Dzisiaj rozpoczęła się kampania marketingowa oferty DIALOGu „Ocean możliwości” dla klientów indywidualnych.
Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki i wizerunku operatora jako dostawcy elastycznych pakietów usług multimedialnych w korzystnej cenie,
świadczonych w oparciu o najnowocześniejszą technologię światłowodową.
@@@reklama@@@
Tegoroczną odsłonę kampanii DIALOGu wyróżnia nowa,
oryginalna kreacja – barwny i bogaty podwodny świat,
odkrywany przez życzliwą i przyjazną rybkę.
– Wykreowaliśmy dla naszych klientów różnorodny,
magiczny świat,
który zaskakuje kolorami,
fantazyjnością kształtów i postaci,
a także humorem.
Zapraszamy do multimedialnej przygody z DIALOGiem i odkrywania możliwości,
jakie dają najnowocześniejsze usługi świadczone w technologii światłowodowej – mówi Robert Banasiak,
wiceprezes Zarządu Telefonii DIALOG S.A.
– Zapewniam też,
że podczas realizacji spotu nie ucierpiała żadna rybka – dodaje Robert Banasiak.
Podstawowym elementem wyróżniającym ofertę DIALOGu jest atrakcyjna funkcjonalność – możliwość zestawienia dowolnego pakietu usług – telewizji cyfrowej z kanałami HD i nagrywarką PVR oraz wypożyczalnią filmów VoD,
szybkiego i niezawodnego internetu,
a także telefonii stacjonarnej bardzo dobrej jakości i w bardzo dobrej cenie.
Kampania reklamowa DIALOGu potrwa do końca maja br.
Animowane spoty telewizyjne (30 i 15-sekundowe) będą emitowane na kanałach ogólnych i tematycznych.
Na potrzeby kampanii internetowej przygotowano dedykowany landing page dostępny pod adresem www.dialog.pl/oceanmozliwosci oraz kreacje reklamowe emitowane na ogólnopolskich portalach i w sieciach afiliacyjnych.
Wsparciem kampanii są ponadto materiały BTL i POS oraz niestandardowe działania outdoorowe.
– Już 21 marca br.
startuje mobilny punkt sprzedaży DIALOGu,
czyli specjalny pojazd dostosowany do obsługi klientów – wyjaśnia Anna Jaśkowska,
starszy konsultant ds.
komunikacji marketingowej Telefonii DIALOG S.A.
– W tak niestandardowy sposób chcemy przybliżyć naszą nową ofertę i stworzyć najdogodniejsze warunki zakupu usług.
Auto w kreacji oceanicznej aż przez 34 dni będzie do dyspozycji naszych klientów w wybranych lokalizacjach kraju – dodaje.
W spocie telewizyjnym wykorzystany został utwór zespołu Sexbomba „Halo,
to ja”.
Nowa realizacja DIALOGu jest dostępna na kanale Youtube operatora: http://www.youtube.com/TelefoniaDIALOG
źródło: Dialog
@@@zbvt@@@
|