News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Jabra planuje silny wzrost udziału w rynku w 2010 roku


GN Netcom, wiodący producent zestawów słuchawkowych pod marką Jabra, przedstawił strategię biznesową na drugą połowę 2010 roku. Firma zmierza w kierunku intensywnego wzrostu dzięki partnerstwu strategicznemu z czołowymi przedstawicielami ze swojego segmentu, wykorzystaniu wzrostu w sektorze zestawów słuchawkowych i głośnomówiących oraz uproszczeniu modelu biznesowego. Dyrektor generalny GN Netcom, Mogens Elsberg, potwierdził jednocześnie, że głównym celem firmy pozostaje wprowadzanie na rynek najlepszych technologii pod marką Jabra, które ułatwiają komunikację.

@@@reklama@@@

W Polsce, w segmencie zestawów call center oraz biurowych, firma intensywnie rozwija program partnerski dla resellerów, pragnąc wspierać ich zarówno w fazie przedsprzedażowej, jak i posprzedażowej. GN Netcom rozszerza na gruncie lokalnym współpracę z kluczowymi partnerami takimi jak Alcatel-Lucent, Avaya, Cisco, HP, IBM, Microsoft, Polycom, Siemens. Ponadto firma intensywnie inwestuje w pracowników w Polsce.

„Prognozy przewidują, że bieżący rok będzie stabilny, ale jego wartość pozostanie niezmieniona. Aktywne działania, które podjęliśmy już w ubiegłym roku, aby zoptymalizować działalność GN Netcom, spowodowały, że jesteśmy przygotowani na rozwój i ożywienie gospodarcze” - powiedział Jiri Krejci, Dyrektor Regionalny segmentu CC&O na rynek Europy Wschodniej w GN Netcom.

Jabra rozwija partnerstwo strategiczne
Według aktualnych analiz, wartość rynku Unified Communications (UC) wynosi obecnie 302 miliony USD i ma zwiększyć się o 1400 procent w ciągu najbliższych pięciu lat, osiągając kwotę 4,2 miliarda USD. Aby wykorzystać rozwój rynku, Jabra podejmuje działania mające zapewnić jej miejsce w czołówce branży. Firma współpracuje z partnerami, aby zapewnić wszystkim produktom stosowne certyfikaty i zgodność z rozwiązaniami UC. Partnerstwo z takimi firmami jak Microsoft, Cisco czy Avaya otwiera nowe kanały dla sprzedaży produktów Jabra.

Jabra wykorzystuje wzrost w segmencie stereofonicznych zestawów słuchawkowych i zestawów głośnomówiących
Obecnie notuje się dynamiczny rozwój segmentu zestawów słuchawkowych Bluetooth stereo oraz zestawów głośnomówiących. Do wzrostu zapotrzebowania na produkty z tego ostatniego segmentu przyczynia się prawodawstwo wielu krajów zabraniające rozmów przez telefon komórkowy podczas prowadzenia samochodu. Firma jest już przygotowana do wykorzystania tego wzrostu.

„Konsekwentnie rozwijamy portfolio zestawów głośnomówiących i urządzeń stereo, odpowiadając na zapotrzebowanie rynku. Jednocześnie z roku na rok powiększamy udział w segmencie słuchawek bezprzewodowych mono, który ciągle stanowi największą część światowego rynku urządzeń Bluetooth” - powiedział Tomasz Pietruszka, Dyrektor Regionalny segmentu Mobile na rynki Europy Wschodniej i Rosji w GN Netcom.

Analitycy branżowi przewidują, że globalne przychody ze sprzedaży stereofonicznych zestawów słuchawkowych Bluetooth będą rosły w 2010 r. w tempie 5%, czyli wyższym od średniej. Sektor stereofonicznych zestawów słuchawkowych oraz zestawów głośnomówiących jest nadal w początkowej fazie rozwoju, co zapewnia firmie atrakcyjne perspektywy wzrostu.

Intensywny udział marki Jabra w rynku Unified Communications
Jabra uzyskała znaczny udział w rynku komunikacji zunifikowanej (UC) – jako pierwszy producent wprowadziła gamę komplementarnych rozwiązań, w tym serię Jabra GO™ 6400 i Jabra PRO™ 9400. Są to pierwsze bezprzewodowe zestawy słuchawkowe z intuicyjnymi ekranami dotykowymi, które łączą zalety softphone’u, telefonu stacjonarnego i komórkowego. Dzięki zaprezentowaniu tych produktów, Jabra wywarła istotny wpływ na rozwój sektora zestawów słuchawkowych i zestawów głośnomówiących.

Jabra upraszcza model biznesowy
W 2009 roku Jabra wprowadziła znaczące zmiany w modelu biznesowym obejmujące łańcuch dostaw oraz ofertę produktową. Jabra pracuje w modelu outsourcingowym, co sprawia, że zarówno firma, jak i jej partnerzy są dobrze przygotowani do zarządzania zapasami i produkcją. Ponadto Jabra współpracuje wyłącznie z dystrybutorami i sprzedawcami. Firma całkowicie przebudowała ofertę w sektorze produktów mobilnych i przeznaczonych do Call Center & Office (CC&O). Poczyniła jednocześnie inwestycje z myślą o wprowadzaniu na rynek nowych produktów, przy silnym wsparciu ze strony działów badań i rozwoju, sprzedaży oraz marketingu.

źródło: Jabra

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112