News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Interaktywna kampania nowego Renault Fluence w Multimedia Polska


Abonenci sieci Multimedia Polska (aMazing TV) przez ostatni miesiąc mieli możliwość oglądać thriller pt. „88 minut” z Alem Pacino w ramach usługi VoD gratis. Film sprezentowało widzom Renault
- producent nowego Fluence. Akcja stanowiła kontynuację kampanii wprowadzającej Nowe Renault Fluence, co miało miejsce na początku tego roku.

@@@reklama@@@

- Chcieliśmy dać widzom coś, co sprawi, że poczują się luksusowo, wyjątkowo – pewną wartość dodaną od marki Renault. Oczywiście zależało nam również na prezentacji nowego modelu i jego atrybutów oraz utrwaleniu jego nazwy w świadomości odbiorców. Fluence jest pozycjonowany jako wyjątkowo komfortowy samochód zapewniający ‘Podróż w wyższej klasie’. Od początku stawialiśmy na niestandardowe wsparcie zasięgowych mediów, które spowodowałoby większą rozpoznawalność kampanii. Zaczynając od prezentacji modelu umieszczonego w ogromnym sejfie zainstalowanym przed głównym wejściem do galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie w styczniu przez intensywny sponsoring kanałów niszowych At Media i Discovery z użyciem kilkunastu różnych spotów sponsorskich w lutym, po ogólnopolską interaktywną reklamę w mediach Multimedia na przełomie marca i kwietnia. – podsumowuje Monika Stanke-Rusin - Account odpowiedzialna za obsługę Renault w Optimum Media OMD.

Od 15 marca do 15 kwietnia filmy od Renault obejrzało blisko 50 tys. widzów w całej Polsce.

Projekcję „88 minut” poprzedzała i kończyła reklama sponsora, podobnie jak zapowiedź i opis filmu umieszczone w specjalnej zakładce: „Renault poleca”. W tym samym katalogu umieszczono dodatkowo pięć różnych filmów produktowych Renault. Całość dostępna była dla widzów Multimedia w domowej wypożyczalni VoD bezpłatnie.

źródło: Multimedia 

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112