News  
Telefonia VoIP. Od czego zacząć i jak w prosty sposób korzystać?
Skontaktuj się nami
Kontakt handlowy:
telefon 22-242-81-00
faks 22-266-01-30
mob. 796-097-197
email
Zadaj pytanie przez:
Formularz kontaktowy
Bramki VoIP

Cisco SPA112
Cisco SPA122
 Cisco SPA232D-G7
 Cisco SPA302D-G7
 Cisco SPA302DKIT-G7
Linksys SPA8000-G5
Linksys SPA8800
Grandstream HT-502
Grandstream HT-503
Grandstream HT-701
Grandstream HT-702
Grandstream HT-704
Grandstream GXW-4004
Grandstream GXW-4008
Grandstream GXW-4024
Grandstream GXW-4104
Grandstream GXW-4108
 VoIPoint CVA-2S
Linksys WRP400-G2
Cisco SRP521W-K9-G5
Cisco SRP526W-K9-G5
Cisco SRP527W-K9-G5
 Cisco SRP541W-E-K9
 Cisco SRP546W-E-K9
 Cisco SRP547W-E-K9

 

Program Partnerski
Jeśli Twoja firma, chce zwiększyć portfolio produktów oraz uzyskać dodatkowe dochody, przystąp do Programu Partnerskiego BramkiVoIP.pl.
Rozwiązania VoIP
Wybierz dla siebie rozwiązanie oparte na technologii VoIP
 Numer wewnętrzny centralki PABX wyniesiony do innej lokalizacji - bez udziału operatora VoIP
 Połączenie dwóch lokalizacji bramkami VoIP bez udziału operatora VoIP
 Korzystanie z telefonii VoIP przez użytkowników centralki PABX
 Numer linii analogowej i numer VoIP w jednym telefonie
 Odbieranie połączeń z dwóch numerów VoIP w jednym aparacie telefonicznym
 Odbieranie połączeń z kilku numerów VoIP na jednym telefonie
 Darmowe połączenia telefoniczne pomiędzy różnymi lokalizacjami z użyciem operatora VoIP
 Dzwonienie przez Internet bez włączonego komputera
 
Przeszukaj serwis:
Wyniki finansowe PTC za pierwszy kwartał 2010 roku


PTC realizuje strategię stabilnego wzrostu i osiąga zakładane wyniki operacyjne i finansowe w pierwszym kwartale 2010. Wzrost wskaźnika EBITDA o 36,4% oraz przyrost marży EBITDA o 12 punktów procentowych do 38,4%. Wzrost liczby abonentów o 359 tys. w porównaniu do pierwszego kwartału roku 2009. Spadek jednostkowego kosztu pozyskania klienta o 25 zł. 50% rekordowy udział abonentów w ogólnej bazie klientów. 1 000 000 klientów bezprzewodowego Internetu w usłudze blueconnect .

@@@reklama@@@

Polska Telefonia Cyfrowa opublikowała dziś swoje wyniki finansowe uzyskane w pierwszym
kwartale 2010 roku. Pomimo trwającej dekoniunktury gospodarczej mającej swoje odzwierciedlenie w gorszych nastrojach konsumentów i firm, silnej konkurencji rynkowej, a także mającej miejsce w 2009 roku bardzo dużej - bo o ponad połowę - obniżce stawek rozliczeń międzyoperatorskich MTR, która w sposób znaczący obniżyła rentowność całego rynku telefonii mobilnej, PTC osiągnęła zakładane wyniki operacyjne i finansowe. Uzyskane przez PTC rezultaty są lepsze niż prognozy analityków dla całej branży i stanowią odzwierciedlenie realizowanego programu racjonalizacji wydatków oraz dostosowania strategii spółki do bieżącej sytuacji rynkowej przy jednoczesnej rozbudowie infrastruktury i wprowadzaniu innowacyjnych technologii, produktów i usług.

Przychody PTC w pierwszym kwartale 2010 roku wyniosły 1 756 mln złotych, zmniejszając się zaledwie o 6,2 procent w stosunku do odpowiedniego okresu roku ubiegłego, co w skrajnie niekorzystnych warunkach rynkowych i w porównaniu do innych firm z sektora stanowi dobry wynik potwierdzający silną pozycję rynkową Spółki.

