News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Alcatel-Lucent prezentuje usługę 'mobilny portfel'


Nowa usługa Mobile Wallet Service umieszcza operatorów w centrum mobilnego łańcucha płatności. Mobilne portfele działają zgodnie z innowacyjnym, opartym na hostingu modelem biznesowym, który daje użytkownikom nowe możliwości.

@@@reklama@@@

Alcatel-Lucent zrobił kolejny krok do zastąpienia zwykłego portfela z pieniędzmi rozwiązaniem elektronicznym. Firma zaprezentowała kompleksową usługę „mobilny portfel” (Mobile Wallet Service — MWS), która umieszcza operatora sieci komórkowej w centrum nowego, mobilnego łańcucha płatności. Unikalne w branży rozwiązanie MWS udostępnia użytkownikom różne usługi, takie jak transfer pieniędzy między osobami, dokonywanie płatności, uczestnictwo w programach lojalnościowych i akcjach marketingowych przy wykorzystaniu technologii zbliżeniowej — a wszystko to w zaufanej sieci operatora.

Wszystkie wymienione usługi działają na jednej platformie MWS, która może być elastycznie skalowana w zależności od zapotrzebowania użytkowników. MWS umożliwia także innym producentom opracowywanie i integrację nowych aplikacji za pośrednictwem interfejsu API Application Enablement.

Ta usługa „z półki” umożliwia użytkownikom realizowanie codziennych transakcji związanych z płatnościami, kuponami, punktami lojalnościowymi i kartami upominkowymi za pomocą telefonów komórkowych. Łącząc w jeden ekosystem banki, operatorów systemów płatności, aplikacje do obsługi płatności oraz duży wybór urządzeń dostępowych Alcatel-Lucent dał użytkownikom nowe możliwości, dzięki którym operatorzy mogą zwiększyć przychody, ograniczyć rotację abonentów i wprowadzić na rynek nowe usługi. Usługa MWS powstała w wyniku partnerstwa z firmą Clear2Pay, zawiązanego w celu opracowania mobilnej platformy płatności. Rozwiązanie to, rozszerzone o elementy do kompleksowej obsługi transakcji, obejmuje aplikacje do telefonów komórkowych, konto przechowujące środki finansowe i punkty lojalnościowe (SVA), bramy do systemów bankowych i operatorów kart płatniczych, łącza do systemów billingowych operatorów oraz różne urządzenia dostępowe do dokonywania płatności przez zbliżenie.

Usługa MWS oferowana jest w modelu hostingowym (Software-as-a-Service — SaaS) jako rozwiązanie „pod klucz”, które pozwala operatorom komórkowym na zajęcie centralnego miejsca w łańcuchu płatności przy bardzo małych kosztach początkowych. Ta innowacyjna platforma, wprowadzona na rynek w ramach przedsięwzięcia Alcatel-Lucent Ventures, może być dostosowywana poprzez tworzenie niestandardowych funkcji uwzględniających specyfikę poszczególnych rynków. Na przykład dla użytkowników w krajach rozwiniętych rozwiązanie może być ukierunkowane na komfortowe dokonywanie płatności za towary i usługi z wykorzystaniem telefonów komórkowych natomiast dla użytkowników z krajów szybko rozwijających się rozwiązanie MWS można dostosować tak, aby oferowało usługi zarządzania pieniędzmi za pośrednictwem urządzeń mobilnych, co wymaga wzmocnionych mechanizmów autoryzacyjnych.

„Upodobania użytkowników i technologie mogą zmieniać się w mgnieniu oka” — powiedział Anthony Belpaire, dyrektor spółki touchatag należącej do Alcatel-Lucent Ventures. „Dzięki naszemu rozwiązaniu operatorzy mogą szybko dostarczać użytkownikom atrakcyjne usługi mobilnego portfela, rozszerzać ofertę według zapotrzebowania i dynamiczne dodawać nowe aplikacje”.

„Rozwiązania mobilnego portfela, np. Alcatela-Lucenta, stawiają operatorów sieci komórkowych na pozycji głównych podmiotów obsługujących płatności klientów" — powiedział Samee Zafar, dyrektor w firmie Edgar Dunn & Company. „Udostępniając główne konto użytkownika i związane z nim narzędzia, operatorzy utrzymują klientów i umacniają relacje z nimi oraz zmniejszają skalę swojego największego problemu — odchodzenia klientów”.

Alcatel-Lucent prezentuje usługi MWS na targach i konferencji CTIA w Las Vegas, odbywającej się w dniach od 23 do 25 marca 2010 r. — na stoisku nr 2506.

źródło: Alcatel-Lucent

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112