Do FreecoNet dołączyli użytkownicy telefonii internetowej od Mediatel SA,
którzy do tej pory korzystali z oferty „Linia VoIP”.
To już 34 operator VoIP,
którego klienci zostali przeniesieni na platformę FreecoNet.
@@@reklama@@@
Najnowsi użytkownicy FreecoNet to przeważnie małej i średniej wielkości firmy.
Na platformę FreecoNet trafili w związku z zakończeniem świadczenia usługi „Linia VoIP” przez Mediatel.
Operator ten zaproponował swoim klientom korzystanie z usług FreecoNet.
Wszystkim zainteresowanym utworzono konto na platformie oraz przeniesiono dotychczasowy numer telefonu.
Operacja wymagała jedynie zmiany ustawień w wykorzystywanej przez byłych klientów Mediatela bramce VoIP lub telefonie IP.
Obecne przejęcie kończy proces migracji VoIP-owych klientów Mediatel SA na platformę FreecoNet.
W sierpniu br.
zostali tam przeniesieni użytkownicy IPTanifonu oraz Mediatel 4B – należących do grupy Mediatel SA.
We wrześniu br.
zakończył się również proces przenoszenia do FreecoNet użytkowników Tlenofonu.
Wcześniej,
bo w czerwcu 2009 roku,
do FreecoNet trafili także użytkownicy 30 operatorów VoIP,
którzy świadczyli swoje usługi w oparciu o należącą do Netii platformę fon24.pl (m.in.
Halo Interia,
Fonea,
Darmowe Rozmowy,
TeleGadu).
Wszyscy z tych operatorów zakończyli swoją działalność po przekazaniu klientów do FreecoNet.
“Na rynku wciąż istnieje wielu mniejszych dostawców usług VoIP,
którzy ze względu na niewielką skalę działalności nie mają szans w konkurowaniu z tradycyjnymi telekomami.
Dlatego też będą łączyć się z większymi operatorami,
aż ostatecznie na rynku pozostanie jedynie kilku najbardziej liczących się graczy.
Zamierzamy w tym procesie konsolidacji nadal aktywnie uczestniczyć” - zapowiada Jan Wyrwiński,
Prezes Zarządu FreecoNet Tlenofon SA.
źródło: FreecoNet
@@@fnet@@@
|