W pierwszym kwartale 2010 roku EBITDA PTC osiągnęła 674 mln złotych, co stanowi bardzo silny wzrost tego wskaźnika, bo aż o 36,4% w stosunku do odpowiedniego okresu roku poprzedniego. W analogicznym okresie również marża EBITDA zwiększyła się znacząco i osiągnęła poziom 38,4%. Łączny dla całej bazy klientów wskaźnik ARPU prezentujący średni przychód na klienta obniżył się i wyniósł 41 złotych. 

Zgodnie z przyjętymi wcześniej założeniami, kolejny kwartał z rzędu, PTC konsekwentnie zwiększa ilość klientów abonamentowych. Od stycznia do marca br. Spółka pozyskała 66 tys. nowych abonentów, a w stosunku do odpowiedniego okresu roku ubiegłego ich liczba wzrosła o 359 tys. Tym samym udział abonentów w łącznej bazie klientów obsługiwanych przez PTC wzrósł do rekordowego poziomu 50%. Liczba klientów na koniec marca 2010 roku wyniosła 13 361 tys., co stanowi wzrost o 0,6% w porównaniu do pierwszego kwartału 2009 roku.

W pierwszym kwartale 2010 roku PTC znacząco obniżyła średni koszt pozyskania klienta, tzw. SAC, który wyniósł 82 złotych i spadł w porównaniu do odpowiedniego okresu roku ubiegłego o 25 złotych.

„W ocenie PTC polski rynek telekomunikacyjny w 2010 roku będzie cechował się dalszym spadkiem swojej wartości. Trudne warunki rynkowe, niekorzystne zjawiska w otoczeniu regulacyjnym, a co za tym idzie spadająca rentowności branży oraz rywalizacja o pozyskanie i utrzymanie klientów, będą wymagały szybkiego reagowania na dynamicznie zmieniające się warunki i podejmowania stosownych kroków, m.in., dalszej racjonalizacji wydatków oraz ograniczania kosztów. PTC jest dobrze przygotowana na te wyzwania. Dlatego PTC w 2010 roku będzie kontynuować politykę zrównoważonego rozwoju zakładającą, m.in., wprowadzanie innowacyjnych usług i ofert oraz efektywnego rozwijania infrastruktury sieciowej przy optymalizacji ponoszonych kosztów.” – powiedział Prezes PTC Klaus Hartmann.

Celem PTC jest oferowanie i rozwijanie nowoczesnych i innowacyjnych usług, korzystnych i konkurencyjnych ofert oraz zapewnienie klientom najwyższego poziomu obsługi. Spółka świadczy pełen zakres usług telefonii i Internetu zarówno mobilnego, jak stacjonarnego. Pozwoliło to zaoferować klientom Super zestaw, zupełnie nową propozycję łączącą w jeden pakiet usługi telekomunikacyjne. Takie rozwiązanie pozwala klientom na obniżenie ponoszonych kosztów oraz na optymalne korzystanie z nowoczesnych rozwiązań z obszarów telefonii komórkowej, stacjonarnej oraz Internetu. Dużą popularnością wśród klientów cieszy się usługa bezprzewodowego dostępu do Internetu blueconnect, z której obecnie korzysta już 1 000 000 klientów.

PTC rozwija nie tylko nowoczesne usługi telekomunikacyjne, ale również innowacyjne rozwiązania finansowe wspólnie z partnerami z sektora bankowego. Dobrym tego przykładem jest współpraca z Polbankiem oraz MasterCard, która zaowocowała wprowadzeniem do oferty sieci Era zbliżeniowego systemu płatności Minikarta Era PayPass™. Kolejnym etapem integracji telefonii komórkowej i usług finansowych są prowadzone obecnie przez PTC, wraz z Inteligo oraz MasterCard, testy mobilnych płatności dokonywanych telefonem komórkowym w technologii NFC. Już w maju br. do udziału w tym programie zostaną zaproszeni klienci. Także w maju br. PTC wprowadzi do oferty sieci Era nowe taryfy dla klientów indywidualnych w segmencie abonamentowym. Charakteryzować się one będą atrakcyjnymi stawkami połączeń, prostą konstrukcją oraz swobodą korzystania z usług.

źródło: PTC

@@@dt@@@

 Bezpieczeństwo i prywatność  Bezpieczeństwo i prywatność  Formy odbioru i płatności  Formy odbioru i płatności  Regulamin  Regulamin  Kontakt  Kontakt  Czytaj o VoIP  Czytaj o VoIP
  tanie połączenia voip   telefonia voip
© 2006-2016 BramkiVoIP.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl
Bramka VoIP Cisco SPA112