News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Nokia po raz dziesiąty wybrana marką najbardziej godną zaufania


Marka Nokia została uhonorowana Kryształowym Godłem w tegorocznej, X już edycji badania European Trusted Brands organizowanego przez wydawnictwo Reader’s Digest. Od dziesięciu lat, a więc od pierwszej edycji badania, marka Nokia odnotowuje zwycięstwa w kategorii „Telefon Komórkowy” zarówno w Polsce, jak i Europie.

@@@reklama@@@

Ankieta przeprowadzona na potrzeby konkursu European Trusted Brands 2010 stanowi największe pod względem zasięgu badanie opinii konsumentów w Europie. Zadaniem konsumentów jest wskazanie marek, którym ufają najbardziej. Polscy uczestnicy badania wskazywali marki godne zaufania w 20 kategoriach wspólnych dla 16 krajów i w 13 kategoriach wybieranych lokalnie.

W tegorocznej edycji badania markę, której ufają najbardziej wskazało 32 163 respondentów. Marka Nokia została najwyżej oceniona przez badanych według czterech kryteriów: jakości, wartości
w stosunku do ceny, silnego wizerunku i zrozumienia potrzeb klienta, za co otrzymała Kryształowe Godło European Trusted Brands 2010.

„Okazywane przez tak długi czas zaufanie dla marki Nokia potwierdzone wynikami badania Trusted Brands jest dla nas ogromnym wyróżnieniem, za które pragnę wszystkim gorąco podziękować. To dla nas najlepsza nagroda za podjęte działania, ale też najlepsza motywacja do dalszej pracy. Wierzę, że otrzymujemy ją nie tylko za oferowane przez nas portfolio produktów i usług, ale i prowadzone przez nas projekty społeczne, m.in. realizowany od 9 lat program Make a Connection oferujący środki finansowe na rzecz lokalnych społeczności czy kampania Dajemy Ci Wolną Rękę zachęcająca kierowców do bezpiecznej jazdy samochodem”- powiedział Piotr Bubak, Dyrektor Marketingu Nokia Poland.

European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands przyczynia się także do pogłębienia charakterystyki typowego Europejczyka. Pozwala na poznanie nastrojów społecznych mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze życie.

źródło: Nokia

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112