Abonenci sieci Multimedia Polska (aMazing TV) przez ostatni miesiąc mieli możliwość oglądać thriller pt.
„88 minut” z Alem Pacino w ramach usługi VoD gratis.
Film sprezentowało widzom Renault
- producent nowego Fluence.
Akcja stanowiła kontynuację kampanii wprowadzającej Nowe Renault Fluence,
co miało miejsce na początku tego roku.
@@@reklama@@@
- Chcieliśmy dać widzom coś,
co sprawi,
że poczują się luksusowo,
wyjątkowo – pewną wartość dodaną od marki Renault.
Oczywiście zależało nam również na prezentacji nowego modelu i jego atrybutów oraz utrwaleniu jego nazwy w świadomości odbiorców.
Fluence jest pozycjonowany jako wyjątkowo komfortowy samochód zapewniający ‘Podróż w wyższej klasie’.
Od początku stawialiśmy na niestandardowe wsparcie zasięgowych mediów,
które spowodowałoby większą rozpoznawalność kampanii.
Zaczynając od prezentacji modelu umieszczonego w ogromnym sejfie zainstalowanym przed głównym wejściem do galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie w styczniu przez intensywny sponsoring kanałów niszowych At Media i Discovery z użyciem kilkunastu różnych spotów sponsorskich w lutym,
po ogólnopolską interaktywną reklamę w mediach Multimedia na przełomie marca i kwietnia.
– podsumowuje Monika Stanke-Rusin - Account odpowiedzialna za obsługę Renault w Optimum Media OMD.
Od 15 marca do 15 kwietnia filmy od Renault obejrzało blisko 50 tys.
widzów w całej Polsce.
Projekcję „88 minut” poprzedzała i kończyła reklama sponsora,
podobnie jak zapowiedź i opis filmu umieszczone w specjalnej zakładce: „Renault poleca”.
W tym samym katalogu umieszczono dodatkowo pięć różnych filmów produktowych Renault.
Całość dostępna była dla widzów Multimedia w domowej wypożyczalni VoD bezpłatnie.
źródło: Multimedia
@@@zbvt@@@
|