News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Research In Motion przedstawia BlackBerry Mobile Voice System 5


Firma Research In Motion zaprezentowała BlackBerry® Mobile Voice System 5 (BlackBerry MVS 5) dający możliwość wykonywania połączeń głosowych za pośrednictwem Wi-Fi® w pracy, domu i w każdym innym miejscu, w którym mamy dostęp do bezprzewodowego Internetu. System współpracuje z Cisco® Unified Coommunications Manager i umożliwia wykonywanie oraz odbieranie korporacyjnych połączeń telefonicznych z wykorzystaniem stacjonarnego numeru telefonu za pośrednictwem smartfonów BlackBerry®. Dzięki nowej wersji BlackBerry Mobile Voice System użytkownik może dzielić jeden numer telefonu między smartfon BlackBerry a telefon stacjonarny.

@@@reklama@@@

Coraz większa mobilność i rosnąca liczba osób pracujących z domu jest poważnym wyzwaniem dla firm, które chcą zapewnić swoim pracownikom możliwie wygodną dostępność pod jednym numerem telefonu i ograniczyć przy tym koszty. Dzięki nowemu rozwiązaniu połączenia telefoniczne wykonywane przez BlackBerry MVS 5 są kierowane za pośrednictwem korporacyjnego systemu telefonicznego bądź Private Branch Exchange (PBX)*. Pozwala to, z zachowaniem obowiązujących w firmie procedur, w znaczący sposób ograniczyć koszty roamingu i rozmów międzymiastowych. Kolejną korzyścią dla pracowników jest także dostępność pod jednym numerem telefonu, wspólnym dla smartfonu BlackBerry oraz telefonu stacjonarnego na biurku. Dzięki BlackBerry MVS 5 pracownicy są dostępni pod służbowym numerem telefonu w każdym miejscu i mogą korzystać z wygodniejszego, niż w przypadku telefonów stacjonarnych sposobu wybierania numerów oraz przenosić połączenia ze smartfonu BlackBerry na telefon stacjonarny. Nowe funkcjonalności są proste w użyciu – telefon na biurku pracownika i jego smartfon BlackBerry dzwonią jednocześnie, a dostęp do BlackBerry MVS z poziomu smartfonu odbywa się za pomocą znanego użytkownikom interfejsu.

„BlackBerry Mobile Voice System 5 zapewnia bezprzewodowe rozszerzenie możliwości korporacyjnego systemu telefonicznego i wykonywanie połączeń głosowych za pośrednictwem sieci Wi-Fi w pracy, domu i w każdym innym miejscu, w którym możliwy jest dostęp do bezprzewodowego Internetu. Dla firm z takich sektorów jak budownictwo, sprzedaż czy usługi profesjonalne jest to ogromna szansa, by zwiększyć produktywność pracowników, którzy pracują poza siedzibą przedsiębiorstwa lub w domu.” – mówi Alan Panezic, VP, Platform Product Management, Research In Motion. – „Najnowsza wersja BlackBerry MVS pozwala przedsiębiorcom na bardziej efektywne inwestycje w korporacyjny system telefoniczny, przystosowywanie się do rosnących potrzeb pracowników poszukujących bardziej elastycznych warunków pracy oraz zwiększenie produktywności i zmniejszenie kosztów rozmów prowadzonych w roamingu.”

Firmy RIM i Cisco współpracowały w celu integracji rozwiązania BlackBerry MVS 5 z Cisco Unified Communication Manager i zwiększenia korzyści dla ich użytkowników. Przeprowadzono testy pod kątem interoperacyjności dzięki czemu będzie ono wspierane zarówno przez RIM, jak i Cisco.

Laurent Philonenko, VP and General Manager, Unified Communication Business Unit, Cisco dodaje: “BlackBerry Mobile Voice System oraz Cisco Unified Communications Manager udostępniają oraz rozszerzają funkcjonalności telefonii Cisco IP dla użytkowników smartfonów BlackBerry w przedsiębiorstwach różnej wielkości . Dzięki Cisco Unified Wireless Network nasi klienci będą mogli korzystać z możliwości prowadzenia bezpiecznych rozmów głosowych za pośrednictwem sieci Wi-Fi oraz wysokiej jakości rozmów telefonicznych za pomocą smartfonów BlackBerry.”

Zaawansowane funkcjonalności IT, w które wyposażony jest system BlackBerry MVS 5 pomogą sprawować kontrolę, zarządzać i zabezpieczać współpracą smartfonów BlackBerry z korporacyjnym systemem telefonicznym. Kluczowe funkcjonalności obejmują:

  • Kontrolę nad sieciami Wi-Fi i ustalenie, z których sieci może korzystać pracownik
  • Ustawienie sieci preferencyjnych z opcją prioryteryzacji użycia Wi-Fi lub sieci komórkowej w celu wykonania połączenia
  • Uwierzytelnienie, w celu zapewnienia, że tylko autoryzowane smartfony BlackBerry mają dostęp do korporacyjnego systemu telefonicznego
  • Filtry połączeń przychodzących oparte na listach kontaktów dozwolonych i zablokowanych

Nowa platforma interoperacyjności została także dodana do BlackBerry MVS 5 w celu umożliwienia firmom telekomunikacyjnym włączenia BlackBerry MVS 5 do swojej oferty skierowanej do klientów korporacyjnych. RIM współpracuje z wiodącymi firmami w celu udostępnienia BlackBerry MVS w szerokiej gamie systemów PBX.

BlackBerry MVS 5 będzie dostępny w późniejszym terminie w 2010 roku.

*Połączenia alarmowe będą realizowane wyłącznie poprzez dostępne sieci komórkowe.

źródło: Research In Motion

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112