decyzję o wyborze operatora telekomunikacyjnego.
Panie częściej doceniają jakość,
wrażenia audiowizualne i funkcjonalności telewizji cyfrowej,
dzięki którym mogą nagrywać,
przewijać,
odtwarzać,
czy zatrzymywać ulubione filmy i programy,
o czym artystka przekonuje w jednym ze spotów.
Telewizja cyfrowa zapewnia spersonalizowaną rozrywkę i w pełni dopasowuje się do ich stylu życia.
Katarzyna Pakosinska jest jedną z najbardziej lubianych kobiet w Polsce.
W czerwcu w mediach pojawiły się wyniki badań (ranking Celebrity Monitor),
które jednoznacznie wskazały,
że najsympatyczniejszą gwiazdą polskiego show-biznesu jest właśnie Katarzyna Pakosińska.
Nowa kampania UPC trwa od 2.
sierpnia br.
Swoim zasięgiem objęła wszystkie media,
wśród których wiodącym będzie telewizja.
źródło: UPC
@@@zbvt@@@
|