News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Klienci UPC wybierają telewizję cyfrową oraz coraz szybsze łącza szerokopasmowe


Już 300 000 klientów UPC Polska korzysta z telewizji cyfrowej, a blisko 60% nowych klientów wybiera łącza 25 Mb/s lub szybsze.

@@@reklama@@@

Już 30% z ponad milionowego grona abonentów UPC Polska korzysta z usług telewizji cyfrowej. Średni wskaźnik dla branży kablowej w Polsce wynosi ok. 23%. Wynik osiągnięty przez UPC jest rezultatem konsekwentnej strategii wielomilionowych inwestycji w modernizację sieci i produktów, która przyczynia się do przyspieszenia procesu cyfryzacji w Polsce. Operator na nowo wyznacza także standardy komunikacji szerokopasmowej w Polsce, oferując usługę Fiber Power, dzięki czemu można powiedzieć, że prędkości łącza kablowego zaczynają się tam, gdzie kończą się prędkości łączy DSL.

Usługi, jakie oferuje UPC: telewizja cyfrowa, szybki Internet i telefon doskonale wpisują się w aktywny styl życia mieszkańców miast, którzy podążają za trendami, cenią komfort, wygodę oraz swój czas, a ze strony dostawcy usług telekomunikacyjnych wymagają wysokiej jakości i najwyższych parametrów. Ma to swoje odzwierciedlenie w rosnącej liczbie sprzedanych usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii, których na koniec II kwartału było ponad 1 707 000.

„UPC w pełni wykorzystuje potencjał międzynarodowego inwestora branżowego, wdrażając najwyższe europejskie standardy i wyznaczając kierunek rozwoju dla całego sektora komunikacji szerokopasmowej. Branża komunikacji kablowej jest obecnie największym inwestorem w infrastrukturę telekomunikacyjną, a UPC wprowadza innowacyjne usługi i technologie w rekordowym tempie.” – powiedział Simon Boyd, prezes zarządu, UPC Polska.

Dynamicznie rosnąca liczba klientów Telewizji Cyfrowej UPC potwierdza, że abonenci doceniają najwyższą jakość obrazu i dźwięku, większy wybór programów oraz interaktywność rozrywki, dzięki czemu mogą oglądać co chcą i kiedy chcą. Telewizja cyfrowa jest jednym z istotnych elementów budowania społeczeństwa cyfrowego. Dlatego UPC Polska, jako lider branży, systematycznie inwestuje, wzbogaca ofertę i podwyższa parametry techniczne usług oraz prowadzi działania edukacyjne, ukazujące korzyści z cyfryzacji. UPC koncentruje się na dalszym rozwoju platformy cyfrowej, rozpowszechnianiu technologii HD oraz zasięgu usług interaktywnych, w tym UPC NA ŻĄDANIE.

UPC na nowo wyznacza także standardy komunikacji szerokopasmowej w Polsce z usługą Fiber Power. Już blisko 70% sieci UPC została unowocześniona do standardu euroDocsis 3.0. Można powiedzieć, że prędkości łącza kablowego zaczynają się tam, gdzie kończą się prędkości łączy DSL, jakie oferują konkurenci telekomunikacyjni - blisko 60% nowych abonentów wybiera łącza 25 Mb/s lub szybsze.

źródło: UPC

@@@zbvt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112