Konsumenci w odpowiedzi na pytanie: „Które marki produktów uważają za dobre?” - w kategorii telefony komórkowe najczęściej wybierali firmę Sony Ericsson.
@@@reklama@@@
Program Dobry Produkt został zrealizowany przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej.
Tytuł Dobry Produkt przyznawany jest na podstawie wyników badań Ogólnopolskich Postaw i Preferencji Konsumentów przeprowadzonych przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego.
Wyróżnienie zdobywają te produkty i marki,
które mają największą liczbę wskazań ze strony ankietowanych.
Badanie zostało wykonane przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk w 5 największych miastach w Polsce: Warszawie,
Krakowie,
Łodzi,
Wrocławiu i Poznaniu na próbie 850 gospodarstw domowych.
Dzięki realizacji przez jednostkę akademicką program Dobry Produkt jest niezwykle rzetelny.
Wyróżnia się również zasięgiem i poziomem prowadzonych badań społecznych.
„Cieszymy się z wyróżnienia,
a jest ono tym bardziej cenne,
gdyż jest wyrazem opinii konsumentów,
bo to dla nich tworzymy produkty.
Staramy się dostarczać jak najlepsze urządzenia,
które są doskonałym połączeniem idei komunikacji i rozrywki,
czego przykładem są między innymi smartfony z rodziny Xperia™ wprowadzone właśnie w 2010 roku” – mówi Agnieszka Jaśkiewicz,
Head of Marketing,
Sony Ericsson Polska.
„Ten rok należeć będzie do kolejnych smartfonów z najnowszym systemem Android: Xperia™ arc,
Xperia™ neo oraz Xperia™ PLAY,
które już teraz wywołują wiele pozytywnych emocji”,
– dodaje Agnieszka Jaśkiewicz.
Dobry Produkt 2010 to pierwsza edycja Programu,
zrealizowanego przez redakcję Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej.
Redakcja Forum Biznesu od kilku lat z powodzeniem realizuje projekty o charakterze konkursowym,
w wyniku których nagradzana jest m.in.
najwyższa jakość usług i produktów,
realizacja założeń biznesu społecznie odpowiedzialnego czy innowacyjne technologie.
źródło: Sony Ericsson
@@@dt@@@
|