Z okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej,
które już w czerwcu rozpoczną się w RPA,
UPC przygotowało kampanię poświeconą tematyce futbolowej.
Celem tej akcji jest pokazanie,
że dzięki nowoczesnym usługom UPC abonenci mają możliwość w pełni doświadczyć emocji związanych z futbolem.
Kampania jest obecna w telewizji,
internecie,
prasie,
outdoorze,
lokalnych stacjach radiowych oraz mediach własnych UPC.
@@@reklama@@@
Już w czerwcu w RPA rozpoczynają się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej.
Z tej okazji UPC pragnie pokazać,
że dzięki nowoczesnym usługom firmy abonenci mają możliwość w pełni doświadczyć emocji związanych z futbolem.
W ramach akcji promowana jest usługa Telewizji Cyfrowej UPC z dekoderem z nagrywarką,
a także superszybki Internet Fiber Power oraz taryfy telefoniczne.
Hasło przewodnie kampanii to „Przeżyj wyjątkowe sportowe emocje z UPC”.
Pakiet trzech usług reklamowany jest dodatkowo hasłem: „Oglądaj mecze,
sprawdzaj wyniki online,
porozmawiaj ze znajomymi”,
co odnosi się do możliwości,
jakie oferują telewizja cyfrowa,
Internet Fiber Power oraz Telefon UPC.
Hasłem „Zatrzymaj,
nagraj i obejrzyj jeszcze raz kluczowe momenty gry”,
promowana jest oferta telewizji cyfrowej z nagrywarką.
Kampania futbolowa UPC w Polsce potrwa do połowy czerwca i jest elementem ogólnoeuropejskiej akcji promującej cyfrowe usługi kablowe operatora,
przygotowaną przez UPC Broadband.
Kampania promocyjna widoczna będzie w telewizji ogólnopolskiej i kanałach tematycznych (Polsat,
TVN,
TV4,
TVN 7,
Polsat Sport,
TVN 24,
TVN Style,
TVN Turbo,
TVN Meteo),
w internecie (portale: Onet,
Interia,
Wirtualna Polska,
o2,
90miut.pl),
w prasie (gazety: Metro,
Przegląd Sportowy,
Przegląd Sportowy – Skarb Kibica),
oraz w outdoorze (siatki na rynkach w Krakowie i Wrocławiu).
UPC będzie także reklamować kampanię futbolową w lokalnych stacjach radiowych – Aplauz,
RAM (Wrocław),
Alfa,
Wanda Złote Przeboje (Kraków),
Kolor (Warszawa),
Radio Kaszebe (woj.
pomorskie),
Piekary (woj.
śląskie),
Na Fali - Złote Przeboje (Szczecin).
Jednym z elementów kampanii będzie zaplanowany na czerwiec konkurs dla internautów,
w którym będą do wygrania atrakcyjne nagrody – MacBooki,
iPody nano oraz oficjalne piłki Mundialu 2010 – Adidas Jabulani.
Nagrody trafią do internautów,
którzy nakręcą najlepsze filmy wideo prezentujące ich umiejętności żonglowania piłką i wykonywania z nią spektakularnych trików.
Zwycięskie filmy zostaną wybrane przez samych użytkowników sieci,
którzy zarejestrują się na platformie internetowej przygotowanej specjalnie na potrzeby tego konkursu.
źródło: UPC
@@@zbvt@@@
|