News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Ericsson rozbudowuje działalność outsourcingową w Chinach

W bezpośredniej reakcji na rosnące zapotrzebowanie na usługi zarządzane, zarówno w Chinach, jak i na całym świecie, Ericsson zwiększa swój potencjał i zakres możliwości w tej dziedzinie, zapowiadając otwarcie nowego globalnego centrum sterowania sieciami (GNOC) w Chinach.

@@@reklama@@@

„Dzięki naszej pozycji dostawcy usług telekomunikacyjnych numer jeden na świecie, przyciągamy ciągle nowe talenty i pomysły, które przekładają się na innowacje wdrażane w bieżącym działaniu” — mówi Magnus Mandersson, szef działu usług globalnych w firmie Ericsson. „Kładziemy nacisk na równowagę między potencjałem globalnym a lokalnym, widząc w tym klucz do osiągnięcia najważniejszego celu naszych klientów, czyli poprawy poziomu zadowolenia konsumentów i usprawnienia działania. Z radością obserwujemy rosnące stale zapotrzebowanie na nasze usługi zarządzane, zarówno w sferze sieci tradycyjnych, jak i dotyczące sieci informatycznych”.

Oprócz nowego globalnego centrum sterowania siecią firma Ericsson posiada trzy takie ośrodki na świecie, zlokalizowane w Rumunii, Indiach i Meksyku. Globalne centrum usługowe (GSC) w Indiach zatrudnia obecnie ponad 5000 ekspertów i mieści największe na świecie globalne centrum sterowania sieciami.

W Chinach firma Ericsson posiadała dotychczas oddział usługowy świadczący szeroki zakres usług, jak np. obsługa klienta, projektowanie i optymalizacja sieci, integracja systemów, wdrażanie sieci oraz obsługa zdarzeń specjalnych, które będą się znakomicie uzupełniały z ofertą nowego centrum sterowania. Początkowo w centrum sterowania będzie pracowało 300 osób, ale w ciągu 3–6 miesięcy ich liczba wzrośnie do 500.

Ericsson zarządza obecnie sieciami, z których korzysta ponad 800 milionów abonentów, z których ponad połowa jest obsługiwana przez te globalne centra sterowania sieciami.

Ericsson stara się uzyskiwać jak największe oszczędności skali, skupiając te działania, które można wykonywać zdalnie, w czterech centrach GSC. Pozostałe centra są zlokalizowane w Rumunii, Meksyku i Chinach. Podstawą mechanizmu świadczenia usług globalnych firmy Ericsson jest posiadanie zintegrowanego modelu, w którym pracownicy wykonujący usługi na poziomie lokalnym bez przerwy współpracują z regionalnymi centrami kompetencji i globalnym centrum usługowym GSC, korzystając ze wspólnych procesów, metod i narzędzi. Przykładem tego podejścia jest platforma świadczenia usług zarządzanych, czyli zestaw narzędzi umożliwiających skuteczne sterowanie siecią telekomunikacyjną, zarówno lokalnie, jak i ze zdalnych centrów sterowania. Z platformy tej korzysta wewnętrznie w firmie Ericsson ponad 22 000 osób z prawie 100 krajów.

Ogółem Ericsson posiada 50 000 własnych specjalistów ds. usług w 180 krajach, w tym 40 000 osób obsługujących bezpośrednio klienta i 10 000, które pracują w centrach globalnych lub regionalnych. W sumie 10 000 osób posiada doświadczenie w dziedzinie konsultingu i integracji systemów.

źródło: Ericsson

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112