News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Telenor z łącznością nowej generacji

Nowa umowa ramowa pomiędzy firmami Telenor i Ericsson umożliwi świadczenie bardziej opłacalnych usług telefonii stacjonarnej. Telenor oferuje Norwegom spersonalizowane, zróżnicowane usługi telefoniczne w sieci stacjonarnej, takie jak czat, kontrola obecności i komunikacja wideo. Przejście na wspólną platformę rdzeniową i usługową IP (IMS) zwiększa opłacalność i przygotowuje grunt pod nowe strumienie przychodów. Telenor zapewnia przyszłościową ścieżkę rozwoju w kierunku konwergencji sieci komórkowych i stacjonarnych oraz przygotowuje się do technologii 4G.

@@@reklama@@@

Wyobraźmy sobie usługę telekomunikacyjną, która automatycznie śledzi użytkownika wszędzie, gdzie on się znajdzie, i pozwala mu widzieć status znajomych i kontaktów na wszystkich jego telefonach i urządzeniach oraz łatwo komunikować się z nimi przez połączenie głosowe, wideo lub czat. Usługę, dzięki której każdy w domu wie, czy połączenie przychodzące jest skierowane właśnie do niego. Dla abonentów firmy Telenor w Norwegii może to stać się rzeczywistością dzięki nowemu rozwiązaniu opartemu na platformie IMS, Multimedia Telephony (MMTel) Ericssona.

Telenor, największy norweski operator telekomunikacji stacjonarnej i bezprzewodowej, nieustannie poszukuje nowych sposobów podnoszenia wartości usług świadczonych swoim klientom. Przez przekształcanie swojej sieci stacjonarnej w opartą na protokole IP sieć konwergentną (IMS) oraz stopniowe przenoszenie wszystkich abonentów na wspólną platformę usługową IP Telenor przygotowuje się do przyszłej oferty obejmującej wysokiej jakości usługi głosowe i multimedialne. Platforma ta jest także przygotowana do wprowadzenia technologii głosowej 4G.

Ponadto w ramach umowy Ericsson skonsoliduje wszystkie dane abonentów sieci komórkowej i stacjonarnej w jednej, centralnej bazie danych użytkowników, opartej na warstwowej architekturze danych (Data Layered Architecture — DLA). Pozwoli to firmie Telenor zintegrować ofertę usług stacjonarnych i mobilnych oraz oferować elastyczne pakiety usług dostosowanych do specyficznych potrzeb poszczególnych gospodarstw domowych i firm.

Robert Puskaric, dyrektor regionu Europy Północnej i Azji Środkowej, powiedział: „Nasze rozwiązanie, opracowane z myślą o bogatych, opłacalnych usługach telekomunikacyjnych, oferuje firmie Telenor przyszłościową drogę do konsolidacji dotychczasowych sieci i osiągnięcia maksymalnych korzyści z nowych usług multimedialnych wchodzących na rynek. Jesteśmy dumni, że uczestniczymy w rozwoju sieci tak nowatorskiego, patrzącego w przyszłość operatora, jak Telenor, poczynając od usług głosowych telefonii stacjonarnej”.

Rolv-Erik Spilling, dyrektor ds. technicznych Telenor Norway, wyjaśnia, w jaki sposób rozwiązanie MMTel i IMS zmodernizuje przede wszystkim systemy produkcyjne i zmniejszy koszty stacjonarnych usług głosowych, a następnie będzie platformą zwiększającą przychody. „Przeniesienie wszystkich naszych usług na platformę IP pozwoli naszym abonentom oszczędzać czas dzięki bogatszej i wygodniejszej komunikacji — na przykład dzięki informacji, kto jest osiągalny pod telefonem i posiadaniu numerów wszystkich członków rodziny. Bardziej rozbudowane funkcje umożliwią nam tworzenie ofert dostosowanych do specyficznych, zróżnicowanych potrzeb poszczególnych użytkowników i grup, na przykład w rodzinach i firmach.

Zgodnie z warunkami umowy Ericsson jest jedynym dostawcą rozwiązania MultiMedia Telephony (MMTel) do sieci stacjonarnej firmy Telenor oraz głównym integratorem projektu. System obejmuje sieć rdzeniową IP Multimedia Subsystem (IMS), opracowany przez firmę Ericsson serwer aplikacji — MMTel Application Server (MTAS) — oraz rozwiązanie Ericsson Data Layered Architecture do konsolidacji danych użytkowników.

źródło: Ericsson

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112