Już 300 000 klientów UPC Polska korzysta z telewizji cyfrowej,
a blisko 60% nowych klientów wybiera łącza 25 Mb/s lub szybsze.
@@@reklama@@@
Już 30% z ponad milionowego grona abonentów UPC Polska korzysta z usług telewizji cyfrowej.
Średni wskaźnik dla branży kablowej w Polsce wynosi ok.
23%.
Wynik osiągnięty przez UPC jest rezultatem konsekwentnej strategii wielomilionowych inwestycji w modernizację sieci i produktów,
która przyczynia się do przyspieszenia procesu cyfryzacji w Polsce.
Operator na nowo wyznacza także standardy komunikacji szerokopasmowej w Polsce,
oferując usługę Fiber Power,
dzięki czemu można powiedzieć,
że prędkości łącza kablowego zaczynają się tam,
gdzie kończą się prędkości łączy DSL.
Usługi,
jakie oferuje UPC: telewizja cyfrowa,
szybki Internet i telefon doskonale wpisują się w aktywny styl życia mieszkańców miast,
którzy podążają za trendami,
cenią komfort,
wygodę oraz swój czas,
a ze strony dostawcy usług telekomunikacyjnych wymagają wysokiej jakości i najwyższych parametrów.
Ma to swoje odzwierciedlenie w rosnącej liczbie sprzedanych usług: telewizji,
szerokopasmowego Internetu i telefonii,
których na koniec II kwartału było ponad 1 707 000.
„UPC w pełni wykorzystuje potencjał międzynarodowego inwestora branżowego,
wdrażając najwyższe europejskie standardy i wyznaczając kierunek rozwoju dla całego sektora komunikacji szerokopasmowej.
Branża komunikacji kablowej jest obecnie największym inwestorem w infrastrukturę telekomunikacyjną,
a UPC wprowadza innowacyjne usługi i technologie w rekordowym tempie.” – powiedział Simon Boyd,
prezes zarządu,
UPC Polska.
Dynamicznie rosnąca liczba klientów Telewizji Cyfrowej UPC potwierdza,
że abonenci doceniają najwyższą jakość obrazu i dźwięku,
większy wybór programów oraz interaktywność rozrywki,
dzięki czemu mogą oglądać co chcą i kiedy chcą.
Telewizja cyfrowa jest jednym z istotnych elementów budowania społeczeństwa cyfrowego.
Dlatego UPC Polska,
jako lider branży,
systematycznie inwestuje,
wzbogaca ofertę i podwyższa parametry techniczne usług oraz prowadzi działania edukacyjne,
ukazujące korzyści z cyfryzacji.
UPC koncentruje się na dalszym rozwoju platformy cyfrowej,
rozpowszechnianiu technologii HD oraz zasięgu usług interaktywnych,
w tym UPC NA ŻĄDANIE.
UPC na nowo wyznacza także standardy komunikacji szerokopasmowej w Polsce z usługą Fiber Power.
Już blisko 70% sieci UPC została unowocześniona do standardu euroDocsis 3.0.
Można powiedzieć,
że prędkości łącza kablowego zaczynają się tam,
gdzie kończą się prędkości łączy DSL,
jakie oferują konkurenci telekomunikacyjni - blisko 60% nowych abonentów wybiera łącza 25 Mb/s lub szybsze.
źródło: UPC
@@@zbvt@@@
|