News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
HP i Alcatel-Lucent wspólnie oferują rozwiązania do zunifikowanej komunikacji i współpracy on-line


HP i Alcatel Lucent poinformowały o wprowadzeniu na rynek nowych narzędzi komunikacyjnych, które umożliwiają klientom łatwe wdrażanie i wprowadzanie rozwiązań do zunifikowanej komunikacji i współpracy on-line (Unified Communications and Collaboration — UC&C), co pozwoli firmom na lepszą organizację.

@@@reklama@@@

Umowa, która powstała w oparciu o globalny sojusz obu firm, umożliwia HP i Alcatelowi-Lucentowi wprowadzanie na rynek i dostarczanie klientom kompleksowych rozwiązań UC&C. Dzięki zastosowaniu konwergencji narzędzi telekomunikacyjnych i informatycznych oraz zaoferowaniu dodatkowych usług, klienci w optymalny i elastyczny sposób będą korzystali z usług UC&C.

„Klienci potrzebują otwartego, całościowego podejścia do świadczenia usług, które zoptymalizują ich inwestycje w rozwiązania UC&C” — powiedział Gary M. Budzinski, wiceprezes i dyrektor działu usług technicznych (Technology Services) w HP. „Atrakcyjność połączonej oferty firm Alcatel-Lucent i HP polega na zapewnieniu przedsiębiorstwom otwartych i wysoce skalowalnych rozwiązań, obsługujących wszystkie punkty kontaktu, dla których komunikacja jest bardzo istotna”.

„Dzielimy wspólne podejście do rozwiązań spełniających indywidualne wymagania klientów stawiane istniejącym technologiom, potrzeby przedsiębiorstwa jako całości i planów migracji na przyszłość” — powiedział Tom Burns, prezes działu strategicznych rozwiązań dla przedsiębiorstw (Enterprise and Strategic Industries) w firmie Alcatel-Lucent. „Firmy HP i Alcatel-Lucent nawiązały ścisłą współpracę, dzięki której przedsiębiorstwa na całym świecie mogą zmniejszyć koszty, zwiększyć produktywność i zoptymalizować obsługę klientów w obrębie środowiska rozwiązań UC&C”.

Rozwiązania UC&C HP i Alcatela-Lucenta
Usługi HP i rozwiązania Alcatela-Lucenta do zunifikowanej komunikacji i współpracy on-line obsługują wszystkie media i działają niezależnie od lokalizacji.

Oferta obejmuje:

  • Przejście z przestarzałych systemów PBX różnych producentów na warstwę integrującą przesyłanie głosu z wykorzystaniem protokołu IP, która została opracowana zgodnie z otwartą architekturą telefonii IP Alcatela-Lucenta do obsługi rozwiązań UC&C. HP pomoże klientom zwiększyć zwrot z inwestycji w technologię UC&C dzięki zastosowaniu platformy do zarządzania interakcjami Genesys Customer Interaction, interfejsów oraz pakietu ujednoliconej komunikacji Alcatel-Lucent OmniTouch Instant Communication Suite i systemu telefonii IP OmniPCX Enterprise.
  • Zautomatyzowany system obsługi procesów biznesowych oraz przydzielania i nadzoru realizacji zadań, które zmniejszają koszty eksploatacyjne dzięki optymalnemu wykorzystaniu zasobów w całym przedsiębiorstwie oraz wyższą jakość obsługi klienta uzyskanym dzięki usługom HP i oprogramowaniu Genesys Intelligent Workload Distribution.
  • Aplikacje dla realizacji usług UC&C dostosowane pod kątem wymagań poszczególnych branż, np. cyfrowy szpital (Digital Hospital). Zastosowanie przez HP serwera Advanced Communication Server Alcatela-Lucenta pozwala na stworzenie otwartej warstwy integrującej różnorodne usługi UC&C w różnych branżach, takich jak służba zdrowia, usługi finansowe, usługi użyteczności publicznej i instytucje państwowe.

Powyższa oferta została opracowana z wykorzystaniem usług doradczych HP w dziedzinie rozwiązań UC&C, które cechuje wszechstronne podejście do narzędzi komunikacyjnych dla firm, od strategii i planowania, przez wdrażanie i projektowanie, aż po szkolenia. Rozwiązania te mogą zostać wdrożone bezpośrednio w siedzibie klienta lub za pośrednictwem modelu operacyjnego w ramach outsourcingu.

HP pomaga klientom w opracowywaniu scenariusza biznesowego, strategii długoterminowej i aktualnej analizy różnic zgodnie z ich indywidualnymi wymaganiami. Po określeniu przez klienta ważności i wartości każdego elementu systemu następuje wdrożenie całego rozwiązania i integracja sprzętu informatycznego, a także zostają udostępnione usługi monitorowania i zarządzania programem, globalne usługi pomocy technicznej oraz usługi outsourcingowe. W efekcie w całym cyklu życia usług rozwiązania techniczne są dostosowane do zwiększania korzyści organizacyjnych.

źródło: Alcatel Lucent

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112