2009-11-16
ASTER,
dostawca czterech usług telekomunikacyjnych,
rozpoczyna kampanię promującą Internet szerokopasmowy oraz mobilny.
Jednym z jej elementów jest wprowadzenie promocyjnych warunków zakupu Internetu mobilnego.
Usługę z pakietem 1 GB można nabyć już za 1 zł.
@@@reklama@@@
W Internecie,
w metrze oraz na billboardach w trzech polskich miastach: Warszawie,
Krakowie i Zielonej Górze,
pojawi się biegający w kołowrotku chomik.
Co wspólnego ma chomik z Internetem? Jak się okazuje ma,
i to całkiem sporo.
Internet BezPrzerwy
„Celem kampanii jest przekonanie potencjalnych Klientów do zakupu Internetu w ASTER.
Ma ona pokazać,
że Abonent usługi w ASTER może korzystać z sieci bez przerwy.
W domu dostęp do informacji zapewnia szerokopasmowy Internet stacjonarny,
z kolei poza domem,
kiedy jesteśmy np.
w podróży,
komunikację ze światem umożliwia nam Internet mobilny.” - powiedziała Beata Mazurkiewicz,
Kierownik Komunikacji Marketingowej w ASTER.
Wybierając media do kampanii,
ASTER postawiło przede wszystkim na nośniki reklamy zewnętrznej.
Z tego powodu reklama pojawi się przede wszystkim na frontlight’ach,
backlight’ach i citylightach w Warszawie,
Krakowie i Zielonej Górze,
a także w metrze.
Dodatkowo,
na antenie Radia PiN,
Radia Zielona Góra,
Radia Złote Przeboje,
Radia Wawa,
a także Eska i RMF Maxxx w Krakowie oraz Zielonej Górze,
usłyszymy zabawne spoty nawiązujące do głównego hasła kampanii.
Konkurs - Złap Mariana,
czyli 10 modemów do wygrania
Usługa promowana będzie także za pośrednictwem największych portali - Onet,
Gazeta oraz Wirtualna Polska.
Po kliknięciu na zamieszczony w serwisach baner,
użytkownik zostanie przeniesiony na specjalnie utworzoną stronę: http://www.bezprzerwy.aster.pl/,
gdzie zostaną zamieszczone wszystkie szczegółowe informacje na temat promocji.
Internauci,
którzy odwiedzą stronę,
będą mogli wziąć udział w konkursie,
w którym do wygrania jest 10 modemów wraz z darmowym półrocznym abonamentem na pakiet DATA L.
Jak zdobyć nagrodę? Na stronie internetowej zamieszczony będzie film z chomikiem Marianem biegającym w kołowrotku.
Co 3 dni Marian przestaje biegać i wychodzi z kołowrotka.
Modem wraz z abonamentem wygra ta osoba,
która jako pierwsza danego dnia złapie gryzonia „na przerwie” i kliknie w odpowiedni przycisk.
Dla ułatwienia,
na stronie umieszczony zostanie też harmonogram „wyjść” Mariana.
źródło: Aster
@@@zbvt@@@
|