News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Firmy Cisco i BMC Software ogłaszają strategiczny sojusz umożliwiający dalszy rozwój infrastruktury typu cloud computing

Firmy Cisco i BMC Software poinformowały o strategicznym sojuszu, którego celem jest opracowanie i wprowadzenie na rynek nowych rozwiązań do obsługi rozległych infrastruktur cloud computing . W ramach sojuszu firmy skorelują swoje plany rozwoju produktów i architektur, oferując klientom na całym świecie kompletny pakiet rozwiązań upraszczających i automatyzujących wdrażanie usług typu cloud.

@@@reklama@@@

Firmy poinformowały również o wprowadzeniu nowego rozwiązania typu cloud – zintegrowanej platformy wdrożeniowej Integrated Cloud Delivery Platform, która została dostosowana do wymagań operatorów telekomunikacyjnych oraz rozległych prywatnych środowisk typu cloud. Nowe rozwiązanie ułatwi operatorom telekomunikacyjnym świadczenie kompleksowych usług opartych na chmurze, obsługiwanych przez infrastrukturę cloud computing złożoną z sieci centrów przetwarzania danych, systemów komputerowych, pamięci masowej i aplikacji.

Sojusz ma na celu opracowanie wyjątkowo bezpiecznej i skalowalnej infrastruktury cloud computing, używanej przez wiele podmiotów (multi-tenant).

W ramach strategicznego sojuszu firmy Cisco i BMC wykorzystują własne doświadczenia w zakresie infrastruktury typu cloud i korelują plany rozwoju produktów, architektury techniczne i działania programistyczne w celu opracowania kompletnego pakietu rozwiązań do wdrażania usług cloud computing.

Firmy Cisco i BMC wspierają te rozwiązania poprzez wspólne działania w zakresie marketingu, usług, sprzedaży, testowania i certyfikatów, co znacznie przyspieszy wprowadzenie na rynek rozwiązań zbudowanych w oparciu o chmurę.

Wkład Cisco w sojusz to bogata wiedza na temat tego, w jaki sposób klienci przygotowują usługi w oparciu o wiodącą w branży technologię Cisco w zakresie sieci IP i infrastruktury unified computing, jak również relacje biznesowe z największymi na świecie globalnymi operatorami telekomunikacyjnymi i internetowymi.

Firma BMC dzięki wieloletniej pozycji lidera w branży zarządzania usługami biznesowymi, wnosi do sojuszu nowatorskie oprogramowanie, które dynamicznie dostosowuje usługi informatyczne typu cloud do zmieniających się potrzeb przedsiębiorstw.

W oparciu o rozwiązania opracowane w wyniku wcześniejszej współpracy, firma Cisco będzie odsprzedawać rozwiązania BMC Service Assurance and Compliance. Rozwiązania te będą dostępne jako opcjonalne składniki systemu Cisco Unified Computing System™.

Platforma Integrated Cloud Delivery Platform przyspiesza wdrażanie nowych usług typu cloud
Platforma Integrated Cloud Delivery Platform pomaga operatorom telekomunikacyjnym, świadczącym usługi typu cloud na wielką skalę, eliminować większość złożonych czynności, wykonywanych ręcznie w celu skonfigurowania i udostępniania usługi cloud computing. Dzięki temu mogą oni kompleksowo uprościć całą sieć zbudowaną w oparciu o chmurę.

Rozwiązanie opracowane w ramach współpracy firm BMC Software i Cisco opiera się na nowym poziomie integracji kompleksowego rozwiązania BMC Cloud LifeCycle Management (CLM) do zarządzania i udostępniania oprogramowania do obsługi infrastruktury typu cloud z rozwiązaniami Cisco w zakresie sieci centrów przetwarzania danych, systemów komputerowych i pamięci masowej.

Zintegrowany system można wdrażać w rozległych prywatnych, publicznych i hybrydowych środowiskach typu cloud.

Z myślą o operatorach telekomunikacyjnych platforma Integrated Cloud Delivery Platform integruje rozwiązanie Cisco Unified Service Delivery z funkcjami systemu BMC CLM, oferując przełomową wydajność, czas wdrożenia produktu na rynek, jakość usług, uproszczoną architekturę
i większą zgodność z przepisami.

  • Kompleksowe usługi typu cloud: Jedno, zintegrowane rozwiązanie umożliwia operatorom świadczenie kompleksowych usług opartych na chmurze, obsługiwanych przez infrastrukturę typu cloud złożoną z sieci aplikacji, systemów komputerowych i pamięci masowej.
  • Uproszczone udostępnianie nowych usług typu cloud „jednym kliknięciem”: Platforma pozwala operatorom świadczącym usługi oparte na chmurze automatyzować i optymalizować początkowy dostęp i konfigurowanie nowych ofert usług typu cloud.
  • Bezpieczne infrastruktury typu cloud używane przez wiele podmiotów: Wyjątkowo bezpieczna architektura kontenerów sieciowych sprawia, że rozwiązanie opracowane wspólnie przez Cisco i BMC pozwala automatyzować procesy partycjonowania fizycznego i wirtualnego infrastruktury typu cloud używanych przez wiele podmiotów, jak również inteligentnie rozmieszczać kontenery w oparciu o potrzeby w zakresie wielkości i bezpieczeństwa. Do każdego kontenera można automatycznie dołączyć równoważenie obciążenia, zapory i zarządzanie klasami usług.
  • „Samoobsługowy” portal do zarządzania infrastrukturą typu cloud: Jeden, zintegrowany portal pozwala usługodawcom zaoferować klientom model „samoobsługowego” zarządzania infrastrukturą typu cloud, dzięki któremu można szybciej reagować na zmieniające się potrzeby biznesowe. Za pośrednictwem portalu można szybko i łatwo konfigurować usługi typu cloud i wycofywać je z oferty, w ramach bieżącego zarządzania aplikacjami i usługami dynamicznie modyfikującymi infrastrukturę.
  • Usprawnienie działań: Platforma Integrated Cloud Delivery Platform bez żadnych problemów integruje procesy planowania, udostępniania, zapewniania jakości i zgodności
    z przepisami oraz przestrzegania ładu korporacyjnego w ramach publicznych i prywatnych rozwiązań typu cloud, aby poprawić jakość kolejnych etapów wdrażania usług typu cloud.

źródło: Cisco

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112