News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
EXATEL odnotował rekordowy zysk netto za 2009 rok


EXATEL SA zakończył rok 2009 rekordowym zyskiem netto w wysokości 54,8 mln zł – to o 248% więcej niż w roku 2008. Wartość EBITDA Spółki wzrosła o ponad 30% w stosunku do roku 2008, osiągając wartość 153,0 mln zł, przy zachowaniu poziomu przychodów z roku poprzedniego (ok. 550 mln zł).

@@@reklama@@@

Spółka względem 2008 r. poprawiła też inne kluczowe wskaźniki finansowe - rentowność kapitału własnego (o 237%), rentowność sprzedaży netto (o 245%) oraz stopę zadłużenia (o 24%).

Zdaniem Zarządu EXATEL, to efekt konsekwentnej realizacji autorskiej strategii, która zakłada dynamiczny wzrost wartości Spółki w prognozowanym okresie. Jego osiągnięcie w wymiarze rynkowym ma być zrealizowane głównie poprzez koncentrację na dużych klientach korporacyjnych, utrzymanie silnej pozycji EXATEL na rynku dzierżawy łączy oraz umocnienie pozycji Spółki na rynku usług VPN.

„Przyjęta strategia EXATEL na lata 2009-2015 jednoznacznie definiuje cele ekonomiczne w krótkim i średnim okresie. Skupiają się one wokół trzech głównych parametrów: wartości EBITDA, wysokości zysku netto oraz płynności” – powiedział Prezes Zarządu EXATEL SA Zdzisław Nowak. Dodał, że cele rynkowe oraz wzrosty parametrów założone na 2009 r. zostały zrealizowane.

„Zysk ze sprzedaży wzrósł aż o 47,80% w porównaniu do roku 2008 (osiągając 58,2 mln zł w 2009 r. wobec 39,4 mln zł w 2008), co świadczy z jednej strony o tym, że Spółka znacząco poprawiła efektywność funkcjonowania, z drugiej wskazuje, że EXATEL konsekwentnie realizuje założenia strategiczne, koncentrując się na usługach bardziej zaawansowanych technologicznie, umożliwiających osiągnięcie wyższych marż” – podkreślił Z. Nowak.

Prezes EXATEL dodał, że wzrost pozostałych przychodów operacyjnych w 2009 r. wynika też z częściowego rozwiązania rezerwy na odszkodowanie wobec Spółki Tajfun Real Sp. z o.o., która od końca 2004 r. pozostawała w sporze z EXATEL w wyniku rozwiązania umowy najmu. „W 2009 r. zadecydowaliśmy o zmianie strategii prowadzenia postępowania, co przyniosło wymierny skutek. W dniu 30 lipca 2009 r. Sąd Arbitrażowy wydał korzystny dla EXATEL SA wyrok oddalający powództwo Tajfun Real Sp. z o.o., dzięki czemu mogliśmy rozwiązać rezerwę w części objętej wyrokami sądu, na kwotę ok. 24,4 mln zł ” – powiedział prezes EXATEL.

„Rok 2009 był dla Spółki przełomowy także pod względem przychodów ze sprzedaży. Pierwszy raz w historii EXATEL przychody z usług dzierżawy łączy i transmisji danych łącznie przewyższyły przychody z usług głosowych. Jest to rezultat konsekwentnej realizacji założeń strategii, nakierowanej
na usługi przeznaczone dla dużych korporacji. Ponadto w 2009 roku podjęto intensywne działania mające na celu podniesienie rentowności usług hurtu głosu” – powiedział Z. Nowak.

Podjęte w 2009 roku działania organizacyjno-ekonomiczne, w tym: reorganizacja struktury firmy w celu dostosowania jej do planów strategicznych, zwiększona kontrola kosztów poprzez wprowadzenie nowej polityki autoryzacji wydatków, rozwój oferty produktowej, a także optymalizacja inwestycji miały znaczący wpływ na ogólną poprawę kondycji przedsiębiorstwa oraz zwiększenia efektywności organizacji.

EBITDA na jednego pracownika w 2009 roku była o 35,5% wyższa niż w roku poprzednim, natomiast zysk netto na jednego pracownika był wyższy o 263% w stosunku do roku 2008. Tak duży wzrost wydajności pracy został osiągnięty przy jedynie 9,7% wzroście kosztów osobowych.

źródło: Exatel

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112