Firma pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne – właściciel internetowej wyszukiwarki firm i instytucji www.pkt.pl oraz wydawca książek telefonicznych – wprowadza nową usługę internetową adresowaną do sektora Małych i Średnich Firm.
Web Pakiety obejmują opracowanie tekstów,
zakup domen,
hosting,
uruchomienie oraz zarządzanie stroną www danej firmy.
W ramach rocznego abonamentu,
klienci pkt.pl uzyskują doradztwo w zakresie zawartości i pozycjonowania swojej witryny w internecie,
a tym samym mogą skuteczniej docierać do odbiorców.
@@@reklama@@@
Wyniki przeprowadzonych badań wskazują,
iż blisko 60% firm[1] z sektora MŚP nie posiada własnej strony internetowej,
przy czym 26% deklaruje,
że w najbliższym czasie chce stworzyć własną witrynę.
Usługa Web Pakiety pkt.pl jest adresowana przede wszystkim do małych i średnich firm,
które jeszcze nie mają strony internetowej lub posiadają taką,
która nie spełnia swojej roli.
Produkt obejmuje roczną obsługę zespołu specjalistów,
którzy będą czuwać nad zawartością każdego z serwisów – klienci korzystający z tej usługi uzyskują możliwość doradztwa ze strony profesjonalnych dziennikarzy internetowych w zakresie treści i wyglądu witryny.
Klient może samodzielnie zarządzać stroną www w oparciu o system CMS (ang.
Content Management System),
a dodatkowo otrzymuje miesięczne raporty dotyczące najważniejszych funkcjonalności oraz wyników oglądalności danej strony.
Przedsiębiorcy,
który skorzystają z oferty WebPakietu nie muszą poświęcać czasu na tworzenie strony i nie potrzebują do tego żadnej wiedzy.
To pkt.pl wykupi dla nich domenę,
zapewni hosting,
założy konta poczty elektronicznej,
a specjaliści firmy – w oparciu o informacje od klienta – przygotują odpowiednie treści i stworzą oprawę graficzną.
Budowane strony są tworzone w oparciu o szablony,
których struktura jest wynikiem specjalistycznych badań nad użytecznością i optymalizacją SEO.
Dzięki temu spółka pkt.pl może zaoferować najkorzystniejsze rozwiązania i najskuteczniejsze treści zoptymalizowane na potrzeby wyszukiwarek internetowych.
W cenie strony internetowej w ramach Web Pakietu pkt.pl Klient otrzymuje:
- Domenę;
- Hosting;
- Do 50 kont e-mail;
- Narzędzie do samodzielnego robienia zmian na stronie internetowej (System Zarządzania Treścią);
- Raporty miesięczne;
- Wypełnienie strony treścią i zdjęciami.
pkt.pl o Web Pakietach: „Web Pakiety to pierwsza tego typu usługa oferowana przez firmę yellow pages.
Chcemy ułatwiać małym i średnim przedsiębiorcom zaistnienie w sieci,
bez konieczności wydawania dużych pieniędzy na projekt i pozycjonowanie strony.
Zapotrzebowanie na komplementarne usługi internetowe jest w Polsce wysokie,
bowiem - jak wynika z badań - firm,
które wciąż nie posiadają własnej witryny jest nadal bardzo dużo.
Wraz z Web Pakietem oferujemy przedsiębiorcom zestaw narzędzi pozwalający kompleksowo dobierać do odbiorców przy niewielkich nakładach finansowych” - mówi Katarzyna Czuchaj,
Dyrektor Marketingu w pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.
Kluczowe korzyści dla przedsiębiorcy:
- Lepsza widoczność w internecie;
- Więcej zapytań ofertowych;
- Strona internetowa dostosowana do danej branży i indywidualnych potrzeb firmy;
- Optymalizacja pod kątem wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania;
- Możliwość edycji treści strony przy pomocy prostego w użyciu narzędzia do edycji (System Zarządzania Treścią);
- Ciągłe doskonalenie strony www,
w oparciu o informację zwrotną od klientów i o analizy;
- Pozyskać nowych klientów,
którzy szukają w Internecie Twojego produktu/usługi.
[1] Źródło: Sposoby wykorzystywania internetu przez polskie firmy z sektora MŚP,
badanie SMG/KRC; sierpień – listopad 2009
źródło: pkt.pl
@@@zbvt@@@
|