Ogólnopolska sieć sklepów telekomunikacyjnych aetka zorganizowała kolejne spotkanie z cyklu aetka Akademia.
23 lutego br.
w Gliwicach sprzedawcy podnosili swoje kwalifikacje i pogłębiali wiedzę na temat produktów.
@@@reklama@@@
aetka Akademia to szkolenia organizowane dla sprzedawców pracujących w salonach aetka,
które odbywają się cyklicznie w czterech regionach Polski.
Każdorazowo bierze w nich udział około 20 osób.
Przyjeżdżają na nie również przedstawiciele producentów branży telekomunikacyjnej i informatycznej,
a także profesjonalni trenerzy.
W ramach szkoleń,
sprzedawcy poszerzają swoją wiedzę o produktach,
aby pomóc klientom wybrać sprzęt najlepiej spełniający ich potrzeby.
– Spotkania z przedstawicielami producentów sprawiają,
że nasi sprzedawcy są zawsze na bieżąco z nowościami rynkowymi.
Zgłębiają wiedzę na temat parametrów technicznych i specyficznych funkcji urządzeń dostępnych w ofercie.
Dzięki temu są przygotowani,
by odpowiedzieć na każde pytanie klienta - mówi Katarzyna Młynarek,
Network Development Manager w sieci aetka.
Ostatnie szkolenie,
na którym obecni byli przedstawiciele firm TomTom i Huawei,
odbyło się 23 lutego w Gliwicach.
– Uczestnicy spotkania mieli okazję dowiedzieć się więcej o najnowszych modelach tych producentów,
poznać ich specyficzne cechy i szczegóły techniczne – opowiada Katarzyna Młynarek.
Szkolenia to doskonała okazja nie tylko do poszerzania wiedzy czy rozwijania umiejętności interpersonalnych,
ale także do wymiany doświadczeń.
aetka Akademia pozwala sprzedawcom być na bieżąco z wszelkimi zmianami,
jakie zachodzą na dynamicznie rozwijającym się rynku telekomunikacyjnym.
źródło: aetka
@@@dt@@@
|