Polska Telefonia Cyfrowa ogłosiła konkurs na najciekawszy projekt na modyfikację logo sieci Era.
Do udziału w konkursie pt.
”Logo,
jak nowe” zaproszono studentów,
absolwentów oraz wykładowców Akademii Sztuk Pięknych.
@@@reklama@@@
Od chwili wprowadzenia na rynek marki Era w 1996 roku logotyp pozostawał w swojej zasadniczej formie niezmienny.
W tym samym czasie,
przez prawie 14 lat,
zmieniło się otoczenie społeczne i gospodarcze,
a sama oferta PTC intensywnie rozwijała się poszerzając portfolio usług o kolejne obszary,
takie jak: Internet,
telefonia stacjonarna,
multimedia oraz różnego rodzaju aplikacje i rozwiązania dla firm.
Era,
pierwsza polska marka telefonii mobilnej,
jest jedną z najbardziej wartościowych i najwyżej cenionych marek na rynku.
Ze względu na obfitującą w wyzwania teraźniejszość oraz pełną nowych możliwości przyszłość,
PTC postanowiła zmodyfikować symbol,
za którym stoją wartości marki Era.
Odmienione logo stanie się wizytówką przyjaznej,
otwartej,
nowoczesnej i dynamicznej marki,
będącej prekursorem nowatorskich rozwiązań,
przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowej wiarygodności i zaufania,
jakim darzą ją obecni oraz potencjalni klienci.
W ramach konkursu na twórców najlepszych pomysłów na zmodyfikowany znak słowno-graficzny marki Era czekają nagrody.
Z regulaminem konkursu można zapoznać się na http://www.era.pl/,
pod adresem http://www.era.pl/pl/strona_korporacyjna/sponsoring/konkurs_na_nowe_logo_ery.
źródło: Era
@@@dt@@@
|