HP i Alcatel Lucent poinformowały o wprowadzeniu na rynek nowych narzędzi komunikacyjnych,
które umożliwiają klientom łatwe wdrażanie i wprowadzanie rozwiązań do zunifikowanej komunikacji i współpracy on-line (Unified Communications and Collaboration — UC&C),
co pozwoli firmom na lepszą organizację.
@@@reklama@@@
Umowa,
która powstała w oparciu o globalny sojusz obu firm,
umożliwia HP i Alcatelowi-Lucentowi wprowadzanie na rynek i dostarczanie klientom kompleksowych rozwiązań UC&C.
Dzięki zastosowaniu konwergencji narzędzi telekomunikacyjnych i informatycznych oraz zaoferowaniu dodatkowych usług,
klienci w optymalny i elastyczny sposób będą korzystali z usług UC&C.
„Klienci potrzebują otwartego,
całościowego podejścia do świadczenia usług,
które zoptymalizują ich inwestycje w rozwiązania UC&C” — powiedział Gary M.
Budzinski,
wiceprezes i dyrektor działu usług technicznych (Technology Services) w HP.
„Atrakcyjność połączonej oferty firm Alcatel-Lucent i HP polega na zapewnieniu przedsiębiorstwom otwartych i wysoce skalowalnych rozwiązań,
obsługujących wszystkie punkty kontaktu,
dla których komunikacja jest bardzo istotna”.
„Dzielimy wspólne podejście do rozwiązań spełniających indywidualne wymagania klientów stawiane istniejącym technologiom,
potrzeby przedsiębiorstwa jako całości i planów migracji na przyszłość” — powiedział Tom Burns,
prezes działu strategicznych rozwiązań dla przedsiębiorstw (Enterprise and Strategic Industries) w firmie Alcatel-Lucent.
„Firmy HP i Alcatel-Lucent nawiązały ścisłą współpracę,
dzięki której przedsiębiorstwa na całym świecie mogą zmniejszyć koszty,
zwiększyć produktywność i zoptymalizować obsługę klientów w obrębie środowiska rozwiązań UC&C”.
Rozwiązania UC&C HP i Alcatela-Lucenta
Usługi HP i rozwiązania Alcatela-Lucenta do zunifikowanej komunikacji i współpracy on-line obsługują wszystkie media i działają niezależnie od lokalizacji.
Oferta obejmuje:
- Przejście z przestarzałych systemów PBX różnych producentów na warstwę integrującą przesyłanie głosu z wykorzystaniem protokołu IP,
która została opracowana zgodnie z otwartą architekturą telefonii IP Alcatela-Lucenta do obsługi rozwiązań UC&C.
HP pomoże klientom zwiększyć zwrot z inwestycji w technologię UC&C dzięki zastosowaniu platformy do zarządzania interakcjami Genesys Customer Interaction,
interfejsów oraz pakietu ujednoliconej komunikacji Alcatel-Lucent OmniTouch Instant Communication Suite i systemu telefonii IP OmniPCX Enterprise.
- Zautomatyzowany system obsługi procesów biznesowych oraz przydzielania i nadzoru realizacji zadań,
które zmniejszają koszty eksploatacyjne dzięki optymalnemu wykorzystaniu zasobów w całym przedsiębiorstwie oraz wyższą jakość obsługi klienta uzyskanym dzięki usługom HP i oprogramowaniu Genesys Intelligent Workload Distribution.
- Aplikacje dla realizacji usług UC&C dostosowane pod kątem wymagań poszczególnych branż,
np.
cyfrowy szpital (Digital Hospital).
Zastosowanie przez HP serwera Advanced Communication Server Alcatela-Lucenta pozwala na stworzenie otwartej warstwy integrującej różnorodne usługi UC&C w różnych branżach,
takich jak służba zdrowia,
usługi finansowe,
usługi użyteczności publicznej i instytucje państwowe.
Powyższa oferta została opracowana z wykorzystaniem usług doradczych HP w dziedzinie rozwiązań UC&C,
które cechuje wszechstronne podejście do narzędzi komunikacyjnych dla firm,
od strategii i planowania,
przez wdrażanie i projektowanie,
aż po szkolenia.
Rozwiązania te mogą zostać wdrożone bezpośrednio w siedzibie klienta lub za pośrednictwem modelu operacyjnego w ramach outsourcingu.
HP pomaga klientom w opracowywaniu scenariusza biznesowego,
strategii długoterminowej i aktualnej analizy różnic zgodnie z ich indywidualnymi wymaganiami.
Po określeniu przez klienta ważności i wartości każdego elementu systemu następuje wdrożenie całego rozwiązania i integracja sprzętu informatycznego,
a także zostają udostępnione usługi monitorowania i zarządzania programem,
globalne usługi pomocy technicznej oraz usługi outsourcingowe.
W efekcie w całym cyklu życia usług rozwiązania techniczne są dostosowane do zwiększania korzyści organizacyjnych.
źródło: Alcatel Lucent
@@@zbvt@@@
|