Według badań przeprowadzonych w sierpniu przez Millward Brown SMG/KRC 75% ankietowanych zna markę T-Mobile.
Tak wysoki poziom rozpoznawalności marki po zaledwie dwóch miesiącach od momentu jej wprowadzenia to wynik intensywnej kampanii promocyjnej,
prowadzonej w całej Polsce.
@@@reklama@@@
Pierwszym krokiem wprowadzającym markę T-Mobile na rynek była kampania wizerunkowa,
która wystartowała 5 czerwca br.
Promowała ona główne przesłanie i hasło marki „Chwile,
które łączą”.
W lipcu i sierpniu działania reklamowe skierowane zostały na promocję nowych ofert sieci: nielimitowanych rozmowy w kraju i za granicą,
ofertę roamingu,
najnowszych smartfonów i tabletów oraz darmowych rozmów w ofercie T-Mobile na kartę.
Najnowsze badania Millward Brown SMG/KRC wskazują,
że spontaniczna znajomość marki od maja do lipca wzrosła aż o 40 punktów procentowych,
z poziomu 3% do 43%.
Oznacza to,
że prawie połowa badanych wymienia T-Mobile jako znanego im operatora telefonii komórkowej.
Znacznie wzrosła także tzw.
wspomagana znajomość marki,
w której klienci wybierają znanych im operatorów z listy - 75% pytanych zadeklarowało,
że zna T‑Mobile (poprzednio ten odsetek wynosił 31%).
Dodatkowo,
coraz więcej osób uważa,
że marka jako pierwsza wprowadza nowości,
jest nowoczesna oraz modna.
źródło: T-Mobile
@@@dt@@@
|