News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Nowy, innowacyjny telefon Alcatela-Lucenta dla przedsiębiorstw


Firma Alcatel-Lucent poinformowała o wprowadzeniu na rynek innowacyjnej, nowej klasy „inteligentnych telefonów” do biura. Oferują one zaawansowane środowisko komunikacyjne telefonu do biura o funkcjach wykraczających poza rozwiązania typowe dla smartfonów. Nowy telefon łączy w sobie niezawodność produktów dla przedsiębiorstw, szybki i wygodny dostęp do multimedialnych funkcji komunikacyjnych oraz możliwość korzystania z dodatkowych aplikacji webowych. Jego otwartość pozwala na integrację wielu funkcji oraz tworzenie nowych aplikacji dostosowanych do potrzeb firmy.

@@@reklama@@@

Telefon Alcatel-Lucent OmniTouch™ 8082 My IC charakteryzuje się wieloma unikalnymi cechami oraz możliwościami. W przeciwieństwie do tradycyjnych telefonów do biura, OmniTouch™ 8082 My IC jest otwartą platformą dla aplikacji i funkcji obsługiwanych z poziomu przyjaznego interfejsu wyświetlanego na dużym ekranie dotykowym z technologią multi-touch. Dodatkowo ekran o szerokości 7” z podświetleniem LED, w zależności od kontekstu i wybranych funkcji reaguje wibracjami. Wbudowany moduł Bluetooth oraz złącza USB pozwalają na wykorzystanie wielu dodatkowych akcesoriów i urządzeń.

Jego ekologiczna konstrukcja, zgodna z unijnymi standardami ochrony środowiska, w tym dotyczącymi niskiego zużycia energii, wydłuża czas eksploatacji. Ponadto dostępna jest elektroniczna instrukcja obsługi.

Nowy interfejs umożliwia pracownikom przedsiębiorstwa korzystanie z nowych i istniejących aplikacji oraz funkcji, np. komunikatorów, sygnalizowania obecności, aplikacji kontekstowych, zintegrowanego systemu poczty elektronicznej i odtwarzania muzyki w formacie MP3, dostępnych z poziomu jednego ekranu telefonu. Realizując strategię Application Enablement, Alcatel-Lucent udostępni także otwartą platformę dla developerów oprogramowania. Wraz z bogatym zestawem interfejsów API ułatwi to opracowywanie szeregu dodatkowych aplikacji, jak również zapewni współpracę z aplikacjami IT już wykorzystywanymi w firmie. Podobne podejście jest spotykane na lawinowo rozwijającym się rynku aplikacji na urządzenia mobilne. Rozwiązanie to zostanie włączone do nowej generacji usług zunifikowanej komunikacji Alcatela-Lucenta.

W celu zapewnienia wsparcia dla telefonu i nowej platformy, Alcatel-Lucent włączył w struktury portalu Developer Application dedykowaną sekcję dla nowego rozwiązania. Portal ten jest elementem programu Alcatel-Lucent Application Partner (AAPP) przeznaczonego dla twórców oprogramowania współpracującego z rozwiązaniami Alcatela-Lucenta. Obecnie społeczność ta liczy ponad 10 000 aktywnych programistów i partnerów.

Obecnie programiści pracują nad dostosowaniem aplikacji do potrzeb określonych branż, między innymi hotelarsko-gastronomicznej i usług finansowych, w których największe znaczenie mają funkcje specjalne. Na przykład zestaw aplikacji dostosowany do potrzeb branży usług finansowych mógłby obejmować transmisję wideo w czasie rzeczywistym i obsługę wpisów handlowców w portalu Twitter. Takie funkcje oferują większe możliwości i zwiększają funkcjonalność komputera biurkowego.

„Nowe urządzenie może zmienić rolę telefonu biurkowego. Pozbawione ograniczeń i statyczności, stanowi szybszą, wygodniejszą oraz bardziej niezawodną alternatywę, będącą uzupełnieniem smartfonów i komputerów w biurze” — powiedział Zeus Kerravala, wybitny analityk z firmy Yankee Group. „Rozwiązanie może wykorzystać kreatywność niezależnych programistów i umożliwić pracownikom firm nawiązanie emocjonalnych więzi z telefonem biurkowym. Należy uważnie obserwować jego debiut rynkowy”.

Programiści i klienci korporacyjni zobaczą telefon My IC podczas konferencji VoiceCon w Orlando, a jego wprowadzenie na rynek jest przewidziane na koniec 2010 r. Prezentująca wiele różnych aplikacji wersja pokazowa telefonu będzie dostępna na stanowisku Alcatela-Lucenta.

Portal Developer będzie dostępny w drugim kwartale i umożliwi programistom natychmiastowe rozpoczęcie tworzenia aplikacji. Kompletny zestaw narzędzi przeznaczonych do tworzenia otwartych aplikacji obsługuje takie standardy, jak Java Script, HTML 5.0, Ajax i Open API; ponadto możliwa jest łączność z urządzeniami Bluetooth, sieciami LAN i komputerami.

Ponieważ rozwiązanie zostało przeznaczone dla środowisk korporacyjnych, należy zapewnić bezpieczną platformę zarządzania aplikacjami. Funkcje wdrażania i aktualizacji aplikacji przeznaczonych do inteligentnych telefonów do biura mogą być scentralizowane i kontrolowane przez administratora firmy. Inteligentny telefon do biura będzie także obsługiwać logowanie do aplikacji i sprawdzanie ich certyfikatów. Dzięki temu administratorzy zagwarantują bezpieczeństwo i niezawodność, oferując jednocześnie użytkownikom duży komfort obsługi.

źródło: Alcatel-Lucent 

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112