News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Rok 2010 z perspektywy Emporia Telecom

Grudzień to odpowiedni czas na podsumowanie wydarzeń mijającego roku. Dla firmy Emporia Telecom rok 2010 był bez wątpienia udany. Wpłynęło na to kilka czynników wśród których wymienić można premierę nowego produktu, rozwój sieci sprzedaży, liczne działania o charakterze społecznym, a także kilka ważnych nagród.

@@@reklama@@@

W lipcu bieżącego roku swoją premierę miał telefon emporiaELEGANCE. To produkt dla użytkowników o ukształtowanym guście, którzy cenią sobie przedmioty eleganckie i estetyczne. Jego wygląd, projekt oraz wysoka jakość zostały docenione w tak prestiżowych konkursach jak Plus X Award (Nagrody w kategoriach „Wygoda obsługi” i „Wzornictwo”) czy Focus Open (Nagroda „Focus Open 2010 Silver”). emporiaELEGANCE zdobyła również nagrodę TECNET („Najbardziej innowacyjny produkt”) oraz iF product design award. To nie jedyny telefon tej marki, który doceniono na międzynarodowym forum.

emporiaTALKpremium została nagrodzona w konkursie Plus X Award w kategorii „Najlepszy Produkt Roku 2010” oraz znalazła się w finalne organizowanego przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego konkursu Dobry Wzór. Fakt, że firma emporia w sposób profesjonalny i rzetelny zagospodarowała rynek telekomunikacyjny dla seniorów, potwierdza nagroda Wirtualny Telefon w kategorii debiut roku, nazywana także Oskarem Telekomunikacji.

Emporia odnotowała sukcesy również w dystrybucji. Od lipca telefony emporia dostępne są u czterech wiodących operatorów sieci komórkowych, co wpłynęło m.in. na to, że firma może pochwalić się ok. 100 tys. sprzedanych telefonów.

Jednym z podstawowych filarów działalności Emporia Telecom jest zaangażowanie w liczne projekty społeczne, które mają na celu poprawę jakości życia seniorów. W 2010 roku firma wspierała takie wydarzenia jak obchody Międzynarodowego Dnia Osób Starszych, Seniorada czy Senioralia – Dzień Uniwersytetów Trzeciego Wieku. Emporia Telecom była również partnerem kampanii „Starość też radość”, programów „Seniorzy w akcji” i „Pro Kobieta 50+” oraz cyklu spotkań ze sztuką w Zachęcie.

Firma nie tylko wspierała, ale również podejmowała działania mające wymiar społeczny.

W 2010 roku w Warszawie zorganizowała Międzynarodową Konferencję pod hasłem: „Potrzeby seniorów we współczesnym świecie”. Specjalnie zaproszeni goście – Ian Hosking, Senior Research Associate na Uniwersytecie Cambridge oraz prof. dr hab. Piotr Błędowski, Przewodniczący Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa, omawiali potrzebę dostrzeżenia osób starszych jako wymagającej i stale rosnącej grupy konsumentów. Ian Hosking przybliżył zagadnienie projektowania produktów przyjaznych dla osób starszych, grupy społecznej, o której często zapomina się tworząc posiadające coraz więcej możliwości i coraz mniejsze gadżety.

W grudniu minął rok od założenia bloga „Okiem Jadwigi” prowadzonego przez ambasadorkę marki emporia, Jadwigę Ślawską-Szalewicz. Ma on na celu promowanie najważniejszych dla firmy emporia wartości - aktywizacja seniorów oraz wzrost ich zaangażowania w życie społeczne – także z użyciem nowinek technologicznych. Mają one sprawić, że osoby starsze będą czuły się potrzebne i wyjątkowe, a korzystanie z telefonu komórkowego, czy pisanie bloga przestanie być postrzegane, jako przywilej zarezerwowany wyłącznie dla młodzieży. W ciągu roku na stronie pojawiły się 167 wpisy oraz 2106 komentarzy. Zanotowano ponad 48 693 odwiedzin.

źródło: emporia

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112